Wow ja, zo is is het gewoon
Dankje voor het delen 
knuffel
Vanavond voor het eerst sinds maart weer gaan dansen. Echt zin in 
Mijn avondmaal bestond uit een halve zak sweet en salty popcorn, een half pak froufrou en een mcflurry 
Ik was laatst op een verjaardag met mijn vriend. Iedereen zat in de tuin en mijn vriend en ik kenden maar een paar mensen. We stonden daar en opeens ging mijn vriend zich aan iedereen voorstellen door ze een hand te geven. Ik was zo verbaasd dat ik niet reageerde. Na vijf mensen een hand gegeven te hebben, zei een vrouw dat ze geen handen gaf vanwege corona. Toen pas realiseerde mijn vriend wat hij deed, hij was het gewoon compleet vergeten??? 
@Flopsyunicorn Als je wel een auto tot je beschikking hebt is inderdaad Van de Belt een aanrader om te winkelen en daar kun je tevens ook lunchen.
In Zwolle zelf heb ik niet één specifieke winkel als echte aanrader. Lunchen bij Blij is altijd lekker en Bij Hartje Zwolle moet volgens mij ook heel lekker zijn.
Oh dat lijkt me echt super rot om er zo achter te komen. Geen advies maar wel een hele dikke digitale knuffel 
Ah dat klinkt ook heel naar joh, echt helemaal niet gek dat je je daar zo rot over voelt. Hoop dat je het toch ook bij je vriendinnen kwijt kan en zij er voor je zijn!
Ik was vandaag zo moe op het werk, had nergens zin in.
Morgen maar even knopen proberen door te hakken qua opleiding anders krijg ik nog een bore-out, mijn hemel.
Net de motivatie die ik nodig had om mijn avondeten te skippen en een zak chips open te trekken
Het ijs dat ik vandaag gekocht heb roept mijn naam, maar ik zit zoooo vol.
Ik ga Sjakie en de chocoladefabriek kijken 
Ik heb zooo lekker gegeten. Ik eet eigenlijk nooit aardappels alleen soms als puree in stamppot andijvie. Maar dit waren Parijse? Aardappeltjes. En zo lekkere gegrilde nog wat enzo en KAAS. Ik vroeg wel een paar keer of die aardappels zo hard hoorden te zijn (niet in een restaurant). Ik eet echt te weinig aardappelen. Soms denk ik dat ik niet zo lang ben geworden omdat ik niet elke dag een bord aardappelen heb gegeten als kind
anyway heel lekker! Ben zo vol pff.
Nou ik ben het zat, ik ga naar bed
Door het nemen van anti allergie medicijnen ben ik ontzettend suf, vermoeid en kan ik geen geluid verdragen. Ik heb niks anders gedaan dan op bed gelegen vandaag.
Ik voel me vandaag ook zo’n Negative Nancy. De vriendin van mijn huisgenoot is er en zij is bijna altijd vrolijk. Ik betrap mezelf erop dat ik mezelf ga vergelijken met haar en dat slaat gewoon nergens op. Alsof ik het niet waard ben of niet leuk.
Ik wil gewoon met rust worden gelaten en tegelijkertijd dat iemand met me gaat praten. 
Vanmiddag in een winkel liet een heel sjieke vrouw opeens een scheet een meter bij mij vandaan. Ze keek heel verschrikt om zich heen en staarde mij toen aan terwijl ze sorry mompelde hahaha. Ze schrok er zelf van volgens mij.
Ja, Mascha is bevallen
Poppy is geboren
Waarom zijn er opeens duizenden vrouwen geobsedeerd met de baby van een internetperson. I don’t get it. Er wordt ook echt over gepraat alsof iedereen haar kent haha.
Echt hè alsof Gristus gearriveerd is