Bericht me “ei aan + adres” en ik doe t zo hoor
Wat een takkewijf
Bericht me “ei aan + adres” en ik doe t zo hoor
Wat een takkewijf
Ja mag!
Nog even met bron: https://www.zalando.nl/faq/Retour-and-Terugbetaling/Kan-ik-artikelen-uit-verschillende-bestellingen-in-een-doos-retourneren.html
Nee maakt volgens mij niet uit. Heb ik ook wel eens gehad dat ik het niet meer wist en nooit problemen mee gehad of ik moet precies goed gegokt hebben. Je meldt toch eerst online aan welke artikelen je terug wil sturen.
Mijn vriend zei dat als hij moest kiezen wie er meer verliefd op hem is, de kat of ik, dat hij dan voor de kat zou kiezen. Onze kat kijkt ook altijd zo verliefd naar hem, daar kan ik bijna niet tegenop
Ik ben toch zo benieuwd bij welke winkel je werkt… je verhaal klinkt in ieder geval echt heel kut. Hopelijk vind je snel iets nieuws!
Tip aan toekomstige ouders: noem je kind a.u.b. geen Rosa of Sophie. Ik kan ze echt niet meer uit elkaar halen.
Ik heb net zo hard mijn elleboog gestoten aan een scharnier in de kast. Zo veel pijn. Heel mijn arm doet ook pijn
Je kan al inloggen op CJIB
Zodra ik mijn laatste werkdag heb gehad 
Niet meteen maar wel altijd sneller dan een brief op de mat!
Zou eerst verwerkt moeten worden dus nee.
Al leert de ervaring (werk, niet prive) dat er in de meeste gevallen wel een briefje/uitdraai op het raam zit. Is anders dan gewoon parkeren zonder te betalen (waar ze met z’n scanauto langsrijden) want dit moeten ze handmatig controleren.
Zag je het pas achteraf dat je verkeerd stond?
ai, nouja goede les voor de volgende keer (en hopen dat de boete uitblijft). Het is echt een vieze, hoge boete (maar wel logisch)
haha, ik heb dit ook een keer voor een vriendin gedaan (maar wel tijdens haar laatste werkdag zodat ze haar manager nog het ei van het raam kon zien schrapen
)
Wow dit vind ik echt een goed plan. En dan het liefst lekker hoog zodat ze er amper bij kan
haha ja
zou alleen wel jammer zijn als jij dan dat klusje op moet knappen 
Heb echt zo’n trek in roti van Sonali in Delft, maar ja woon te ver weg dus kan het niet bestellen. Dus nu maar chinees, ook lekker 
Ik ben afgelopen week te hard over een kruising gegaan met stoplichten (@mikselke in jou hometown
) en ik heb geen idee of die alleen op rood licht flitst of ook op te hard rijden. Ik had ook veel te laat door dat die er stond dus geen idee hoe hard ik überhaupt reed en of die vrachtwagen die afsloeg net het zicht belemmerde… 
Ik ga nu dus ook maar iedere dag even inloggen bij het cjib
Klopt het dat er een ‘gek’ luchtje zit aan de auf wiederschnitzel van de vegetarische slager?
Welke? Bij de weg langs de brandweer om daarna naar Duitsland te gaan? Die flitst volgens mij voor allebei, zegt flitsmeister altijd