Wat je even kwijt wil #39

En @anon44347600 dankjullie wel, ik heb echt een heerlijke dag :relaxed:

1 like

Ik ben begonnen aan het schrijven van een roman over de ondergang van een influencer. Het scheelt dat ik weinig onderzoek hoef te doen. :joy:

19 likes

OMG :see_no_evil:

1 like

Ik snap dus echt helemaal niets van mensen die dan een instastory maken van dat ze ergens heenlopen en de eerste paar seconden hun voeten filmen terwijl ze stilstaan, daarna filmen hoe ze wat stappen zetten en daarna doen ze dan ineens die camera gewoon normaal om te laten zien waar ze zijn. Laat dat gewoon meteen zien denk ik dan

5 likes

Ik ‘moet’ een kaartje op de bus doen, maar ik heb zo geen zin om er heen te lopen. Wat een aansteller ben ik ook.

Hier, ff stemmen :tongue:

3 likes

De ijscoman heeft onze wijk helemaal ontdekt en komt meerdere keren per week langs. Meestal speelt hij zo’n vrolijk deuntje uit een horrorfilm maar vandaag heeft hij het over een andere boeg gegooid door mee te blèren met een liedje over ijs.

3 likes

Ik ben bezig met een fotoboek van m’n reis naar Oeganda en Tanzania en ik mis het zo omg kan wel janken

3 likes

Inclusief hoofdstuk over een apology video?

Alle FF’ers krijgen toch wel een perspakket, toch?

1 like

Was het deze :smile:

Goodiebag inclusief dode pluche cavia en vega(n) kipspiesjes voor naar huis en een rijpe tomaat die je naar mij kan gooien als het echt een kutboek is geworden.

6 likes

Dat is inderdaad zijn gebruikelijke muziekje. Nu is hij deze hit aan het meezingen: https://youtu.be/BAN33YyGW1g

Shit nu heb ik ook ergens middenin een stukje over teringracistische Nazi-ideologie gesproken van ‘ethische Duitsers’ ipv ‘etnische Duitsers’ wat is er mis met me

10 likes

Ik heb net buiten de deur geluncht met m’n vriend en het was zo fijn om weer even uit huis te zijn!
Sinds maart zitten we redelijk op elkaars lip (wat we helemaal niet erg vinden trouwens) door corona en daardoor weinig werk. Maar het was zo leuk om weer buiten de deur wat te doen samen ipv thuis. Allebei wat leuks aangetrokken ervoor en ik weet wel dat hij heel leuk en knap is😉 maar er kwam weer zo’n realisatie moment hoe gek ik op hem ben zo samen op het terras!
softie modus uit

23 likes

Mn moeder wou bijna mijn nespresso apparaat vermoorden met B merk cupjes. Migado.

( Ik hoef nu geen 300 “Ik gebruik b merk en die zijn prima hoor” berichten. Is helemaal leuk maar aan mijn apparaat geen polonaise)

21 likes

Ik heb een hele lichte mom jeans van hm die echt mooi is maar door de lengte weet ik m niet te combineren. En nu denk ik ineens: waarom knip ik de zoom niet gewoon van de pijpen. Met kortere pijpen is hij makkelijker te combineren en hoe leuk is ipv dat hij forever in mn kast blijft liggen

3 likes


Ik vind dit op de een of andere manier zĂł grappig. Stella Bergsma in de Volkskrant die lekker bijdehand een opmerking serveert en de interviewer bij haar naam noemt

17 likes

Haha je kunt op de DM site (duitse droogist) je make up viritueel testen haha lof it.

2 likes

Heb eindelijk een goed passende bikini gevonden waarbij mijn ass in het broekje past :partying_face: en ik krijg opeens tieten van het topje dus dat is ook mooi meegenomen

17 likes

Ik heb vakantie maar help wat moet ik met al deze vrije tijd joh :joy: heb al m’n kamer schoongemaakt en opgeruimd vanmiddag en meerdere wasjes gedraaid… ik ga een avondje simsen denk ik

2 likes