Wat je even kwijt wil #38

Hoop dat de school toch ook goed voelt voor jullie! Succes.

Zojuist mijn 1e therapiesessie gehad en nu wil ik huilen en wijn drinken. Maar vermoed dat ik nog even tegen mijn vriend aankruip.

4 likes

wellicht straks weer wat ā€˜afgekoeld’ en geeft hij een ; je hebt gelijk lieverd!
Vind het wel goed van je dat je toch je grens aangeeft!

1 like

Ik heb gisteren zonder na te denken de huur van mn studio opgezegd en woon nu weer thuis tot ik een kamer heb gevonden in een studentenhuis. Het lukt me gewoon niet om alleen te zijn hele dagen. Ik vind dat wel pijnlijk en schaam me er een beetje voor maar aan de andere kant ben ik ook trots, alles komt toch wel weer op zn pootjes terecht

38 likes

Ik heb nog nooit en patch gezien welke mijn levensmotto zo mooi uitdraagt:

Jullie hadden me moeten zien karten vroegah, beetje chillen, beetje om me heen kijken, beetje lachen om de uitslovers :rofl:

4 likes

Ahh lief!! Ik was zo blij met mn eigen huisje en als het dan tegenvalt is dat best moeilijk om te laten weten aan iedereen…

Ik wil haar als vriend, ze kan niet anders dan een queen zijn als mama grace

1 like

Niks ergs aan hoor, alleen wonen is niet voor iedereen even fijn. Hoop dat je snel een fijn huis vindt!

1 like

Iemand in m’n applijst plaatst een status update dat ie in het vliegtuig is en filmt daarbij het vliegtuig met de passagiers erin. Ik vind dit altijd zo stom en onbeschoft, die mensen weten dus niet eens dat ze met hun hasses in iemands status update komen. Het is natuurlijk niet altijd te voorkomen en ik ben daar ook wel wat overdreven in maar ik zou dat echt nooit doen.

6 likes

Ik ben ongesteld geworden en ben daardoor zo emotioneel, beschamend gewoon.

Ik had het net met mn vriend over viool en toen hij zei dat ik nooit meer een concertvioliste zou kunnen worden omdat ik daar nu te oud voor ben om mee te beginnen, moest ik huilen.

Ik heb altijd vioolmuziek mooi gevonden, maar heb nog nooit een viool aangeraakt. Laat staan dat ik de droom had om concerten te spelen. En toch erom janken dat dat niet meer kan hĆØ.

Stomme hormonen :sweat_smile: :stuck_out_tongue_winking_eye:

31 likes

Ik kreeg net een bericht van mijn apotheek dat mijn bestelling klaar ligt in de automaat. Heb niks besteld dus ben benieuwd wat het is :pray:t3: Ik hoop ibuprofen 600 of iets met pam op het eind!

44 likes

Ik heb zometeen afspraak naast de Mac, denk dat ik ook maar wat ga halen :drooling_face:

2 likes

ik was net met m’n ouders in discussie over racisme/zwarte piet en ben echt een beetje sip over hoe zij denken. ze zeggen allebei ja vroeger wist je niet dat zwarte piet racistisch was en toen kon dat gewoon etc. en toen kwam m’n vader met maar het is traditie!!! daar moeten ze gewoon vanaf blijven!!! blegh. had dit echt niet verwacht van ze, vooral van m’n vader niet :disappointed_relieved: en het leek ook alsof ze er niet voor open stonden hun manier van denken te veranderen/erover te leren. heb ze allerlei artikelen doorgestuurd als huiswerk maar vraag me af of het zin heeft

Ik moest laatst voor mijn thesis mijn top 4 opgeven qua onderwerpen en een docent zou alle studenten dan onderverdelen. Uiteindelijk werden mijn studiegenoten allemaal onderverdeeld bij hun 1e of 2e keus en ik kreeg mijn 4e keus toegewezen. Heb me daar echt rot over gevoeld. Maar nu heeft het toch goed uitgepakt want ik blijk een hele aardige, behulpzame en betrokken scriptiebegeleider te hebben. Echt fijn :blush:

29 likes

Zijn er hier mensen die werken in de supermarkt?

Niet schamen voor iets wat op dit moment het beste voor je is. Volwassen worden betekent soms ook ā€˜pijnlijke’ maar verantwoorde keuzes maken. :kissing_heart:

Mijn oma is gisternacht en gisterochtend drie keer gevallen, waardoor ze opgenomen was in het ziekenhuis en vandaag wordt overgeplaatst naar een revalidatiecentrum. Ze heeft een zware hersenschudding en heel veel kneuzingen en verwondingen in het gezicht en elke keer dat ik haar beteuterde gezicht op whatsapp zie (we hebben foto’s gekregen, omdat er maar 1 famlid bij mocht zijn daar) moet ik zo hard huilen, want ik vind het zo sneu dat ze zo alleen is en waarschijnlijk niet meer thuis zal komen. Aangezien ze Alzheimer heeft, zal ze het ook niet helemaal beseffen, maar zondag zei ze nog hoe blij ze was dat ze in haar tuin kan rondbanjeren en nu kan ze dat waarschijnlijk niet meer doen. Maakt me weer echt even verdrietig :frown:

1 like

Sterkte! :sparkles:

1 like

@Noot Dankjewel <3 Hoop dat ik snel op bezoek mag!

1 like

Ahh :frowning: sterkte!

1 like