Teach me master
Opdracht geven en zeggen âwat denk je zelf?â, we bespreken over X minuten. JOEJOE.
Je leeft maar 1 keer
Als je oud bent gaat toch alles hangen
Dit neemt niemand meer van je af
Hele kleintjes worden gauw lelijk
Laseren kan ik de ergste gevallen nog
Maar vooral: Helvegen is megajaloers want ze moest haar tattooplannen door corona weer in de koelkast zetten. Show je wel het eindresultaat? 
Op één dag naar de tandarts & solliciteren is te veel van het goeie 
Dying inside momenteel
Ik heb een oud boek van mijn vader uit de jaren 60 waarin informatie wordt gegeven hoe je je het beste kan gedragen bij onheil zoals verdwalen in de woestijn of bij een noodlanding etc en ik vind het zo leukđ
Hoop alleen niet dat ik nu verouderde informatie tot me neem over ideeën die allang zijn weerlegt in 60 jaar tijd.
Wat tips; als je ergens strandt en je weet de weg verder niet, maar je weet wel hoe je er gekomen bent. Maak rechtsomkeer (deze tip wist ik al en ben daar trots op :â))
Mocht je stranden in de woestijn: beweeg je overdag zo min mogelijk, zo voorkom je zweten. En ga s nachts juist lopen. Dit kan aanzienlijk schelen in hoeveel dagen je kan overleven zonder water.
Bonustip: trek nooit je kleding uit wanneer de temperatuur/zon brandend is.
Nog een tip ga nooit naar de woestijn.
pfff ik zit hier gewoon te janken omdat ik werk niet meer trek. En ik wil echt mezelf een klap geven om te zeggen dat ik normaal moet doen en schouders er onder moet zetten maar dat doe ik al drie weken en er verandert niks. Krijg ook gewoon niks meer uit mijn vingers.
Hahah iemand zei ook âga je daarheen danâ, maar genoeg mensen die door de Grand Canyon ofzo met een huurauto gaan rijden en dan panne krijgen (en onverstandig van de hoofdweg zijn afgegaan). Of stel je vliegtuig maakt een noodlanding en je komt daar levend uit. Dan moet je alsnog overleven!
Edit: de jaren 60 waren toch anders he. Nietsvermoedend sla ik een pagina open en daar stond paginagroot een foto van een lichaam in het prikkeldraad. Een dood persoon dus.
Waar?
Tenzij je gestrand bent in de woestijn van New Mexico waar de grond zeer onregelmatig is en vol stenen ligt. Dan moet je juist overdag lopen omdat het 's nachts zo donker is dat je niet ziet waar je loopt, wat dus gevaarlijk kan zijn. Bron: Mike Ehrmantraut 
Corona gooide de planning door de war en ik ga nu niet âzomaarâ reizen naar het buitenland.
Heb hier ook nog een tip bij: verzamel stenen, leg daar het woord HELP mee en maak een pijl in je looprichting.
Edit: oja en voorkom dan wel lopen tussen 12-16u wanneer de zon het hoogst staat.
Jup. Ik ben trouwens wel blij dat ik mijn idee van toen ik 13/14 was nooit heb laten uitvoeren. Ik wilde toen een hele sleeve met panterprint. 
Hahaha ik had ook zulke plannen. Wou op allebij mn schouders panterprint hahaha. Hallo rustig aan Carol Baskin.
Er is gister iemand tegen me aangebotst op een heel knullige manier. Hij kwam het parkeervak uit en ik reed daar, hij lette op een voetganger en zag mijn auto niet. Gelukkig geen gedoe met schadeformulier invullen, was ik even bang voor. Heb een deukje aan de zijkant voor en wat krasjes. Gister gelijk de verzekering gebeld, en de rechtsbijstand erop gezet om het te verhalen.
Vanmorgen is mijn man met de auto naar de garage geweest om de schade te laten taxeren. Kost t gewoon 1400 euro⊠Ben blij dat t gewoon geregeld wordt.
Ineens hebben we volgende week weer orkestrepetities. Euh daar had ik niet meer op gerekend, dus ben gisteren maar eens gaan oefenen en ik schrok van hoe vals mn trompet geworden is (en hoe ruk mn techniek dus is geworden hahahaha), god ik ga eraan volgende week. denk dat ik me ziek meld tot september
Nu wil ik nog wel steeds een luipaardprint vloer gelukkig heb ik die wel in Animal Crossing. 
Oooh een paar minuten ik dacht een paar seconden 
Ik heb gisteren gesport en nu heb ik zoooo veel spierpijn in mijn benen. Heb zo rijles, ben benieuwd of ik de koppeling ĂŒberhaupt ingetrapt krijg