Wat je even kwijt wil #39

Wat voor gekke dingen zijn er vanuit de verhuurder gekomen?

1 like

Heb net een shirt verpest met bleek :sob:

Wat een verhaal. Ik zou dit sowieso wel laten weten aan hq, zelfs als ze het niet boeit. Dat weet je van tevoren niet.
Wel balen dat je nog vier weken moet. En als je meer dan 6 maanden hebt gewerkt sowieso een transitievergoeding aanvragen, zoals @Banananana al zei. Zal niet heel veel zijn als je er pas korte tijd werkt maar je hebt er wel recht op.

1 like

Maakt niet uit hoe lang je er gewerkt hebt, je hebt vanaf dag een recht op een transitievergoeding

@Trenchcoat Maakt trouwens niet uit wanneer je aangeeft de vergoeding te willen ontvangen, ik zou het zsm doen want ze doen daar nooit zo heel makkelijk over. Stuur een mail waar ze op reageren (dus wellicht ook met een andere vraag oid), dan heb je zwart op wit dat je gevraagd hebt om die vergoeding.

2 likes

Thanks voor de tip!

Omg. Dikke toeters van tractoren hier bij het hoofdkantoor van de Appie. Blij dat ik echt net voorbij ben gereden voor ze alles blokkeren

Jezus wat een kutverhaal man. Kut dat je nu je baan en inkomen kwijt bent maar verder ben je dit bedrijf sowieso liever kwijt dan rijk.

En als je nog vakantiedagen hebt lekker alles opnemen, bye bitches.

1 like

Bericht me “ei aan + adres” en ik doe t zo hoor

Wat een takkewijf

7 likes

Ja mag!

Nog even met bron: https://www.zalando.nl/faq/Retour-and-Terugbetaling/Kan-ik-artikelen-uit-verschillende-bestellingen-in-een-doos-retourneren.html

1 like

Nee maakt volgens mij niet uit. Heb ik ook wel eens gehad dat ik het niet meer wist en nooit problemen mee gehad of ik moet precies goed gegokt hebben. Je meldt toch eerst online aan welke artikelen je terug wil sturen.

1 like

Mijn vriend zei dat als hij moest kiezen wie er meer verliefd op hem is, de kat of ik, dat hij dan voor de kat zou kiezen. Onze kat kijkt ook altijd zo verliefd naar hem, daar kan ik bijna niet tegenop

19 likes

Ik ben toch zo benieuwd bij welke winkel je werkt
 je verhaal klinkt in ieder geval echt heel kut. Hopelijk vind je snel iets nieuws!

2 likes

Tip aan toekomstige ouders: noem je kind a.u.b. geen Rosa of Sophie. Ik kan ze echt niet meer uit elkaar halen.

1 like

Ik heb net zo hard mijn elleboog gestoten aan een scharnier in de kast. Zo veel pijn. Heel mijn arm doet ook pijn

Je kan al inloggen op CJIB

Zodra ik mijn laatste werkdag heb gehad :smirk:

Niet meteen maar wel altijd sneller dan een brief op de mat!

Zou eerst verwerkt moeten worden dus nee.
Al leert de ervaring (werk, niet prive) dat er in de meeste gevallen wel een briefje/uitdraai op het raam zit. Is anders dan gewoon parkeren zonder te betalen (waar ze met z’n scanauto langsrijden) want dit moeten ze handmatig controleren.
Zag je het pas achteraf dat je verkeerd stond?

ai, nouja goede les voor de volgende keer (en hopen dat de boete uitblijft). Het is echt een vieze, hoge boete (maar wel logisch)

haha, ik heb dit ook een keer voor een vriendin gedaan (maar wel tijdens haar laatste werkdag zodat ze haar manager nog het ei van het raam kon zien schrapen :joy: )

20 likes