Wow dit vind ik echt een goed plan. En dan het liefst lekker hoog zodat ze er amper bij kan
haha ja
zou alleen wel jammer zijn als jij dan dat klusje op moet knappen
Heb echt zo’n trek in roti van Sonali in Delft, maar ja woon te ver weg dus kan het niet bestellen. Dus nu maar chinees, ook lekker
Ik ben afgelopen week te hard over een kruising gegaan met stoplichten (@mikselke in jou hometown ) en ik heb geen idee of die alleen op rood licht flitst of ook op te hard rijden. Ik had ook veel te laat door dat die er stond dus geen idee hoe hard ik überhaupt reed en of die vrachtwagen die afsloeg net het zicht belemmerde…
Ik ga nu dus ook maar iedere dag even inloggen bij het cjib
Klopt het dat er een ‘gek’ luchtje zit aan de auf wiederschnitzel van de vegetarische slager?
Welke? Bij de weg langs de brandweer om daarna naar Duitsland te gaan? Die flitst volgens mij voor allebei, zegt flitsmeister altijd
Ja kwam van r’mond af richting V. Ik hooooop nu gewoon heel hard dat die vrachtwagen er voor zat want reed volgens mij best wel wat te hard… shiiiiiit
Je kan beter geflitst worden voor te hard dan voor door rood, te hard is goedkoper.
Ligt er aan hoeveel te hard toch?
Het kan ook voor alle 2 tegelijk!
Ja oké, maar je zal denk ik geen 100 hebben gereden waar je 50 mag toch? Door rood rijden is €240
Dan weet ik niet of we het over dezelfde hebben?
Heeft iemand tips voor een dagje Dusseldorf? Restaurants, winkels, leuke chillplekken enz?
Samenvatting
De … als ik het goed heb, kun je richting B of naar T en als je die weg helemaal afrijd kom je bij de Mac etc uit.
Even in een spoiler want eetstoornis verhaal
Ik merk dat ik de laatste dagen weer erg terug val in oude gewoontes. Als ik weer weinig/niet eet door stress/misselijkheid voel ik me ‘trots’ en doe dan echt mn best dit door te zetten.(Ik was nu zelfs blij met 3 dagen diarree ) Ik weet dat ik fout bezig ben. Maar baal vooral dat dit weer zo de kop opsteekt, het gaat al jaren goed en nu wil ik mezelf weer kwellen. Bah.
Ja haha dat weet ik maar ik bedoel gewoon actief. Ben benieuwd hoe het met haar gaat
Nu t over verkeersboetes gaat. Ik heb 80 gereden op een weg ipv 50 (ik was in de war omdat ik verkeerd reed sowieso… super dom) er hing ook een flitser. Staan ze altijd aan? Het was ook nog eens niet mijn auto. Voel me er zo kut over
Ik ben op zoek naar een fijn epileer apparaat. Iemand tips voor de fijnste?