Wat je even kwijt wil #39

Waarom spreekt hij zn naam uit als baard

3 likes

Vet geĆÆntrigeerd zitten kijken.

1 like

Shit ik boek steeds hotelletjes in Parijs omdat het zo goedkoop is nu. Ga nu in augustus en oktober haha. Nu maar even kijken of m’n vriend of moeder ofzo mee wil en anders ga ik maar weer alleen :joy:. Zo veel zin om weer de zonsopgang bij de Eiffeltoren te zien.

11 likes

Hoe ga je dan? Trein, bus, auto, vliegen?
Ik vind de reis meestal heel duur in verhouding tot de overnachting(en).

Ken jij Parijs goed? Ik ben er twee keer geweest maar vond het zo moeilijk om de weg te vinden en de leuke plekken en zo, echt jammer, want volgens mij is het wel een hele mooie stad.

2 likes

Slide in m’n dm met tips aub :oncoming_automobile:!
En je kunt natuurlijk alles volgen op onze insta’s :eyes:

1 like

Godver ik weer al weer waarom ik nooit in het weekend ging sporten. Het is tantoe druk en ik ben niet flexibel genoeg omdat ad hoc iets anders te bedenken. Ik wil gewoon loopband en circuit en beter gaat iedereen uit de weg.

ik kan mijzelf er gewoon niet aan toezetten om nog wat dingen na te kijken, terwijl dit de laatste keer voor dit schooljaar is. :roll_eyes:

1 like

Ik ga altijd met de Thalys! In augustus voor €54 en in oktober voor €35 (enkele reis) dus vind het nog wel meevallen. Dit wordt straks m’n zevende en achtste keer naar Parijs dus ken opzich nu wel veel stukken uit m’n hoofd qua wegen. Maar het is echt elke keer weer prachtig dus zou absoluut een tripje boeken haha.

@grace ik zeg doen. En als je vriend niet wil, alsnog doen. Was de vorige keer 4 dagen in mn eentje in december en heb me geen minuut verveeld.

1 like

Kun je met een e reader lezen in de zon? Ik lees nu met mn ipad via de kobo app maar kan bijna niks zien

Ja. Tenminste, ik heb er 2 waarmee het kan, dat scherm is ook heel anders. Niet zoals een tablet of smartphone.

3 likes

Ja! Het scherm is mat. Dus dat werkt top

3 likes

Oke nice! Dan heb ik dat misschien toch nodig in mijn leven

3 likes

Ik praat hardop in mijn slaap, vooral als er veel emotie bij is. Ik droomde over mijn ex en we waren weer samen en toen zei mijn date dat hij me had horen praten in mijn slaap :sweat_smile: Dat kon dus mogelijk heel ongemakkelijk worden dus ik hield me al schrap. Gelukkig verstond hij alleen iets van ā€œJa of uhmm neeā€ en later heeft hij me horen mompelen. Gelukkig niks beschaamds.

1 like

Hahah ohja dat is een praktisch dingetje. En die 42 hoop ik niet te zien daar :exploding_head:. Thalys geen optie?

image

35 likes

Hahaha ja ik ook. Vind het wel knap, maar pfff teveel werk om zoiets te maken

Moet een klinische les gaan maken vandaag maar heb er zo geen zin in :tired_face:

Wow die lays jalapeno and cheese smaakt zo erg naar jalapeno. Is gewoon eng

2 likes

Zou toch raar zijn als die naar iets anders zo smaken :stuck_out_tongue:

2 likes

Haha jaa nja meestal is het zon anticlimax en smaakt het gewoon een beetje pittig.
Net zoals al die mars en twix achtige chocolade melk en koekjes enzo die smaken meestal nergens naar haha.

2 likes