Wat je even kwijt wil #39

Ik begrijp dit niet. Je betaalt 180 euro PER MAAND voor internet? Hoe kan dat in godesnaam? Heb dat echt nog nooit gehoord! Super fucked up wel

8 likes

Wat werkt beter, vinted of united wardrobe?

Haha nee dan dan is het inderdaad maar beter :joy:

1 like

waar is het ‘wie moet verdwijnen van de TV’ topic gebleven??? heb t nodig

5 likes

Ik vind zelf Vinted fijner. De service is ook heel goed

2 likes

^

1 like

Vandaag weer op school voorbereid. En gedoe met de begeleiding van een collega voor mijn groep, dat is telkens niet rond en ik probeer uit te leggen wat ik wil (voor mijn groep), maar wordt niet begrepen en dan zegt diegene dat ie het zo druk heeft enzo en dat ik me maar moet aanpassen en toen ging ie weg.
Dus later daarop teruggekomen (hij kwam naar mij toe), maar ik trok het ff slecht en toen ik het uit ging leggen moest ik ook nog huilen :frowning:
Dus al met al een goede dag dus :pensive:

Ben nog niet klaar op school, maar heb besloten volgende week terug te gaan en deze week het los te laten (proberen :sweat_smile::innocent:). Kom volgende week wel als er verder niemand meer is, lekker rustig.

Edit: en ik voel me al langer kut en heb sinds vanochtend echt mega schouderpijn :frowning: dus die huilbui was niet raar, maar wel kut op werk. Ik haat huilen bij andere mensen

1 like

Dit is echt mijn favo pagina bij WhatsApp storingen :popcorn:

4 likes

Ik heb nu 2 dagen van de 20 erop zitten bij mijn vakantiewerk. En het is zo leuk!
Fijne omgeving, lieve collega’s, fijn werk en heerlijke koffie.

5 likes

Hahaha ja gewoon volhouden joejoe. Morgen weer een dag

1 like

Dus ik mensen appen om te testen of whatsapp t doet. Doet tie t blijkbaar wel maar mensen sturen gwn niks terug. Oke is goed!

1 like

Godver, ik haat het zó, zó hard als het laatste seizoen van een serie ineens minder afleveringen heeft. Dan ben ik mentaal nog helemaal niet voorbereid op de allerlaatste aflevering en dan is ie al geweest?! Dan start er niet automatisch een nieuwe aflevering, ga je checken en blijkt aflevering 6 de laatste te zijn. Hoe dan?! Ik dacht dat ik net halverwege was van dit seizoen. Ik kan wel janken. En het is niet de eerste keer.

3 likes

Net klaar hehe. :muscle:t2:

1 like

Nog beter dan een T-rex pak.

@jeg misschien zijn nectarines de nieuwe avocado’s.

1 like

Nee dat is geen biecht. Pas als het over 1,5-2 jaar gaat ishet wellicht een biecht waard.

15 likes

Ik moet naar kantoor vandaag. Hoe ik me voel::

7 likes

Is zoiets als ‘T-mobile 4G thuis’ niet iets voor jullie dan? Daar zie ik prijzen in de €40 voor 100mbit, dat zou nogal schelen. Maar misschien kan dat ook niet bij jullie?

Ik heb zo (weer) een belangrijk intakegesprek. Ben zo zenuwachtig en bang. Kon er gewoon niet van slapen

4 likes

Succes!!! Als het gedaan is, is het vast een hele opluchting :slight_smile:

1 like

Je kunt het!! Denk aan je vorige goede ervaring! Ik kunt dit echt :blush: en ze helpen je…

1 like