Succes! Misschien nog paracetamol/ibuprofen proberen?
I feel ya⦠morgen weer een kans 
Niks doen!
Ok unsuccesful adulting, heb net de was opnieuw moeten draaien nadat ik de was daarin 3 dagen vergeten wasā¦
Hoe heet deze serie?
Ik liep wel een beetje te fangirlen toen ik hem vorige week zag bij de BLM protesten.
Net mān omaās auto naar de garage gebracht en op de terugweg lekker een ontbijtmuffin van de Maccie gehaald

Zometeen afronding van het laatste grote groepsproject en dan heb ik zo goed als zomervakantie!
Heeft iemand ervaring met ontslag nemen als uitzendkracht?
Ik lees dit overal:
Wanneer je zelf jouw uitzendovereenkomst wilt opzeggen, moet je rekening houden met de fase waarin je zit. Voor fase A (eerste 78 weken) geldt dat er geen opzegtermijn is, maar dat je opzegt met onmiddellijke ingang. Je meldt dit wel minstens 1 dag van tevoren, zodat voor vervanging gezorgd kan worden.
Maar in het contract waar het om gaat staat 1 maand. Of zijn we zo dom dat we er niet uitkomenš
ooo heerlijk! Ga je nog wat leuks doen in je vakantie?
ik moet deze week nog afmaken en dan nog twee weken tot mijn vakantie. Ben totaal niet aan het aftellenā¦
@Lentex Heel veel succes <3 en @GEEZ Beterschap!!
Zo jammer als er in een familiewhatsapp de hele tijd bijdehand wordt gedaan en ik dan een gifje stuur en het dan ijzig stil blijft.
De beste vriend van mijn man zou voor een jaar in Nederland gaan wonen met zijn vrouw. Ze zouden vorige maand al komen maar corona gooide roet in het eten. Ze wilden alsnog komen als alles weer een beetje normaal is, maar nu krijgt zijn vrouw een vaste aanstelling dus zou het dom zijn om nog plannen te maken. Ik vind het zo sneu voor mijn man, hij keek er echt naar uit. Hopelijk kunnen ze wel snel weer een keer gewoon langs komen.
Oeff flashbacks naar het stoffige duitse wiskundeboek uit 1980 dat ik voor mijn vorige scriptie moest gebruiken en maar niet terugbracht naar de ub. Elke keer dat ik het kreng zag kreeg ik dat stomme beklemmende gevoel van die scriptie die maar niet opschoot. Uiteindelijk teruggebracht met 40 euro boete ofzo.
Ik heb gister tot half 11 doorgewerkt en had beter iets eerder kunnen stoppen. Moet nu met precies hetzelfde werk door en ik heb echt zoān gevoel van: gaan we weer.
Niet echt, er stond een festivalweekend en een familiebezoek in Australië van 4 weken op de planning maar dat is uiteraard allebei gecancelled⦠Nu kan ik wel meer uren gaan draaien op mijn werk/bijbaan en voor het eerst sinds jaren weer overnachten in ons familie campinghuisje vlakbij zee! En wil ook voor het eerst sinds jaren weer gaan lezen, ik heb een stapel tweedehands boeken gekocht 
Succes met de laatste loodjes, voor je het weet zijn de komende weken vast weer om gevlogen!
Ja verstandskies is eruit, blijf bloeden. Dus ga dalijk maar eens opnieuw bellen. @GroenTakje dankjewel
Ah wat sneu! Ik zie helemaal voor me dat hij dan allemaal leuke plannen maakt en het gaat niet door
Inderdaad hopen dat ze snel weer bij elkaar op bezoek kunnen!
Ik fietste net door de binnenstad en was nog een beetje slaperig, hoorde ik ineens in plat Rotterdams: āGoedemorgen meissie!ā Was het een fietser van links dit ik niet had zien aankomen, dus ik schrok zichtbaar. Maar later bedacht ik me dat ik gewoon van rechts kwam en hij voor mij moest stoppen!! Alleen toen ik dat wilde roepen was hij al te ver weg. Gemiste kans om een Rotterdams viswijf uit te hangen.
Oo dat is echt zonde natuurlijk. Maar je plan voor het campinghuisje met een stapelboeken klinkt ook echt als een goed idee.
Thanks ik hoop het! Merk dat ik er aan toe ben

Ik dacht jeej heb nog genoeg yogurt voor 2 x ontbijt. Dus ik een beetje water eraf gieten maar ik hoorde mn buren praten. En toen lette ik niet op en lag alle yogurt in de was bak.
Dit word vast de beste dag van mn levenā¦
Ja, ze speelden vroeger samen in een band en dat wilden ze dan weer opstarten, bijvoorbeeld. Echt jammer, want hij heeft nu niet echt een beste vriend in de buurt.
Nee, ik vind het niet echt gek! Vooral in deze tijd niet. Nu denk ik dat iedereen wel weer soepeler gaat worden etc (waar ik het zelf ook lastig mee heb) maar wilt nog niet zeggen dat dan alles maar weer moet kunnen. Vooral je eigen grenzen hier in blijven aangeven. Denk dat je vriend dat wel moet snappen
?
Je mag me wel taggen als je me wilt pesten hoowr!
En als hij een nieuwe Samsung zou hebben zou hij wel even stiekem met zān heupen wiegen