Ah nee joh ik denk dat ze eerder iets dachten: oh er zal wel iets belangrijks hand zijn waardoor ze er niet is nu. Misschien dat je na de vergadering nog een berichtje krijgt van goh is alles ok? En, ik las je berichtje in het andere topic, snap dat je wereld helemaal op zijn kop staat nu. Veel liefs

Yay de afspraak is gemaakt. Waarom doe ik ook zo moeilijk altijd
Een kleine deuk kan al snel veel kosten ja! Ik heb vorig jaar ook een (lichte) aanrijding gehad en had schade aan de bumper en deur aan passagierskant. Repareren was duurder dan wat mijn auto waard is dus is ie Total loss verklaard maar kan er wel nog gewoon mee rijden haha.
Hopelijk word jullie schade snel gemaakt!
Ik weet verder niets over je werk maar hebben jullie een leidinggevende oid bij wie je het even kwijt kan? Jezelf een klap geven als je dat al drie weken probeert heeft ook niet zoveel zin toch. Even wandelpauze buiten anders? Ik weet het ook niet 
Nee, mijn leidinggevende is echt een zak hooi en heeft total geen empathisch vermogen. Ben nu al iets rustiger maar heb mezelf een ultimatum gegeven dat als ik rond 12;00 nog niks uit mijn vingers krijg ik er gewoon mee kap voor vandaag en ze het maar uitzoeken.
Ah dat helpt niet. Corona is sowieso al shit voor alle psychische en motivatie dingen, hoor er zoveel mensen over. Morgen weer een dag!
Pull en bear
Kijk hoe geweldig
Omg zie nu pas dat er een gratis sticker bij zit?? Zou je dan een Shin Chan sticker krijgen 
Aaah ik ga 'm ook halen thank you!! ik hoop het 
Nou ik heb met moeite de dingen die ik vandaag echt moest doen eruit geperst.
Nu hik ik aan tegen een middag videobellen 
Ik wil eigenlijk een rondje lopen buiten maar daar heb ik niet echt tijd meer voor, kom zo weinig buiten doordeweeks.
Hopelijk van z’n blote billen
Ik ben ook weinig productief vandaag 
Moet vanmiddag een sollicitatiegesprek voeren vanuit de werkgever en heb dat nog nooit gedaan, schijt m wel een beetje daarvoor
Gadver, ik ben ineens verslaafd aan het nummer van Tino Martin (Zij weet het), echt niet ok dit 
Ik zit eindelijk weer eens bij de kapper, daag 5cm uitgroei 
Herkenbaar… alleen in de tijd dat ik dan op het forum zit had ik net zo goed een rondje kunnen lopen 
Pfffff ik volg een account ‘eat your veggies’ op insta maar die mensen eten serieus broccoli voor ontbijt! Wat zielig. Hoe kut kan je leven zijn dat je het niet erg vindt om broccoli voor ontbijt te eten. Deze mensen hebben hulp nodig.
Gadver, ik koop een salade op mijn werkmdiener lekker uit zag. Zit er rauwe groene paprika in 
Ken hem niet. Heb zeker onder een steen gelegen. Oeps.
Ja de grap wordt oud. Boeie
Ja! Ik kreeg een Troetelbeertjes sticker bij mijn Troetelbeertjes shirt (zelfs 2!!!) 
Degene die hier ooit ossengalzeep als tip heeft gegeven is echt mijn held