Dat is erg leuk! Heb vorig jaar ook een fotoboek voor haar gemaakt, maar extra foto’s zijn denk ik wel handig in haar stadium!
Pfff hopen op goed nieuws 

Ik ga voor je duimen! 
Thanks jullie zijn lief allemaal 
Fingers crossed

Heel veel succes en sterkte <3 hopen op een goede uitslag!
Kan je vanavond nog een beetje tot rust komen?
Ik zal voor je duimen! 
Vaag verhaal wel weer. Hoor 't de laatste tijd wel vaker dat de verhuurder (in Zwolle) huur niet wilt verlengen? Misschien andere geinteresseerde die er meer geld voor overheeft?
Wel jammer inderdaad, want vind de Primark/Zara/Bershka echt trash.
Ugh het is weer zo’n dag. Ik ging ff tiktokken, bij het eerst filmpje over de protesten (waar Amish kwamen meedoen) meteen jenken 
Ohneeeee daarna een oude man die een kussen krijgt met een foto van z’n overleden vrouw en meteen heel hard moet huilen. Mehhhh i can’t
Coronacompassie wat een kutwoord.
Ik heb geen snacks (meer) in huis, dus ik heb net een rolletje vegetarische filet americain lopen uitzuigen
Heel veel sterkte 
Ik zit helemaal gestressed klaar voor een belangrijke zakelijke meeting en kreeg maar geen zoom link van ze… lopen ze uit
Nu nog langer stressen
Het was niet echt een vraag. Ik wilde juist waardering uitspreken.
Ik vind dat jullie ondergewaardeerd zijn!
Net gebeld, de uitslag van de mri was goed 
Nu eten bestellen, eten, douchen en naar bed 
Wat fijn dat alles goed is!
Hahah, is die Cava al open?
Ik ben gaarr, maar wel trots op mezelf, 3 productieve dagen op rij gehad (y)
Ik werk pas 2 maanden bij mijn huidige baan en heb vandaag weer betaald gekregen. Vond het al veel, bleek er vakantiegeld bij te zitten. Totaal niet op gerekend, want ik dacht dat ik nu nog maar nauwelijks wat had opgebouwd. Was toch nog €185. Leuk extraatje voor die paar uurtjes die ik werk!
Nice!! Ja ik vind het echt so fijn, dacht vandaag ineens dat ik het misschien nog wel maanden uithoud zo
Duuus.
Situatieschets: druk kruispunt met stoplichten en een spoorwegovergang ernaast.
Stond stil bij een kruispunt ivm een ongeval.
Hoor ik ineens de treinen die zouden passeren vet erg toeteren en remmen. Blijkt er een Canta te zijn geramd met mensen erin.
Zag de slagboom wegvliegen en de Canta lag helemaal in de kreukels.