Heel heftig dit en snap dat dat een onveilig gevoel geeft!
Waarom niet? Is daar een aanleiding voor? (Ik probeer het te begrijpen)
En wat zou ze hier mee opschieten dan? Vrij onaardig van je
@Morganfreeman wat een naaistreek zeg
Ik duim zeker voor je! Ik ben ergens 8e. Woon hier op zich prima, maar waar ik op had gereageerd is het dubbele qua oppervlakte en iets goedkoper (oke met huurtoeslag maakt het geen donder uit, maar toch). Duurde het lang voordat je wat hoorde?
Ik ben eigenlijk best wel in shock dat dit is gebeurd op ons forum.
Same! Ik weet dat online online blijft maar geloofde ergens toch wel dat dit een soort safe space was waarbij je op een normale manier het gesprek aan kon gaan, en niet bang hoefde te zijn dat zoiets zou gebeuren 
Wow @Morganfreeman dat is heftig! En niet oké
Ik hoop dat de moderators nog iets voor je kunnen betekenen om deze grove schending die iemand hier dus heeft gedaan ook aan te pakken.
Maar het blijft openbaar he? Iedereen kan hier meelezen en het hebben gestuurd. Hoeft niet perse een actief lid te zijn geweest.
Wooow😳. Shit. Ik begeef me nu al helemaal nooit meer in politieke/white privilegetopics.
@flwhrs je hebt gelijk! Maar dit is toch even een realisatiemomentje ofzo? Je weet in theorie dat t openbaar is maar toch voelt het redelijk veilig.
Wow dit is echt heel laag
Had niet verwacht dat mensen hier zo ver zouden gaan (al kan ik me vaag herinneren dat er op egf ook iets soortgelijks was gebeurd. Weet alleen niet meer hoe dat precies zat)
Vind het al heftig als tig mensen op iemand duiken met een afwijkende mening, maar dit is wel echt next level! Kan echt niet.
Door mensen op zo’n smerige wijze monddood proberen te maken, bereik je ook niks. De mening blijft hetzelfde, alleen is de mogelijkheid tot gesprek weg. Niet over iets praten, maakt niet dat het weg is.
Mijn eigen mening wijkt trouwens ook regelmatig af van de gangbare op het forum en uit die dan eigenlijk nooit. Voornamelijk omdat ik geen zin heb in een lawine. Niet eens over nagedacht dat dit ook nog zou kunnen gebeuren. En ik plaats dit even in een spoiler omdat het nu gaat over wat er bij jou gebeurd is, maar wil je toch ook laten weten dat je niet alleen buiten de forumbubbel staat. Alleen niet ieder van ons spreekt zich uit
Dat wat @S.onrisa Zegt idd, tuurlijk weet je dat het openbaar en online is maar toch. Het voelt wel als redelijk veilig ofzo
Oh nummer 8 is ook dichtbij! Heb je al iets gehoord?
Aanvankelijk hoorde ik maar niks en las op de site dat de bezichtiging 3 juni was. Mensen die mochten komen kijken kregen een mail hierover en ik had geen mail gehad dus dacht dat de woning al vergeven was. Maar vandaag kreeg ik een mail om aan te geven of ik nog interesse heb of niet omdat ik in mogelijk in aanmerking kom. Heb gebeld met de woningbouwvereniging wat de stand van zaken nu is en er zijn nog twee mensen voor mij die nog niks hebben laten weten. Vrijdag hoor ik hopelijk meer.
Ik hoop echt voor je dat de rest afhaakt! Zelf heb ik nog niets gehoord, maar de uitslag van de loting stond er ook pas in het weekend op haha, dus als ik wat hoor zal het ook nog wel even duren
Ik hou van Kumato tomaten, eet geen andere tomaten meer.
Ah ja dan kan het inderdaad nog even duren voordat je iets hoort. Ga ook duimen voor jou!
Ging net de losse haren van het konijn afplukken. Heb er een derde konijn bij gekregen.
Hoop dat de vogels blij zijn met de haren voor hun nestjes
Ging ik vanmiddag nog naar de fietsenmaker omdat mijn accu vastzat en ik hem er niet uit kreeg, is m’n fiets vanavond gejat 
Een goede vriend van mij maakt samen met zijn vader tegenwoordig kaas en morgen komt hij voor de 2de keer met kaas langs om mij te laten proeven. 
Kaaaaas 
Succes 
Ik dacht ik ga meer bewegen en skeelers kopen. Waren er gewoon zo goed als lege schappen bij de Decathlon. Ze hadden alleen nog de kleinste maten, wat niet gek is want ik heb al vrij kleine voeten en paste de 38 net, maar denk dat een 39 comfortabeler zou zitten.
Denk dat het een teken van God is.