Ah dat vind ik altijd zo zielig.
Topman van Blokker heeft wel nog 51% aandelen in Xenos
.
Retail blijft een gek wereldje 
Ik haat het dat ik mensen deze week gepland moet teleurstellen met iets.
Doe dat liever direct, maar beter safe than sorry voor mijzelf. 
En DHL kom eens snel dan kan ik nog even een cadeautje voor iemand kopen.
Eet je vlees? Gehakt rullen en dan die zak er bij ( anders gewoon het gehakt weg halen)
Die wraps in driehoekjes snijden en er wat olijf olie op smeren. Die met kaas erop in de oven doen. Quacamole maken. En dan met je zelf gemaakte nachos te bonen prut en quac opvreten.
Dit zit toch al in die bonen mix? Of doe jij het er extra bij.
Ik heb zoân ultiem fijne dag gehad vandaag. Chille collega en gewoon algeheel relaxte sfeer. Mag van mij wel elke dag zo zijn.
Laat hem tacos maken. Met carne asada en pico de galo en salsa verde en quac!!
Fuck taco mundo met hun basic tacos haha
Ik ga al jaren naar de sportschool, maar sta ook nog soms te klunzen hoor. De meesten zijn veel te druk met zichzelf bezig om op jou te letten!
Ik heb deze week een afspraak bij de kapper, maar de laatste dagen zit mijn haar echt goed en nu weet ik dus niet of ik wel naar de kapper wil
Oh ik haat het om eten te hebben waar je geen zin in hebt. Gister een burritobowl besteld op werk maar niet opgegeten. En het is heel lekker maar het is koud en ik ben kapot moe, ik wil gewoon soep of stoof
Vorige week mijn auto naar de garage gebracht in Verweggistan. Schiet afgelopen weekend weer die kut storing erin, kan ik woensdag weer naar Nieuwleusen toe.
Iemand tips voor Zwolle qua shoppen en eten?
Dan maak ik er maar een shop dagje van
Ik ga een skere margherita pizza in de oven doen
Gisteren en vanochtend hele tijd zin om te sporten. Toen begon het te regenen en sindsdien is mijn zin weg. Het is nu wel droog maar het gras is nat en bleg weinig zin.
Ik ga zo naar mijn ouders en blijf daar vanavond slapen. Soms vind ik dat nog zo lekker om te doen⊠heb ook maar wat spelletjes ingepakt.
Never gets old
@LizzyBennet Zo jeetje ik zou mijzelf dan ook enorm buiten gesloten voelen. Ze hadden dan op zân minst kunnen zeggen dat ze met zân allen op vakantie gingen. Dikke knuffel 
Ach dit lijkt me ook heel naar. Helemaal om er via social media achter te komen. Snap heel goed dat je je buitengesloten voelt. Misschien inderdaad toch aankaarten bij hen? Dat het voor jou best pijnlijk is? Weet ook niet goed wat je het best kan doen hoor, hoop dat je je snel minder rot voelt in ieder geval 
@LizzyBennet Ahh ik snap dat je dat lastig en verdrietig vindt om te zien. Ik zou het wel uiten naar ze, je hebt hun reactie niet in de hand en mogelijk reageren ze stom, maar dan ben je het zelf wel kwijt en heb jij er tenminste iets aan gedaan en zit de opwinding niet alleen intern.
En zou het ook bespreken met je vriendinnen hoor, als je daar behoefte aan hebt. Niks om je voor te schamen! Het is niet jouw actie, maar die van je familie die je heeft buitengesloten.
Ohja dat gevoel van het met andere mensen âwel kunnenâ heb ik ook zo vaak. Ik ben zo anders dan mân moeder en zus bijvoorbeeld, zij zijn beste maten en ik kan met geen van beiden een fatsoenlijke relatie onderhouden. Maar ja, mân vrienden heb ik zelf gekozen, dat zijn gelijkgestemden. Daar lukt het wel mee omdat zij redelijk hetzelfde in het leven staan waar mijn zus en moeder vaak compleet tegenovergestelde zijn. Dus ik denk dan maar dat het niet aan hen of aan mij ligt. Als ik het voor het kiezen had had ik een andere moeder en zus gekozen. Maar ja dat heb je nou eenmaal niet
juist fijn dat je je vrienden en relatie wel kunt kiezen
Tip om te shoppen; ga naar Van de Belt in De Wijkâ! Is een enorme winkel met veel merken en dichtbij Nieuwleusen. Ah, maar bedenk me nu dat je natuurlijk geen auto hebt. Dan is Zwolle idd beter. Qua lunch vind ik brasserie Jansen leuk (op de Nieuwe Markt)!