Wat je even kwijt wil #39

Ik heb vandaag heel spontaan besloten dat ik een smart watch wil. Ik was aan het kijken naar samsung active 2. Iemand ervaringen?

edit: of andere aanbevelingen behalve de apple smart watch. Ik wil graag het graag gebruiken voor fitness, times en appjes enzo

Wat een horrorverhaal!!!

2 likes

Er is een horror film die hier precies over gaat.

4 likes

Omg dat is bij mij ook al vaker gebeurt/gebeurd?(sorry) en dan zelfs met de autosleutel eraan die op 2 meter afstand voor de deur stond. Ben blij dat ik dus blijkbaar in een veilige buurt woon

Oh ik dacht altijd dat mijn buurt juist helemaal niet zo veilig is maar denk dat mijn huis gewoon niet boeiend eruit ziet voor inbrekers haha. Gaat ze ook vies tegenvallen als ze hier ooit wel naar binnen gaan want ik heb alleen een laptop en verder totaal niks van waarde haha.

Ooh echt mijn nachtmerrie dit.:weary:

1 like

Een vriendin/collega van me reageert niet meer op appjes en doet sowieso afstandelijker opeens. De vorige 2 keren dat ze appte, was toen ze hulp nodig had voor een schoolopdracht. Ik voel me echt een beetje gebruikt en genegeerd.

Title of your sextape.

10 likes

Sportschool tijdslot gereserveerd voor woensdag. Maar eens kijken hoe het gaat met al die regels (en of mensen hun apparaten schoonmaken na gebruik)

Ik ben weer helemaal geïnspireerd door alle spaanse honden mensen in mallorca en nu wil ik ook een hond. Het liefst een hele kleine lelijkerd

2 likes

Dank je wel voor dit bericht​:heart:. En de zweverigheid valt mee hoor :wink: ben vooral beetje teleurgesteld in mezelf denk ik. Gelukkig zie ik woensdag de psych weer.

1 like

M’n vriend ligt heerlijk naast me te slapen en ik lig al 1,5 uur naar het plafond te staren hmpf. En ik wou wat lezen in de hoop moe te worden maar de batterij van mijn ereader is leeg :frown:

Oh en nu begint een zeker persoon naast me ook nog te snurken

Tuurlijk joh, sleep is voor the weak toch?

Oh ja leuk detail: ik moet om 6:30 opstaan om te werken terwijl hij niks te doen heeft en de hele dag in bed kan liggen. Kunnen de uren gegunde slaap niet wat eerlijker verdeeld worden? :pleading_face:

Why oh why heb ik extreme druk van deadlines nodig om iets gedaan te krijgen? Wordt echt regelmatig niet goed van mezelf hierom, maar nu ik lekker zit te werken valt het eigenlijk wel mee. Had ik dus makkelijk eerder aan kunnen beginnen :no_mouth:
Blij dat ik het hier kwijt kan, eigenlijk functioneert dit als een soort klaagmuur die zelfinzicht biedt

3 likes

Ik ging om 12 uur slapen en heb voor m’n gevoel al uren liggen woelen en half geslapen, maar het is pas half 2 :sob: wat gaat dit voor kutnacht worden dan.

1 like

De Facebook van mijn woonplaats heeft een poll online gegooid over of we zwarte pieten willen of roetveeg. Word echt zo verdrietig dat zwart door ruim de meerderheid wordt gekozen :disappointed_relieved: Ik weet wel dat op fb vooral de oudere generatie zit die hierop stemt, maar zoveel??? Echt teleurgesteld

Misschien de link hier delen, dan kunnen wij de verdeling een beetje rechttrekken? Haha

14 likes

Ik viel pas om half 5 vanochtend in slaap :sob::sob::sob: Dus nu met pijn en moeite mijn bed uit gegaan om te gaan douchen aankleden en zo te beginnen met werken

2 likes

Zooooveel nek- en schouder pijn door het thuis werken, echt ochtend vraag ik me weer af hoe ik deze dag ga volhouden. Helaas heeft mijn massage therapeut heeft pas in augustus tijd ivm vakantie periode :sob::sob:

Ah kut zeg, like voor de herkenning. Heb helaas ook best regelmatig van dat soort nachten, en vaak valt het mee als je eenmaal op je werk bent.

1 like

Ja ik ben het gelukkig ook gewend. Is bij mij sowieso altijd voor volle maan, maar gisternacht dus ook nog na volle maan. Ik heb dan wel heel veel energie dus ik kom sowieso de dag wel door

1 like