Wejooo wilde melatonine bij Kruidvat gaan kopen want daar is lucovitaal altijd in de bonus. Besloot toch ook even online te kijken. Aanbieding op de site zelf: 4 + 8 gratis. Weljaaaaa dus nu twaalf pakjes voor de prijs van vier hihaho
Hoe kom jij steeds aan al die gasten die zo tegen je praten? Kan je niet ff een cursus geven? Of de minderen naar mij doorsturen?
Concentratie is ver te zoeken. Als ik wordt gebeld ga ik zelfs in de tussentijd wat anders doen.
Nog paar weken voordat het vakantie is.
Heb je niet iemand waarbij je even kunt"inchecken", therapeut ofzo? Ik heb geen verstand van eetstoornissen, dus misschien hoort dit erbij en is er niks aan de hand, maar mogelijk kun je het op die manier meteen aanpakken zonder dat je er verder in glijdt.
Of bespreken met je vriend? Heb je daar iets aan?
Ik bedacht me pas nog dat ik het jammer vind dat ik niet vaker met je gemeet heb want je lijkt me aardig , mochten we weer uit kunnen: hit me up
heb daar ook erg zin in!
Zo leuk! Doe ik!
Huuuh dat had je toch wel??
Ik schrik altijd weer van het luchtalarm
Mijn een na laatste tentamen begint zo, ben echt gespannen en hoop zo dat het goed gaat
You can do it!!!
Heeft iemand zin om te bellen of zo? Ik zit in mn lege studio te wachten tot mn vriendin komt maar die is hier over een uur, ik heb niks te doen en mn spanningsniveau is 88
Ik ben trench niet maar loop ff een rondje door de stad of ergens en kijk mannen net te lang aan. Het zijn barre tijden dus je hebt zo beet haha
Ik ook joh jezus. Dat ding staat ook ongeveer voor m’n raam, maar ik wist dat heel lang niet want ik ben eigenlijk nooit thuis op maandag om 12 u, maar sinds de lockdown heb ik er dus een maandelijkse hartverzakking bij omdat het ZO HARD is
Haha ja ik heb geen idee? Misschien moet ik een cursus op de markt gaan brengen
Hahaha barre tijden. Nou zeg dat ja
Hallo zomer waar ben je gebleven.
Het is 2020, die heeft ook vakantie opgenomen
Ja! Werkt altijd.
Sinds het niet meer zo warm is en vaak regent bloei ik weer helemaal op. Ik moet echt in het hoge noorden gaan wonen of zo.