Kan iemand me vanmiddag helpen herinneren dat ik een afspraak bij de opticien moet maken? Ik blijf het maar uitstellen, maar m’n lenzen zijn op en ik wil niet met een 10 jaar oude bril rondlopen 
Heb je de tandarts al gebeld? Dit lijkt me idd niet de bedoeling. Was je ook al langs geweest voor dat bloeden?
Die ga ik sowieso wegklikken. Dit werkt denk ik motiverender. Misschien dat ik even een vriendin ga vragen mij te stalken tot ik het heb gedaan 
Ja goeie, ga ik wel even doen.
Over jouw verstandskies: wat kut! Maar dat je er nog zoveel last van hebt is wel normaal (hij zat ook helemaal gekantekd bij jou toch, met veel wrikken enzo?), de 3e dag is juist meestal het hevigst en daarna zou het wel moeten afnemen, zei het ziekenhuis toen tegen mij. Ik had een soortgelijke extractie als jij en had daar ook heel erg veel last van, werd 's nachts huilend wakker van de pijn en alles. Ondanks dat ik op maximale dosis paracetamol en ibuprofen zat. Zou het nog even aankijken als ik jou was, je kaak is eigenlijk gewoon flink gekneusd door al dat gesjor, dus daar heb je wel even last van ja. Slik je ook ibuprofen? Als ik je zo hoor zou ik denk ik er niet op rekenen dat je morgen kunt werken… Ik denk dat het bij mij vanaf dag 5 een beetje draaglijk werd. Sterkte, het is echt kut!
Iemand belde twee keer aan vannacht rond vier uur en ik was natuurlijk klaarwakker terwijl degene naast me zich omdraaide en weer verder sliep 
Gedaan! Nu afwachten tot ze me inplannen. Deze keer heb ik niet in de titel een stom woord zoals “Vraagje” ingezet.
Ik heb tot een week na het verwijderen van mijn verstandskies nog meerdere paracetamol per dag geslikt. Slik je daarnaast ook ibuprofen? Die werkt ontstekingsremmend en paracetamol en ibuprofen versterken elkaar, dus dat verlicht misschien. Ik kan me herinneren dat ik vier of vijf dagen 4 x 1000 mg paracetamol plus 1 x 200 mg ibuprofen slikte, en daarna nog een paar dagen iets minder paracetamol. Maar als je het niet vertrouwt of de pijn niet goed te onderdrukken is, zeker even contact opnemen met je kaakchirurg!
Er zit een fucking groot gat in je mond he, dat duurt wel ff
Bij mij werd de pijn ook steeds erger. Toen heb ik even gebeld maar het was normaal zeiden ze. Wat bij mij wel hielp tegen de pijn was ijs erop doen. En natuurlijk ibuprofen en paracetamol
En @Vaiana ik lees inderdaad net dat dag 3 het ergste is. Grrr het bloeden is redelijk gestopt gelukkig. Er is mij verteld in het ziekenhuis dat ik geen ibuprofen mocht slikken in combinatie met mijn ad, maar nu ben ik aan het zoeken en vind toch helemaal niets erover. Dusss ik ga dadelijk fijn ibuprofen halen.
Het forum deed het bij mij net niet, helemaal paniek hier 
Jezus wanneer komt die motivatie weer eens terug, heb wederom nog geen reet gedaan vandaag behalve muziek opzoeken die ik wil luisteren.
Overbodig misschien, maar in combinatie ibuprofen / AD goed om even maagbeschermer erbij slikken!
Oja, handig. Dankjewel
Mijn kneusjesbox wordt vandaag al bezorgd in plaats van volgende week 
@GEEZ is het ook in je onderkaak? Dat is schijnbaar sowieso kutter omdat daar minder makkelijk vuil uit gaat, dus als je niet goed (genoeg) spoelt dan kan het sneller gaan ontsteken. Bij mijn onderkaak moesten ze ook zo wroeten en dat deed echt pijn, ben na 3 dagen ofzo weer gaan werken maar toen na 2 uur naar huis gegaan want was echt niet te harden die pijn. Elke keer dat je moet bukken wordt het nog erger. Zou me lekker ziekmelden hoor en in bed gaan liggen met ibu!
Laatst vertelde een youtuber in een vlog dat ze een armband voor haar moeder had gekocht, dus ik zocht die armband op en die was €1700. Heel leuk hoor, maar nu krijg ik op instagram steeds reclames van dat merk en het is allemaal zo mooi MAAR ZO DUURRRRRRR.
Mijn nieuwe make-upskill: Eyeliner doen terwijl ik online onderwijs geef en precies een goed moment had om even mijn camera uit te zetten. Nu hopen dat niemand zo zegt, huh net had je nog geen eyeliner op.
Helaas kan niet in bed gaan liggen, kind is vandaag gewoon thuis 
die moet ik vermaken tot 19:00u maar ik ga zo fijn even langs schoonmoeders.