Wat je even kwijt wil #39

Ach, Ennio Morricone overleden :frowning:

2 likes

Ik heb het lang uit kunnen stellen. Maar vandaag moet ik toch echt met de bus :sob:. Zo’n intense haat voor dat mondkapje.

2 likes

Mijne jeukt nu zoooo erg.:weary:

1 like

Ik zie altijd zoveel beren op de weg. Vooral ongelukken die zouden kunnen gebeuren. Ik lig op m’n bed en de mensen boven zijn dingen aan het takelen. Ik zie al weer helemaal voor me hoe zo’n kist of wat dan ook door het raam gaat en ik een glassplinter in m’n oog krijg…

Ik moet nog een manier vinden om te ademen met dit ding zonder dat mijn glazen beslaan :sweat_smile:.

Ik wil deze hond zo graag :sob:

38 likes

Als je zo’n wegwerpding hebt kun je dat ijzeren draadje om je neus buigen, dan hoort je bril minder te beslaan.

Heb helaas een stoffen. Overweeg nu wel wegwerp te kopen als het dan minder is. In de bus kan ik mijn bril wel afzetten gelukkig. Maar moet de komende dagen op locaties werken waar ik ook een kapje moet dragen en dan is een beetje zicht wel handig.

Heb precies hetzelfde gevoel als ik een stap in een sportschool zet. Maar moet binnen nu en 3 maanden een fitgirl worden als ik er een beetje leuk uit wil zien op mijn bruiloft. Heb nu een proefles aangevraagd bij een wat duurdere sportschool (vergeleken met basic fit), die op 15 minuten lopen zit. Ze adverteren met goede begeleiding en een soort circuit training waar de apparaten zichzelf instellen (milon) en ze hebben een paar leuke groepslessen.

Misschien ook een optie voor jou?

1 like

Ik zou hem dan wel deze cadeau doen:

18 likes

Ik haat mezelf dat ik altijd weer blindelings vertrouw in de weerapp van mijn kut iphone die altijd zegt dat het droog blijft :lying_face: Ik ben doorweekt en heb alleen een spijkerjas boehoe

Hahahaha wat geweldig droog dit! :rofl:

Ik heb nog geen week vrij en verveel me nu al zo erg :joy: niemand om mij heen heeft nog vrij. Heb wel wat klusjes te doen, maar geen zin in. Twijfel nu om uit verveling naar IKEA te gaan. Heb niet eens een eigen huis haha.

Bwehh heb een week vrij gehad en vandaag weer aan de slag maar ben zoooo gaar

1 like

Ik heb een stoffen van de Kruidvat (€1,99 geloof ik) en die heeft wel zo’n buigbaar ijzeren draadje. Ik heb ook een bril en die besloeg idd niet meer toen ik dat draadje goed had geduwd.

Oh thanks! Straks even langs kruidvat.

1 like

Ik join de club! Zie ook echt op tegen deze werkweek. Ben nu ook met een stom saai kutproject bezig, dus dat motiveert voor geen meter. Heb inmiddels het hele forum uitgelezen voor mijn gevoel, nooit geweten dat ik show je laatste kinderaankopen interessant kon vinden??

2 likes

Je moet je glazen echt over je mondmasker plaatsen dus meer beneden op je neus. Dan beslaan je glazen minder. Hoop dat het wat duidelijk is.

1 like

Ja thanks! Dit helpt.

Zo sporten was lekker. Ik strompelde naar de lift en een boy die ook net uit de sportschool kwam, probeerde hem open te houden. Dus ik ‘sorry kan niet meer rennen’. Zei die ‘heb je net billen en benen gedaan’ (lol😂). Maar was een hete boy, dus even goed in de gaten houden.

We zitten weer op werk. Minimale inzet, zo even een wenkenpotlood halen, die heb ik nog nodig

33 likes