Wat je even kwijt wil #39

Zo zijn mijn relaties ook altijd.

22 likes

Hey mensen worden ook verliefd op random popsterren of Sokka, niets menselijks is mij vreemd :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Nee ziekenhuis, moest omdat het onderkaak was. Dus veel duurder helaas.

Boven hebben ze jaren geleden al gedaan, dat was idd €75 ofZo voor 2 met foto’s.

Lichtpuntje is wel dat het van je eigen risico gaat en ik nu nog maar 85 hoef te betalen voor de laatste verstandskies die er volgende maand uitgaat en dan m’n risico vol is en misschien kan ik dan nog wat andere dingetjes doen want yolo gratis

5 likes

Ik maak het inbrekers echt heel makkelijk. Vannacht zat mijn sleutelbos weer gewoon in mijn voordeur. :rofl: :see_no_evil: Is zeker niet de eerste keer.

1 like

Ik heb echt een fijn weekend gehad. En net nog even met een vriendinnetje aan de lijn gehangen en allemaal leuke plannen gemaakt voor de aankomende tijd. :tada: nu gauw slapen met mijn katerhoofd

4 likes

Ja is de roti van daar goed? Ik ben al een tijd op zoek naar een goede rotiplek maar durf niet meer te bestellen na een hele skeere roti-ervaring ergens anders

Ik moest heel nodig naar het toilet, maar mocht nergens door die kutcorona. Omdat ik bijna moest huilen mocht ik van de beveiliging in het ziekenhuis wel doorlopen. Ik overwoog echt om het gewoon te laten lopen.

Ik heb vandaag heel spontaan besloten dat ik een smart watch wil. Ik was aan het kijken naar samsung active 2. Iemand ervaringen?

edit: of andere aanbevelingen behalve de apple smart watch. Ik wil graag het graag gebruiken voor fitness, times en appjes enzo

Wat een horrorverhaal!!!

2 likes

Er is een horror film die hier precies over gaat.

4 likes

Omg dat is bij mij ook al vaker gebeurt/gebeurd?(sorry) en dan zelfs met de autosleutel eraan die op 2 meter afstand voor de deur stond. Ben blij dat ik dus blijkbaar in een veilige buurt woon

Oh ik dacht altijd dat mijn buurt juist helemaal niet zo veilig is maar denk dat mijn huis gewoon niet boeiend eruit ziet voor inbrekers haha. Gaat ze ook vies tegenvallen als ze hier ooit wel naar binnen gaan want ik heb alleen een laptop en verder totaal niks van waarde haha.

Ooh echt mijn nachtmerrie dit.:weary:

1 like

Een vriendin/collega van me reageert niet meer op appjes en doet sowieso afstandelijker opeens. De vorige 2 keren dat ze appte, was toen ze hulp nodig had voor een schoolopdracht. Ik voel me echt een beetje gebruikt en genegeerd.

Title of your sextape.

10 likes

Sportschool tijdslot gereserveerd voor woensdag. Maar eens kijken hoe het gaat met al die regels (en of mensen hun apparaten schoonmaken na gebruik)

Ik ben weer helemaal geïnspireerd door alle spaanse honden mensen in mallorca en nu wil ik ook een hond. Het liefst een hele kleine lelijkerd

2 likes

Dank je wel voor dit bericht​:heart:. En de zweverigheid valt mee hoor :wink: ben vooral beetje teleurgesteld in mezelf denk ik. Gelukkig zie ik woensdag de psych weer.

1 like

M’n vriend ligt heerlijk naast me te slapen en ik lig al 1,5 uur naar het plafond te staren hmpf. En ik wou wat lezen in de hoop moe te worden maar de batterij van mijn ereader is leeg :frown:

Oh en nu begint een zeker persoon naast me ook nog te snurken

Tuurlijk joh, sleep is voor the weak toch?

Oh ja leuk detail: ik moet om 6:30 opstaan om te werken terwijl hij niks te doen heeft en de hele dag in bed kan liggen. Kunnen de uren gegunde slaap niet wat eerlijker verdeeld worden? :pleading_face:

Why oh why heb ik extreme druk van deadlines nodig om iets gedaan te krijgen? Wordt echt regelmatig niet goed van mezelf hierom, maar nu ik lekker zit te werken valt het eigenlijk wel mee. Had ik dus makkelijk eerder aan kunnen beginnen :no_mouth:
Blij dat ik het hier kwijt kan, eigenlijk functioneert dit als een soort klaagmuur die zelfinzicht biedt

3 likes