Hier nog één! Zo kut
en ben laatst verhuisd en nog niet ingeschreven bij een huisarts, hoop maar dat ik ergens terecht kan
Heb jij nog een beetje kunnen slapen?
Hier nog één! Zo kut
en ben laatst verhuisd en nog niet ingeschreven bij een huisarts, hoop maar dat ik ergens terecht kan
Heb jij nog een beetje kunnen slapen?
Alweer een ©!*@ nacht.
Ik ook weeeer gedroomd over de mri 
Ik had gedroomd over dat ik een seks ring ging ontmantelen op een school met een vriendin. En het was echt vet spannend en ik wou echt zien hoe het af liep, maar ja ik moest opstaan 
Sterke vandaag
Hoop dat het een beetje meevalt. Ga je daarna wat leuks doen? (Slapen vind ik overigens ook vallen onder leuk
)
Succes! Komt echt goed, vertel aan de medewerkers dat je het echt niet leuk vind. Zeker niet contrast vloeistof e.d.
Denk vooral aan erna, lekker op de bank met een boek.
Ik word wakker en mijn hele huis heeft geen stroom! Er blijkt een stroomstoring te zijn, wist niet dat dit anno 2020 nog gebeurde??
Anyway nu kan ik natuurlijk niet werken dus ben maar weer terug naar bed gegaan 
(Ik vergeet maar even dat mijn laptop best een dagje meegaat zonder aan de lader te liggen)
Halleluja ik werk vandaag op kantoor
. Wel ff wennen dat de wekker weer vroeg ging.
Haha, Gerri Eickhof was wel op dreef gisteren in het acht uur journaal 
Zelfs voor doorgewinterde kampeerders is het warempel geen pretje om steeds te moeten poepen op een chemisch toiletje
En als je dan ook niet gewoon een plasje kunt plegen, houdt dat veel mensen daadwerkelijk tegen
@Lentex, succes vandaag! 

Ok ja het gaat hier al 100 berichten niet meer over maar wilde toch nog graag mijn steentje bijdragen over verstandskiezen (sorry!!)
Na jaren in vrees te hebben gezeten na horror verhalen over het doorkomen en verwijderen van die dingen, bleek gewoon dat ik ze niet heb
ja dat kan dus ook haha
Zo’n opluchting! Geen verstand voor mij 
Wakker geworden met één oor helemaal dicht. Verder geen pijn of iets, maar het is wel irritant
Omg! Vandaag komen de nieuwe kruidnootjes van Bolletje binnen! Helaas is mijn vader de enige van ons 4 die geloot is. Dus nog even tot vrijdag wachten
Ja, zo schattig hoe hij daar bij die wasmachine zit! Hij hoort gewoon bij het journaal.
Ik mis alleen Henny Stoel en Noraly Beyer nog wel eens.
Ja zo fijn! Heb ik ook (niet), zo blij met mijn tandartsangst 
Ik droomde over aardbeiengebak met van die lekkere banketbakkersroom en nu wil ik daar mee ontbijten.
Zou hij dansen op het wasmachinemuziekje?
Edit: zie dat zijn machine al 31 oud is. Die heeft denk ik geen muziekje.
Mijn vriend is jaloers omdat ik gisteren bij een mannelijke studiegenoot een biertje ben gaan drinken en ik vind het eigenlijk best wel cute?
Ik bleef maar bloeden dus gebeld naar de kaakchirurg, moet ik nu een uur mond dicht houden met een gaasje, is het niet over moet ik waarschijnlijk opnieuw hechten 

Ik heb echt zulke zware koppijn dat ik nu het liefst in het donker op bed zou willen liggen maar ik moet nog tot 12 uur werken. Daarna zou ik enkele uurtjes kunnen uitrusten maar ik heb daar eigenlijk ook niet de tijd voor. 
Pfoe wat irritant, succes even! Hopelijk valt het mee en stopt het bloeden voordat je bij de kaakchirurg moet zijn. Ben je net geopereerd/zijn je verstandskiezen eruit gehaald?