Wat je even kwijt wil #38

Ik zal voor je duimen :heavy_heart_exclamation:

1 like

Echt top mijn geheugen. Ik zie net dat er een best wel groot bedrag van mijn rekening is en ik schiet natuurlijk direct in de stress in plaats van even te lezen wat erbij staat. Het is gewoon het bedrag dat ik naar mijn spaarrekening heb geboekt. Een uur geleden

39 likes

Mijn huisbaas heeft vandaag 14k geboden om me uit te kopen, maar ik ga er niet mee akkoord omdat het nog niet genoeg is als je de situatie bekijkt. Voelt echt heerlijk om zoveel macht te hebben. Het is een hele goede assertiviteitstraining met enorme beloningen door te kiezen voor je eigen belang. (Waar ik normaal echt slecht in ben, vanochtend voelde ik me zelfs nog schuldig dat ik niet meteen akkoord ging, ik leer woeh!)

68 likes

Note to self. Geen chloe work out de dag voordat je gaat voguen. Ik heb geen beenspieren meer over.

4 likes

Ben zo moe maar kanniet in slaap komen :sob:

Ik moet zo nog naar huis fietsen en dan een trap op :sob:

Ik heb de hik en heb een spraakopname gemaakt van een hik (vraag me niet waarom). Het klinkt best komisch.

24 likes

Hahaha ik was super chagrijnig maar dit maakte me wel aan het lachen :joy:

1 like

!

17 likes

Hahahaha die hoorde niet!!!

1 like

0fe7ba095b4f3c1779a3c8f35ad857d3

15 likes

Ahwww

Ik kan niet slapen en ik heb net een Shin Chan tshirt besteld

16 likes

Zometeen een huis bezichtigen! :star_struck: Spannenddd

32 likes

Ik ga zo denk ik met de trein (voor werk), en vind het eng, haha.

2 likes

afbeelding

5 likes

Heheh ik ben een verslag aan het schrijven en wilde iets dikgedrukt maken maar drukte per ongeluk op plakken en nu staat arnon grunberg in mn verslag onder ‘instructie’

17 likes

Heb toch maar de dokter gebeld voor de oorpijn. Al 3 nachten amper geslapen hierdoor en kan gelukkig vandaag nog terecht!

Kun je je vinger breken in je slaap? Zo ja heb ik dat denk ik gedaan, ik weet niet hoe. Hij doet ineens vet veel pijn en ik kan hem amper buigen of gebruiken.

Probeer eens even te koelen evt, blijf je last houden zou ik wel eventjes de huisarts bellen.

Maandag is mijn verstandskies verwijderd, maar ik heb echt flinke last. Ookal blijf ik gewoon om de zoveeltijd paracetamol slikken. Zou toch minder moeten worden? Heb het gevoel alsof het steeds meer pijn gaat doen. Moet morgen werken, maar zie mij zo echt niet gaan…