Ik schrik altijd weer van het luchtalarm
Mijn een na laatste tentamen begint zo, ben echt gespannen en hoop zo dat het goed gaat 
You can do it!!!
Heeft iemand zin om te bellen of zo? Ik zit in mn lege studio te wachten tot mn vriendin komt maar die is hier over een uur, ik heb niks te doen en mn spanningsniveau is 88
Ik ben trench niet maar loop ff een rondje door de stad of ergens en kijk mannen net te lang aan. Het zijn barre tijden dus je hebt zo beet haha
Ik ook joh jezus. Dat ding staat ook ongeveer voor m’n raam, maar ik wist dat heel lang niet want ik ben eigenlijk nooit thuis op maandag om 12 u, maar sinds de lockdown heb ik er dus een maandelijkse hartverzakking bij omdat het ZO HARD is 
Haha ja ik heb geen idee? Misschien moet ik een cursus op de markt gaan brengen 
Hahaha barre tijden. Nou zeg dat ja
Hallo zomer waar ben je gebleven.
Het is 2020, die heeft ook vakantie opgenomen 
Ja! Werkt altijd.
Sinds het niet meer zo warm is en vaak regent bloei ik weer helemaal op. Ik moet echt in het hoge noorden gaan wonen of zo. 
Hoogtepunt van mijn week is dat ik vleesvervangers en m’n favoriete wijn in de persoonlijke bonus heb, al zijn de 3 potten Ben & Jerry voor een tientje ook niet mis.
Zien jullie vaak striae ‘in het wild’? Het valt me nu heel erg op bij mezelf omdat ik bruin ben geworden en die strepen niet, maar ik zie het nu even bij niemand om me heen (ben in het zwembad) dus dat vind ik even heel stom
Op zich wel, maar ik denk dat het jou bij jezelf ook meer opvalt dan het anderen opvalt. En die mensen die je nu bij het zwembad ziet zullen het vast ook wel hebben, maar het valt van een afstandje niet op (of ze hebben het vakkundig verborgen). Iemand die ik ken heeft ze bijvoorbeeld op haar buik en draagt vaak badpakken en ik ken meer mensen die wel striae hebben dan niet.
Zelfs al ben je vandaag wel de enige, je bent helemaal goed zoals je bent, gewoon lekker gaan zwemmen 
Wel eens gezien, maar dat was bij iemand met een donkere huidskleur en dan vind ik het vaak iets zichtbaarder. Maar over het algemeen valt het niet zoveel op idd. Bij mij zijn het bijvoorbeeld echt kleine scheurtjes aan de binnenkant van mijn bovenbenen en ik zou het heel apart vinden als het iemand zou opvallen (wie staart daar nou naar?). Toen ze nog paars waren vielen ze wel meer op.
Ik denk dat ik het bij anderen vaak niet zie omdat ik andere mensen gewoon vaak niet van dichtbij genoeg zie? Zeker niet in het zwembad, dan zie je mensen toch allemaal wat meer van een afstandje en zeker wat oudere striae valt dan gewoon niet op denk ik. En mijn striae zit bijv. aan de binnenkant van m’n bovenbenen, die zien ook maar een beperkt gezelschap van zo dichtbij haha
Mijn leven is eigenlijk een soort constant functioneringsgesprek met mijzelf. Echt vermoeiend, man.
Zoooo dit had ik laatst ook. Hij rolde steeds verder en ik zag mijn toekomst in vlammen opgaan. Toen hij eindelijk klaar was met drama doen ging ik de rol proberen op te rollen. Nou dat kan niet. Niet zoals het zat. Niet zodat het weer in het karton past. Dat kan je drie keer proberen, lukt je niet. Dus toen besloot ik ook drama te doen en heb ik het hele ding + rol + sleep van aluminiumfolie door de keuken gesmeten en m’n vader het laten oplossen.