Wat je even kwijt wil #39

Nieuw huisgenootje maar die heeft ook dr vriend meegenomen als vast meubilair en ik vind hem echt vreselijk. Juist in een meidenhuis gaan wonen en krijg je zo’n gast erbij :nauseated_face:. De muren zijn ook kapot dun dus als ze iets gaan doen dan ram ik ook gewoon erop want ik gun hem niets lol (dit is misschien meer een biecht haha). Hoor ook elk gesprek en hij is zo’n haantje. Ze woont er 4 dagen en word nu al gek (van hem) en m’n huisbaas onderneemt ook niet echt actie wat betreft de gehorigheid :ok_hand:.

1 like

Haha ik zat net te gieren om mezelf in de auto joh. Ik was net een vriendin afzetten, en mijn Spotify deed het niet dus ging ik maar naar de radio luisteren, en toen kwam dit nummer.

Dus die vent zing echt 20x achter elkaar:’ en dan weet ik…dat ik thuis ben…dan weet ik…dat ik thuis ben…dan weet ik…’. dus ik luister daarnaar en ik zeg zo totaal onbewust tegen mezelf…Nou…ben echt blij als ik dadelijk thuis ben joh. En het was zo fucking droog, echt heh ik kreeg zo de slappe lach achter het stuur. Ik zal wel een gestoord wijf geleken hebben volgens iedereen die me zag. :joy:

25 likes

Mijne ook niet maarja you win some you lose some

4 likes

Ik vind mijn adhd medicatie heel stom momenteel. Haat aan niet kunnen slapen.

Mag ik mijn bed weer in :sob:

Ik wil uitslapen maar ik ben al vanaf half 6 wakker :rage: en ik droomde dat mijn buurman aanbelde en dat hij heel blij vertelde dat hij al mijn ondergoed had gewassen, oke :+1:

13 likes

Kun je niet gewoon zeggen dat het niet de bedoeling is dat haar vriend er elke dag is? Zeker als ze nieuw is. Ik vind dat altijd best wel aso naar huisgenoten toe. Dan hadden ze maar samen moeten gaan wonen, toch?

3 likes

@notmycircus Ja zou ik ook doen hoor! Zeker als ze nieuw is, direct de kop indrukken. Gewoon iets zeggen dat het huis geschikt is voor x aantal personen ivm gehorigheid etc. Tuurlijk mag hij op bezoek komen maar hij hoeft er niet te komen wonen. Minder dan de helft vd week dus.

4 likes

Hiha ik ga een week met mn vader weg met de camper en ik heb er helemaal zin in, zo kneuterig. e-bikes, alles. Iemand goeie tips qua onderin België, bovenin Frankrijk qua stad of natuur? Duitsland mag ook.

13 likes

De Vogezen! Kayzersberg is echt zoo mooi. Epinal ook een leuke stad en ik vond de omgeving net ten westen van de Vogezen (bij Bains-les-bains, Plombieres-les-bains) ook echt fantastisch, kun je heel goed mountainbiken.

1 like

Ja, wilde ook de Vogezen tippen, @Banananana, maar was nog even te lui om te reageren. Prachtig gebied!

1 like

Gisteren besloot ik een feestje met mezelf te houden en te gaan dansen in de woonkamer en opeens had ik het besef dat ik maar een dansmove heb en die afstem op het ritme van de muziek. Als ik iets anders probeer lukt dat niet?!

11 likes

Haha ben heel benieuwd wat je dan doet?!

1 like

Ik hoop de running man op gevarieerde snelheden.

22 likes

Zoiets?

15 likes

Ik ga stuk om 3.42 hahaha, dat is toch super onhandig

4 likes

Hahahaha wat droog dit!

Teeeeeering tatta’s be like if i ever did see one hahahah

3 likes

Hahaha aww ik zie al helemaal voor me hoe een onzekere 20-jarige nerd student dit dan gaat oefenen voordat hij uitgaat :cry:

17 likes

De volgende keer als iemand zegt dat ik niks nuttigs op een dag doe, stuur ik dit filmpje
23 likes