toevallig laatst voor het eerst in een jaar weer eens ingelogd en vandaag ivm plantentopic. maar ik heb geen idee wie jij bent 
Zoals de anderen ook al zeggen, waarschijnlijk valt het je bij anderen veel minder op. Ik leg ook altijd mijn eigen onzekerheden onder een vergrootglas en bij anderen zie ik dezelfde dingen dan niet.
Mijn straie valt bijvoorbeeld niet op omdat ik heel wit ben, waar ik dan weer onzeker over ben (wit zijn en niet bruin worden). Wat ook weer zo zonde is, want het kost alleen maar energie.
Ik hoop dat je het wat van je af kan zetten en lekker kan genieten van het zwemmen! 
Because you are worth it.
Wat een lieve reacties allemaal!
@Hufflepunk @Vaiana @anon31495790 @Chuckie @Circe @monkeyslut
Ik heb lekker gezwommen, het maakt uiteindelijk inderdaad helemaal niks uit en andere mensen hebben het vast ook, zonder dat ik het zie!
Maak een ridderpak voor jezelf (of voor je vriend of kat) 10/10 was mn lievelings vroeger
En dan heb je het ook niet wasted
Als hij meteen akkoord ging, vraag je waarschijnlijk nog steeds (te) weinig. Volgende keer lekker hoog inzetten!
Ik heb makkelijk praten hoor, heb zelf nooit met zoān situatie te maken, haha. Zou het zelf ook eng vinden.
Ik zit in een internationale trein en ik heb het gevoel dat die machinist kritiek heeft gekregen op hoe hij de R uitspreekt want hij doet het bij elk woord zoo fuckin hard ineens. On the RRRRight, en dan zo ongeveer in elke zin. Maargoed, het was wel verstaanbaar. In veel vluchten bijv. vind ik het vaak maar als gemompel overkomen in het Engels.
Ik ben zo toe om op vakantie te gaan en zie ook zoveel mensen op insta reizen maar mijn vriend wil absoluut niet en ik baal daar echt zo hard van⦠ik wil gewoon even weg, al is het maar 4 dagen ofzo 
Mijn zus is op vakantie en ik ben onderweg om er twee dagen naar toe te gaan. Ik heb mezelf beloond met mcdonalds. Vies lekker.
Zit ik rustig mijn eigen business te minden, en opeens denk ik wat hoor ik toch. Is het aan het stortregenen en mān was hing nog buiten dus nu zijn we beiden nat 
@Jeg @Luzarl had ik idd, maar al een tijdje niet meer, bewuste keuze, ā¬ā¬ā¬ sparen voor een koopwoning
wilde niet voor eeuwig in een veel te dure studio wonen
Ik heb een vrouwelijke collega die zo vaak en veel over haar kind/baby praat dat ik het niet meer kan opbrengen om elke keer geĆÆnteresseerd of überhaupt nog te reageren. Meerdere filmpjes en fotoās per week. En haar Facebook en WA-fotoās wisselen ook ongeveer om de dag met weer een nieuwe foto van haar kind.
Ze heeft een klein wereldje momenteel (man in risicogroep dus ze zijn echt al maanden aan huis gekluisterd) maar toch. Ik vind het zo niet-interessant!
(We zitten in een Whatsapp groep met zān 4en en verder is dat altijd leuk en gezellig behalve als er weer babypraat is)
Ik snap het!
Ik ben ruim een jaar weg geweest, dus was wel weer ff een switch, maar mijn ouders zijn gelukkig alles behalve vervelend en judgemental en laten me compleet mān eigen leven leiden. En ik vind het soms (10% van de tijd) ook wel gezellig om ze om me heen te hebben haha maar ik leef 90% van de tijd buiten of op mijn kamer.
Kan nu Ć©n kapot veel sparen, mān kleine studieschuld afbetalen Ć©n genieten van mijn jeugdige jaren hahaha lekker veel op vakantie en feesten en eten en zo, dus dat was/is āt voor mij wel waard.
Ik wilde heel graag alleen gewoond hebben voor ik ooit ga samenwonen, om te ervaren hoe het is en een eigen routine te ontwikkelen, en dat kan ik afvinken.
Dus ben wel tevreden met de situatie nu al vind ik wel dat ik nóg meer moet sparen!!!
Ik kan gelukkig woensdag al terecht bij mijn psych. En mijn vriend houdt me al in de gaten qua gekke dingen doen.
Ik ga Hachi kijken, brb even een doos zakdoekjes erbij pakken.
Dit is onderdeel van een complot hoor. Op een dag bestaan de HEMA, Bijenkorf, Blokker etc niet meer en gaan we voor alles naar de Action. Dan hebben we zelfs een Minister voor non-food en discountartikelen.
Action, 5G in het woord āvijfā zit een āiā en in āactionā ook. Het komt nu allemaal wel heel dichtbij. Straks willen ze ons nog injecteren met iets waarmee we automatisch kunnen afrekenen zodat de lange rijen voorbij zijn. Maar eigenlijk alleen om ons beter in de gaten kunnen houden. Daarom ga ik zo nog maar wat extra pakken aluminiumfolie inslaan bij de discounter.
In Nederland is alles nog een Blokker en wilde Blokker-mensen misschien de HEMA overkopen. Zinkend schip heeft interesse in zinkend schip (of iig de investeerders).
Nee, alleen Blokker BE is MegaWorld geworden. Blokker BE is verkocht, aan de mensen van MegaWorld. Blokker NL van Blokker NL nog dacht ik. LeenBakker (aan bedrijf van Kwantum verkocht), Big Bazar, Xenos etc zijn allemaal verkocht des tijds. Nu is Miniso (redelijk nieuw) ook weer van Big Bazar 
Ben net naar buiten geweest om wat op de post te doen, met de nieuwe docs aan. Lopen echt zoveel beter dan de Vegans. Ondanks tapen nu iets gevoelige hielen. maar goed, dat is nu eenmaal mijn hiel. Dit keer nog geen blaren 
De hond snuffelde achter de tuinbank dus ik keek even wat er was, lag er een kapot eitje met een dood kuiken erin.
Ben helemaal naar ervan.