Wat je even kwijt wil #39

Hoogtepunt van mijn week is dat ik vleesvervangers en m’n favoriete wijn in de persoonlijke bonus heb, al zijn de 3 potten Ben & Jerry voor een tientje ook niet mis.

16 likes

Zien jullie vaak striae ‘in het wild’? Het valt me nu heel erg op bij mezelf omdat ik bruin ben geworden en die strepen niet, maar ik zie het nu even bij niemand om me heen (ben in het zwembad) dus dat vind ik even heel stom

Op zich wel, maar ik denk dat het jou bij jezelf ook meer opvalt dan het anderen opvalt. En die mensen die je nu bij het zwembad ziet zullen het vast ook wel hebben, maar het valt van een afstandje niet op (of ze hebben het vakkundig verborgen). Iemand die ik ken heeft ze bijvoorbeeld op haar buik en draagt vaak badpakken en ik ken meer mensen die wel striae hebben dan niet.

Zelfs al ben je vandaag wel de enige, je bent helemaal goed zoals je bent, gewoon lekker gaan zwemmen :heart:

Wel eens gezien, maar dat was bij iemand met een donkere huidskleur en dan vind ik het vaak iets zichtbaarder. Maar over het algemeen valt het niet zoveel op idd. Bij mij zijn het bijvoorbeeld echt kleine scheurtjes aan de binnenkant van mijn bovenbenen en ik zou het heel apart vinden als het iemand zou opvallen (wie staart daar nou naar?). Toen ze nog paars waren vielen ze wel meer op.

Ik denk dat ik het bij anderen vaak niet zie omdat ik andere mensen gewoon vaak niet van dichtbij genoeg zie? Zeker niet in het zwembad, dan zie je mensen toch allemaal wat meer van een afstandje en zeker wat oudere striae valt dan gewoon niet op denk ik. En mijn striae zit bijv. aan de binnenkant van m’n bovenbenen, die zien ook maar een beperkt gezelschap van zo dichtbij haha

Mijn leven is eigenlijk een soort constant functioneringsgesprek met mijzelf. Echt vermoeiend, man.

28 likes

Zoooo dit had ik laatst ook. Hij rolde steeds verder en ik zag mijn toekomst in vlammen opgaan. Toen hij eindelijk klaar was met drama doen ging ik de rol proberen op te rollen. Nou dat kan niet. Niet zoals het zat. Niet zodat het weer in het karton past. Dat kan je drie keer proberen, lukt je niet. Dus toen besloot ik ook drama te doen en heb ik het hele ding + rol + sleep van aluminiumfolie door de keuken gesmeten en m’n vader het laten oplossen.

2 likes

toevallig laatst voor het eerst in een jaar weer eens ingelogd en vandaag ivm plantentopic. maar ik heb geen idee wie jij bent :sweat_smile:

1 like

Zoals de anderen ook al zeggen, waarschijnlijk valt het je bij anderen veel minder op. Ik leg ook altijd mijn eigen onzekerheden onder een vergrootglas en bij anderen zie ik dezelfde dingen dan niet.
Mijn straie valt bijvoorbeeld niet op omdat ik heel wit ben, waar ik dan weer onzeker over ben (wit zijn en niet bruin worden). Wat ook weer zo zonde is, want het kost alleen maar energie.
Ik hoop dat je het wat van je af kan zetten en lekker kan genieten van het zwemmen! :heart:

Because you are worth it.

Wat een lieve reacties allemaal! :heart: @Hufflepunk @Vaiana @anon31495790 @Chuckie @Circe @monkeyslut
Ik heb lekker gezwommen, het maakt uiteindelijk inderdaad helemaal niks uit en andere mensen hebben het vast ook, zonder dat ik het zie!

11 likes

Maak een ridderpak voor jezelf (of voor je vriend of kat) 10/10 was mn lievelings vroeger

En dan heb je het ook niet wasted

6 likes

Als hij meteen akkoord ging, vraag je waarschijnlijk nog steeds (te) weinig. Volgende keer lekker hoog inzetten!

Ik heb makkelijk praten hoor, heb zelf nooit met zo’n situatie te maken, haha. Zou het zelf ook eng vinden.

1 like

Ik zit in een internationale trein en ik heb het gevoel dat die machinist kritiek heeft gekregen op hoe hij de R uitspreekt want hij doet het bij elk woord zoo fuckin hard ineens. On the RRRRight, en dan zo ongeveer in elke zin. Maargoed, het was wel verstaanbaar. In veel vluchten bijv. vind ik het vaak maar als gemompel overkomen in het Engels.

5 likes

Ik ben zo toe om op vakantie te gaan en zie ook zoveel mensen op insta reizen maar mijn vriend wil absoluut niet en ik baal daar echt zo hard van… ik wil gewoon even weg, al is het maar 4 dagen ofzo :pensive:

Mijn zus is op vakantie en ik ben onderweg om er twee dagen naar toe te gaan. Ik heb mezelf beloond met mcdonalds. Vies lekker.

15 likes

Zit ik rustig mijn eigen business te minden, en opeens denk ik wat hoor ik toch. Is het aan het stortregenen en m’n was hing nog buiten dus nu zijn we beiden nat :+1:

4 likes

@Jeg @Luzarl had ik idd, maar al een tijdje niet meer, bewuste keuze, €€€ sparen voor een koopwoning :nerd_face: wilde niet voor eeuwig in een veel te dure studio wonen

3 likes

Ik heb een vrouwelijke collega die zo vaak en veel over haar kind/baby praat dat ik het niet meer kan opbrengen om elke keer geïnteresseerd of überhaupt nog te reageren. Meerdere filmpjes en foto’s per week. En haar Facebook en WA-foto’s wisselen ook ongeveer om de dag met weer een nieuwe foto van haar kind.
Ze heeft een klein wereldje momenteel (man in risicogroep dus ze zijn echt al maanden aan huis gekluisterd) maar toch. Ik vind het zo niet-interessant!

(We zitten in een Whatsapp groep met z’n 4en en verder is dat altijd leuk en gezellig behalve als er weer babypraat is)

3 likes