Wat je even kwijt wil #38

Omg!!! Helaas heb ik geen auto anders zou ik 'm echt daarop plakken

Edit: mijn fiets!!!

1 like

:biggrin:

11 likes

Ik wil een nieuwe fiets kopen maar ze hebben zo veel kleuren :tired_face: Ik kan niet kiezen of ik onopvallend of juist clownesk rond wil fietsen

Opvallend! Kan je hem makkelijk vinden tussen alle zwarte fietsen (en zou dan ook geen swapfiets kleurtje doen). En dacht dat opvallende fietsen minder snel gejat worden, maar geen idee of dat ook écht zo is.

@grace @Floepsie Ja ik wil sowieso niet zwart of wit! Maar of ik dan wat “normaler” rood of oudroze wil of juist fel mintgroen of babyblauw geeeeen idee, wat een levenskeuzes :slightly_frowning_face:

Haha ik heb vorig jaar best een opvallende blauwe fiets gekocht en ben er nog steeds heel blij mee. Dus ik zou kiezen voor leuke opvallende kleur haha

1 like

Ik als zwartliefhebber had expres een groeneblauwe genomen:

image

3 likes

Waarom komen pakketbezorgers altijd als ik net telefoon heb voor m’n werk :no_mouth:. Gelukkig kon ik precies ophangen en was ik nipt op tijd. Airco is binnen :ok_hand:

1 like

Mintgroen!

Jaaa mintgroen!! ik had zo’n mooie mintgroene omafiets die is gejat (zelf niet op slot gedaan) jaren geleden en het doet nog steeds een beetje pijn als ik eraan denk.

Ik wilde vandaag goed aan de slag gaan met mijn scriptie en had er echt vertrouwen in omdat mijn vriend hier sliep en al vroeg op moest vanwege werk. Vier uur verder en ik heb alleen nog maar mijn Whatsappjes beantwoord en een half seizoen Modern Family gekeken.

5 likes

Buiten :sweat_drops:
HEMA:

:heart_eyes:

22 likes

Gvd zeiknat. Ik dacht ik ga zo alvast naar mijn laatste cliënt, kan ik daar pas vanaf 14 terecht.
Ik ga zo denk even Maccie scoren als troost.

4 likes

Gutgut ik ging ook eens bakken (bananenbrood). Keuken ontploft en volgens mij nog mislukt ook en zonder keukenmachine of elektrische mixer kan je ook niet alles lekker mengen :sob:

1 like

whut!! dit is zoveel beter!
vond de combinatie ook zo raar dat Tino zingt over Patta, jacka, en outfit blakka. Daar is hij gewoon niet street genoeg voor.

4 likes

Mijn date: Anders kom je een keer bij mij eten vanavond!
Ook mijn date: En, weet je al wat je voor mij gaat koken vanavond?

Ehh, dit is niet hoe het werkt he vriend

36 likes

Bij mij wel!!

2 likes

ik werd pas om 13.10 wakker :flushed: echt hoe dan? nu heb ik het gevoel alsof het een uur of 11 is maar het is al bijna half vier :joy: dag is alweer bijna voorbij joh

Net bij de kaakchirurg geweest en ik heb een ontsteking. Jadaaaag :fu::fu::fu:

2 likes

neee meen je niet. en nu? antibiotica?

1 like