Wat je even kwijt wil #38

Ja, allemaal op één avond. Toevallig begon een collega deze week over dat restaurant en ik zag meteen helemaal het beeld voor me hoe die eigenaar mij daar gewoon beet, dus dat heeft wel indruk gemaakt.

Ik heb het toen nooit met iemand besproken omdat ik het niet als iets ‘heftigs’ of ‘abnormaals’ beschouwde! Nu natuurlijk wel, maar nu is het niet meer echt relevant voor mij om het aan te halen. Maar toch voelde ik de behoefte om het hier op te schrijven. Forum heeft grotendeels wel bijgedragen in mijn bewustwording van grensoverschrijdend gedrag.

Van die foto’s is ook heel herkenbaar, en die schaamte die erbij komt kijken. Hoop dat de schaamte steeds meer verschuift naar de daders in plaats van de slachtoffers.

Ik schaamde me toen ook ontzettend omdat ik met “twee vrienden op een avond gezoend” had. Dus die eigenaar en die vriend. Terwijl ik ze allebei niet eens wilde zoenen!!!

2 likes

Yesss ik mag op kijkavond in een heel chill huis met een bubbelbad!!!

34 likes

Ik begrijp het heel goed hoor. Ik denk dat veel mensen op die leeftijd niet goed weten wat normaal is, wat je wel en niet kan pikken en vooral hoe je je kunt verweren tegen zulke mensen. Ik vind het ook echt knap als een tiener al precies kan benoemen wat hij of zij wil, ik was nog zo zoekende op die leeftijd.
Hopelijk kun je er met iemand over praten en kun je het een plekje geven, dat je het je nog zo goed kunt herinneren zegt ook wel wat.

2 likes

lol volgens mij zag ik een bekende in de supermarkt maar was hij mij aan het ontwijken. Normaal ben ik de socially awkward persoon die anderen ontwijkt :joy:

4 likes

Huh?
Je ging toch weer thuis wonen?

Mijn oor doet nog steeds pijn. Zit nu maar aan de ibuprofen en hoop dat het minder word. Als ik mijn neus dicht knijp en blaas dan “popt” het voor even open. Ik wacht het nog even af en anders ga ik er mee naar de dokter

Misschien helpt het om de douchekop met warm water er op te zetten? Dat evt oorsmeer loskomt ofzo

Als ik er nu een wattenstaafje in steek (i know niet goed maar dat verlicht ook een beetje) komt die er volledig schoon uit. Misschien dat dat dan ook het probleem is? Ik ga het vanavond in elk geval eens proberen!

Ja tot ik een kamer kan vinden in een studentenhuis. Ik woon nu in een studio en dat alleen zijn valt me te zwaar!

Ik kijk het spoeddebat en man wat is die marianne poot(?) pissig zeg

Bedankt voor de lieve reacties <3 Ik ga misschien een plakboek maken met allemaal tekeningen van mn neefjes/nichtjes en naar haar opsturen/geven als we mogen komen over 2 weken. Mocht iemand nog leuke suggesties hebben, deel ze pls!

@anon42392789 @Lentex @Vaiana @Luzarl @Hinkje @Filia

6 likes

Oooo oke!
Kom wel bij je plonzen als je het hebt :stuck_out_tongue:

Ja dat went echt! Vroegah fietste ik dat altijd naar school heen en terug. Als je het eenmaal gewend bent wil je niet anders meer joh, lekker beweging :slight_smile:

1 like

Ohhh haten jullie het ook als je een mailtje stuurt met redelijk wat vragen erin.
En dan een antwoord krijgt (kort) zonder ook maar één antwoord op een vraag die je gesteld hebt.

En de reactie is op een foutje (maar niet een die er toe doet). Een beetje hetzelfde als dat je hier een lap tekst neerzet en dan iemand zegt joh vindt is met dt.

16 likes

@Lentex heb je wel weer lekkere taart gehaald? Sterkte :heart:

1 like

Ja echt mijn allergrootste werkirritatie dit, doe alsjeblieft nog tenminste alsóf je m’n mail gelezen hebt :angry::angry:

1 like

Ja echt zo stom. Ik heb nu heel kort gereageerd met “oke.” Maar volgende keer ga ik er echt iets directer op in want ik heb echt zoiets van zeg dan niks.
Met welke motivatie stuur je zoiets ook, kan ik echt niet inkomen.

Ik viel net gewoon weer in slaap tijdens werk. Ik werd wakker en net toen ik dus 10 minuten mijn ogen dicht had gedaan had iemand me gebeld.
Ik haat dat vechten tegen de slaap. Echt niet ok :sob:

Ik lag op de bank Netflix te kijken en hoorde steeds een gek geluid. Het bleef maar doorgaan ook en ik dacht dat het de tv was, dus zette hem op pauze om te kijken of het dan weg was. Bleek dat mijn kat naast me gewoon hard aan het snurken was :joy_cat:

13 likes

Monchou die over was van vorige week (uit de vriezer gehaald).
Mri is klaar, nu thuis onder een dekentje,overprikkeld, wachten tot het ziekenhuis belt

2 likes