Wat je even kwijt wil #38

Yesss, goed om te horen!

1 like

Oh gatsie. Stonden ze op de spoorovergang stil? Dat is echt mijn grootste nachtmerrie.
Had jij laatst ook al niet iemand voor de trein zien springen?

Wat ontzettend heftig en erg dat is gebeurd. Dit gaat echt te ver.

Wow dat is wel heel heftig. Ik lees in het white privalige topic wel mee (als je dat bedoeld met BLM) maar kan me niet hele heftige dingen herinneren. En dan nog, je hebt recht op een andere mening. Ook al ben je hier misschien niet helemaal annoniem dan nog gaat dit echt veel en veel te ver. Echt afschuwelijk.

Wow wat?

In discussie gaan op dit forum tot daaraan toe. Maar een werkgever benaderen omdat je het niet eens bent met iemands opvattingen?

9 likes

Eh wat. Huh hoe. Dit is niet oké…

Wow wtf? Dat is wel heel erg laag.

Wow wat bizar

Wow dat is echt bizar :scream:

Omg ik ben 5e geworden op een lotingwoning (eengezinswoning met tuin!!!) en ik dacht dit wordt niks. Kreeg ik een mail dat ik moest aangeven of ik nog interesse heb omdat ik in aanmerking kom :eek: hoop zo dat de twee voor me geen interesse hebben!! iedereen duimen plz. Wil zo graag weg uit dit kleine gehorige appartement.

78 likes

Wow dat is echt niet oké!

Wauw dat is echt niet oke, dat gaat echt veel en veel te ver

Holy shit wat kut

Zoooo wtf. Lekker onveilig gevoel inderdaad :disappointed: Geen idee wat je gezegd hebt oid maar hoop wel dat je gewoon weer terug komt! En ik hoop ook dat iedereen nog ruimte voelt om te reageren wat ie wilt.

Ja ze stonden stil, waarschijnlijk hebben ze de slagboom op het wagentje horen klappen en zijn ze uitgestapt. Gelukkig geen gewonden.

Nee dat was ik niet gelukkig!

Ik lees dit werkelijk met open mond… niet te geloven dat sommigen zo ver gaan om je gegevens te achterhalen…

Wel echt de ultieme petty Karen-naaistreek zeg.

Wow @Morganfreeman dat is echt niet oké. En volgens mij ook niet de eerste keer dat ik zoiets lees over dit forum (Of egf) waarop dit soort bizarre acties zijn gedaan?? Sta hier echt van te kijken, het is echt niet te geloven.

20 likes

giphy

1 like

Nee das geen Karen

4 likes