Ja is ook veel minder leuk. Dus beter schieten ze bij Gardenscapes op met de nieuwe levels.
Deze heb ik ook gekregen afgelopen nacht!
Begon met een M.
Voor een miniseconde dacht ik : spoil me 
Maoam moooves you
Ik kreeg dit spelletje altijd als reclame en ik dacht oh leuk want je moet die man dan helpen met dingen oplossen, maar toen had ik het gedownload en het is iets totaal anders?
4 pomodori’s mijn best gedaan, tijd om mijn ogen dicht te doen 
Klopt! Ik zie die reclames regelmatig op fb en ik snap er niks van want het lijkt in de verste verte niet op het daadwerkelijke spel. Echt heel apart.
Ja vind ik echt jammer.
Ik speel dit spel ook en ik wacht ook op nieuwe levels! Zo saai dat je alles weer opnieuw moet spelen. Heb alle geheime levels inmiddels ook al klaar.
Er zitten wel minigames in die daar een beetje op lijken maar ik krijg die echt super random 1x per week ofzo
Ja echt stom!! Ik snap niet hoe ik bij geheime levels kom, ik ben nu maar bij alle uitdagingen drie sterren aan het halen
Aah oké! Het blijft gek dat ze er zo mee adverteren en dat het spel daar dan helemaal niet om draait.
Dit is bijvoorbeeld een geheim level! Verlaten eilandjes, wolken, bootjes etc kunnen levels bevatten! Gewoon random op klikken en je vind ze vanzelf!
Oh tof!!
Iets wat in het zicht kan blijven staan huurkoop (huh wtf haha ik bedoel hielpen) bij mij heel erg, kaartjes bijvoorbeeld. Ik heb zelf een keer een kaart van hout gestuurd, dat blijft ook mooi staan en zulke dingen gaven mij elke keer een kleine boost. Lief dat je zo aan haar denkt! Het hoeft niet groots, als het maar lief is.
Edit: autocorrect fcked up
Hahaha ik moet toegeven… dat dat ook een seconde door mijn hoofd ging 
Ik mis een onderdeeltje uit mijn hoofd. Het programma ‘in slaap vallen’ werkt niet meer. Bij wie kan ik klagen?
Oa klaas vaak! Heb ‘m net gebeld, neemt niet op… 
Op vakantie zeker… 
‘Ik hou echt van koken,echt mijn hobby en kan het best goed!!’
Maar ik heb zojuist wel de kroketten in de oven laten ontploffen.Top 
Ik heb zo’n oorpijn dat ik niet kan slapen. Fml