Mijn bestelde eten is voor de deur door iemand gestolen die tegen de bezorger zei dat het van hem was, en nu zit ik al 2,5 uur met enorme honger te wachten. Hoop dat de nalevering snel komt
De fak?
Dat de bezorger ook niet ff checkt qua naamâŠ
Het lijkt net of je tv zweeft of aan het raam is bevestigd ik ben in de war.
Ach jezus die shorttrackster van 27 is overleden Wat een verschrikkelijk verhaal
oh pfff wat heftig.
pff wow jeetje, wat verschrikkelijk
Mijn buurjongen is 2 weken alleen thuis. Hij stond net voor de deur omdat hij een föhn nodig had voor een sticker op zijn PlayStation. Want zijn ouders hadden de föhn meegenomen.
Random.
Ik heb net de Eurovision-film op Netflix gekeken en wat fantastisch
Ik zet m nu aan, ben benieuwd!
Het forum verspringt steeds en echt in bijna alle topic, meer die dit hebben? Zit iemand al haar Posts te verwijderen ofzo?
21:14 is het nu, ik wacht op mijn vriend on te vertrekken naar de bios. Het is 15min rijden en de film begint 21:30.
Hoe voel ik mij nu?
Zeer passief agressief gefrustreerd zo te lezen.
Hopelijk is de film toch leuk zo!
Mijn man heeft net de goedkope AH-spekken meegenomen in plaats van de echte Frisia gesuikerde spekken waar ik al 2 weken heel erg zin in had. Hij snapt zelf niet waarom dat zo erg is
Edit: we doen boodschappen met de AH-app waarop ik dus ook de juiste spekken had gezet.
Oh wow ik zie nu een aankondiging met Jort Kelder maar ben helemaal verbaasd over hoe oud hij lijkt te zijn geworden en dat grijze haar . Iedereen wordt ouder enzo maar ik had toch helemaal gemist dat hij opeens een oude man geworden is.
Dankjewel voor je steun!! Vanavond was een stomme kijkavond maar ik geef de hoop NIET op
Ja dat gelukkig wel! En een koekje erbij als troost haha
@Flopsyunicorn nee denk dat ze meestal niet echt info vragen bij het afleveren. Al is het natuurlijk wel gek om het zomaar af te geven, maar dit verwacht je als bezorger natuurlijk ook niet
Eugh ik kan de oortjes van mijn iphone niet vinden. Ik heb gister toen ik uit de tram kwam mijn telefoon met oortjes in mijn tas gedaan toen ik in een winkel stond (weet ik echt 100% zeker want ze zaten aan mijn telefoon vast) Dus blijkbaar heb ik ze thuis ergens neergelegd en ik heb geen idee waar Alles is hier ook opgeruimd dus het zou niet moeilijk moeten zijn te vinden
Vanavond lekker uit eten geweest met mijn vriend bij ân sushi restaurant. Ik zat zelfs zĂł vol dat ik geen toetje heb genomen en daar baal ik nu van