Wat je even kwijt wil #39

Ik snap het!
Ik ben ruim een jaar weg geweest, dus was wel weer ff een switch, maar mijn ouders zijn gelukkig alles behalve vervelend en judgemental en laten me compleet m’n eigen leven leiden. En ik vind het soms (10% van de tijd) ook wel gezellig om ze om me heen te hebben haha maar ik leef 90% van de tijd buiten of op mijn kamer.
Kan nu én kapot veel sparen, m’n kleine studieschuld afbetalen én genieten van mijn jeugdige jaren hahaha lekker veel op vakantie en feesten en eten en zo, dus dat was/is ‘t voor mij wel waard.
Ik wilde heel graag alleen gewoond hebben voor ik ooit ga samenwonen, om te ervaren hoe het is en een eigen routine te ontwikkelen, en dat kan ik afvinken.
Dus ben wel tevreden met de situatie nu al vind ik wel dat ik nóg meer moet sparen!!!

9 likes

Ik kan gelukkig woensdag al terecht bij mijn psych. En mijn vriend houdt me al in de gaten qua gekke dingen doen.

1 like

Ik ga Hachi kijken, brb even een doos zakdoekjes erbij pakken.

4 likes

Dit is onderdeel van een complot hoor. Op een dag bestaan de HEMA, Bijenkorf, Blokker etc niet meer en gaan we voor alles naar de Action. Dan hebben we zelfs een Minister voor non-food en discountartikelen.

13 likes

Action, 5G in het woord ‘vijf’ zit een ‘i’ en in ‘action’ ook. Het komt nu allemaal wel heel dichtbij. Straks willen ze ons nog injecteren met iets waarmee we automatisch kunnen afrekenen zodat de lange rijen voorbij zijn. Maar eigenlijk alleen om ons beter in de gaten kunnen houden. Daarom ga ik zo nog maar wat extra pakken aluminiumfolie inslaan bij de discounter.

In Nederland is alles nog een Blokker en wilde Blokker-mensen misschien de HEMA overkopen. Zinkend schip heeft interesse in zinkend schip (of iig de investeerders).

8 likes

Nee, alleen Blokker BE is MegaWorld geworden. Blokker BE is verkocht, aan de mensen van MegaWorld. Blokker NL van Blokker NL nog dacht ik. LeenBakker (aan bedrijf van Kwantum verkocht), Big Bazar, Xenos etc zijn allemaal verkocht des tijds. Nu is Miniso (redelijk nieuw) ook weer van Big Bazar :sweat_smile:

Ben net naar buiten geweest om wat op de post te doen, met de nieuwe docs aan. Lopen echt zoveel beter dan de Vegans. Ondanks tapen nu iets gevoelige hielen. maar goed, dat is nu eenmaal mijn hiel. Dit keer nog geen blaren :smiley:

3 likes

De hond snuffelde achter de tuinbank dus ik keek even wat er was, lag er een kapot eitje met een dood kuiken erin. :cry: Ben helemaal naar ervan.

Ah dat vind ik altijd zo zielig.

Topman van Blokker heeft wel nog 51% aandelen in Xenos :joy:.

1 like

Retail blijft een gek wereldje :joy:

Ik haat het dat ik mensen deze week gepland moet teleurstellen met iets.
Doe dat liever direct, maar beter safe than sorry voor mijzelf. :upside_down_face:

En DHL kom eens snel dan kan ik nog even een cadeautje voor iemand kopen.

Eet je vlees? Gehakt rullen en dan die zak er bij ( anders gewoon het gehakt weg halen)
Die wraps in driehoekjes snijden en er wat olijf olie op smeren. Die met kaas erop in de oven doen. Quacamole maken. En dan met je zelf gemaakte nachos te bonen prut en quac opvreten.

3 likes

Dit zit toch al in die bonen mix? Of doe jij het er extra bij.

Ik heb zo’n ultiem fijne dag gehad vandaag. Chille collega en gewoon algeheel relaxte sfeer. Mag van mij wel elke dag zo zijn.

12 likes

Laat hem tacos maken. Met carne asada en pico de galo en salsa verde en quac!!
Fuck taco mundo met hun basic tacos haha

2 likes

Ik ga al jaren naar de sportschool, maar sta ook nog soms te klunzen hoor. De meesten zijn veel te druk met zichzelf bezig om op jou te letten!

1 like

Ik heb deze week een afspraak bij de kapper, maar de laatste dagen zit mijn haar echt goed en nu weet ik dus niet of ik wel naar de kapper wil

Oh ik haat het om eten te hebben waar je geen zin in hebt. Gister een burritobowl besteld op werk maar niet opgegeten. En het is heel lekker maar het is koud en ik ben kapot moe, ik wil gewoon soep of stoof

Vorige week mijn auto naar de garage gebracht in Verweggistan. Schiet afgelopen weekend weer die kut storing erin, kan ik woensdag weer naar Nieuwleusen toe.
Iemand tips voor Zwolle qua shoppen en eten?
Dan maak ik er maar een shop dagje van

1 like

Ik ga een skere margherita pizza in de oven doen

8 likes