Wat is je onderwerp?
This weer zover, ik heb een dikke kater
Operatieve behandelingsmogelijkheden bij acuut/chronisch nierfalen
Mijn opa leeft echt in een andere wereld waarin hij denkt dat ik als starter & alleenstaande een huis kan kopen in ƩƩn van de duurste regioās van Nederland . Oke is goed ja
Ik wou hem in een zitting leeg vreten maar lukt niet. Te pittig ik kan normaal goed tegen pittig maar pittige chips is een hell.
Ik ga zo naar de supermarkt en wil een uitgebreide lunch maken. Wat zal ik halennnn
Net een ovenschotel met te veel kaas gegeten, en ik nam natuurlijk te snel een te grote hap. Nu voelt mān keel verband aan en doet slikken pijn
Is nog niks vergeleken met de Flaming hot Doritos, en die is weer peanuts vergeleken met een chip die ik uit Aziƫ had meegenomen en bijna mijn leven heeft gekost.
Ben echt blij dat we nu echt pittige chips hebben, ipv die teleurstellende āChiliā varianten die we meestal krijgen.
Ik miss flaming hot cheetos nu⦠die helemaal niet flaming hot zijn maar wel lekker.
Tripje langs Jamin maken! Schappen liggen vol nu daarmee, plus ook die voetbal Cheetos die je altijd in Spanje ziet.
Me favo!!
Lagen laatst bij een Spar City, gvd 6⬠voor een zak.
Zucht⦠zo vervelend! Ik wil graag alleen wonen maar ik kan niet eens een huurhuis vinden, laat staan een koophuis haha
Even kijken hoe je hier een samenvatting maakt hoor, voordat ik mijn hele verhaal hier ga typen en 1 pagina in beslag neem
[ details=āSamenvattingā ]
Deze tekst wordt verborgen
[ /details ]
spaties weghalen en voila
Klinkt wel interessant!
Heb al zeker 3 uur pauze.
Zo twee mensen helpen en dan weer een uur pauze.
Dag duurt lang zo. Had ook in mijn bed kunnen liggen slapenā¦
^ dit gaat soepel hahaha
Sowieso transitievergoeding vragen/eisen
Oja shit nog vergeten te vertellen, ik was zelf in de war, dacht dat mijn contract tot en met juli liep, maar het is augustus. Dus moet nog 4 weken werken