Ik ging om 12 uur slapen en heb voor m’n gevoel al uren liggen woelen en half geslapen, maar het is pas half 2 wat gaat dit voor kutnacht worden dan.
De Facebook van mijn woonplaats heeft een poll online gegooid over of we zwarte pieten willen of roetveeg. Word echt zo verdrietig dat zwart door ruim de meerderheid wordt gekozen Ik weet wel dat op fb vooral de oudere generatie zit die hierop stemt, maar zoveel??? Echt teleurgesteld
Misschien de link hier delen, dan kunnen wij de verdeling een beetje rechttrekken? Haha
Ik viel pas om half 5 vanochtend in slaap Dus nu met pijn en moeite mijn bed uit gegaan om te gaan douchen aankleden en zo te beginnen met werken
Zooooveel nek- en schouder pijn door het thuis werken, echt ochtend vraag ik me weer af hoe ik deze dag ga volhouden. Helaas heeft mijn massage therapeut heeft pas in augustus tijd ivm vakantie periode
Ah kut zeg, like voor de herkenning. Heb helaas ook best regelmatig van dat soort nachten, en vaak valt het mee als je eenmaal op je werk bent.
Ja ik ben het gelukkig ook gewend. Is bij mij sowieso altijd voor volle maan, maar gisternacht dus ook nog na volle maan. Ik heb dan wel heel veel energie dus ik kom sowieso de dag wel door
I feel you. Moest er vanochtend om 4.30 uit en was om 01.30 nog naar het plafond aan het staren.
Ik troost me nu maar met de gedachte dat ik na de lunch klaar ben en kan slapen.
De laatste weken slaap ik elke zondag ruk. Zo rot want de maandag is een rustige dag en dan val ik bijna in slaap ‘s middags
Moet straks op de fiets naar het station, maar er vallen elke keer van die plensbuien die op geen enkele radar staan. Hopelijk is het droog zo.
ik zit een boterham van de bakker te eten met appel/rozenjam en het is LEKKER
was bang dat het naar een soort luchtverfrisser zou smaken maar nee
kan je werkgever hier niks aan doen? dus nieuw materiaal regelen etc?
@Foefjeisthuis ik heb vannacht en de nacht ervoor ook ruk geslapen, zou dat echt door de volle maan komen?
Het irritantste vind ik nog dat mijn vriend moe was en om 20u in slaap viel en bijna 12 uur later weer wakker werd dat zou ik dus echt nooit kunnen hè.
Vrijdag kwam de baasbouwvakker aan de deur, super aardig, ff melden dat ze tot woensdag gaan slopen en daarna isoleren en dat ze meestal om half tien beginnen en vier uur klaar zijn. Dus ik dacht: nou het is vervelend maar heb minder last van de herrie dan verwacht en die tijden echt heel royaal. Vanmorgen om 6:58 stampen ze allemaal de trap op. Om 07:04 stampen ze allemaal de trap weer af en sindsdien niet meer gehoord. Maar toen was ik al wakker
En ik heb echt weer een slechte slaapperiode. Ik slaap gewoon de hele nacht (word soms wakker maar echt niet altijd) maar gewoon totaal geen uitgerust gevoel als ik m’n ogen open doe. Alsof ik niet geslapen heb.
Ik heb het altijd met volle maan dat ik slecht/weinig/niet slaap. Is ook echt een volle maan kenmerk. Dus zou goed kunnen dat je er ook last van hebt.
Zo voor het eerst weer naar de sportschool. Ik ga met gewichten smijten alsof ik ze naar mijn incapabele manager moet gooien
Nou maar hopen dat ze geen bedrijfsfeestje van basic fit hebben dan
Ik kreeg zo’n mailtje met ‘vergeet je me niet om dit en dit te sturen ’ ik weet 100% zeker dat diegene die emoji gewoon oprecht goed bedoelt juist maar het komt over alsof er stiekem een heel gefrustreerd persoon die mail zit te typen. En voor hem heeft het niet eens haast of prioriteit. Ik haat die emoji vanaf dat het bestond.
Dit is exact m’n bff zo’n 4/5 jaar geleden overkomen (bij J&J). Hij moest eruit want jaaa de omzet en een ander dom verhaaltje. Vind het superkut voor je en hoop dat je het jezelf niet teveel aantrekt. En heel cliché maar je verdient wel beter. Hij was wel eerst matties met die manager maar het moest ofzo hoorde ik later.
Ik moet om 11 uur in Tilburg zijn en mijn broertje rijdt maar hij moet eerst nog iemand ophalen. We rijden nu al tien minuten door het dorp van diegene. Skiet op!!
Dat doen bouwvakkers altijd, lijkt wel. Om zeven uur tien minuten herrie maken en vervolgens ontbijten en koffie drinken oid. Doe normaal.