Dankjewel voor je bericht. Lief en je hebt helemaal gelijk. 
Lol ja de naam wordt iig uitgesproken met dezelfde vanzelfsprekendheid als die van onze verlosser, dat iedereen wel weet over wie je het hebt. Ik heb alle bloggerstopics weer op negeer, dat Poppy daar maar lekker gaat wonen. Die bloggers krijgen toch om de haverklap allemaal een baby, wat is er zo bijzonder aan deze
Dan al? Dan is ze 10 toch. Maarja wie weet, Beethoven was ook op zijn 4e al meestercomponist toch, of was dat Mozart? Nouja een van die knakkers
Zojuist met een goede vriend die gay is dickpics een cijfer gegeven. Love.this. En zwaar onder de indruk van de hoeveelheid dickpics die hij heeft 

Ik ben een serie aan het bingen en mijn kat schrikt zich elke keer rot van het intro muziekje. Wat ik heel grappig vind. Zo’n ontevreden kop.
Ik ben geobsedeerd met elke baby
Omg we hebben een wijnkelder en ik heb heb net de kasten besteld (komen woensdag). Vind ik me toch een enorme spin! Maar écht enorm met dikke zwarte poten. Ik denk echt dat ie richting de 10cm diameter gaat
alleen ik wil em ook niet doden!! En durf ook niet trouwens. En weghalen zoals ik normaal doe gaat me net ff te ver met zo’n unit. Maar no way dat ik daar mn wijn stash ga laten bij die spin. What to do?
Mn vriend is bang voor elke mini spin dus die hoef ik sws niet te vragen.
Die gaat vanzelf wel weer weg joh
Ja maar ik durf die wijnkelder niet in zolang dat monster daar zit maar ik wil mn nieuwe kasten erin kwijt en inrichten
Hij is echt zo groot holy fuck. Met een enorm vies web (niet zo’n normaal spinnenweb maar echt zo’n wolk van web) 
Ik zou hem vriendelijk vragen om te vertrekken.
Omgggg!!! Nee durf ik niet! Hijs vet groot dus hij zit binnen no time op mn hand (ik paniek echt serieus bij dat idee haha). Of nog erger straks springt ie (heb ik een keer gehad in de badkamer met een mini spin).
@Soy.peor fantastisch idee, ga het proberen
Maar je bent nu bang voor het idee en niet voor de spin zelf. Al met al duurt het een minuut. Als je allemaal scenario’s gaat bedenken wordt het enger, je moet het gewoon doen.
En anders maak je m dood als je T echt niet trekt.
Laf alle dieren maar heb je een aansteker en een bus Elnett extra sterk in huis?
Heb je geen grote bak die je over hem heen kan leggen?? Kartonnetje eronder en buiten loslaten.
Ik ga zo voor het eerst in mijn leven een elektrische tandenborstel gebruiken, ben nog nooit zo excited geweest om mijn tanden te poetsen
#wordsbyleeuwenhart
Hahaha Gristus love it.
Moet direct denken aan zo’n kutlied over Gristus die was geboren en de hemel open ging, en ik dat moest zingen in de kerk. Maarja, dat hoeft gelukkig nog net niet voor pasgeborenen van influencers. Maar eigenlijk wel.
Ik was vandaag aan het sporten en ik had mijn Spotify aan staan, maar ik was ook wat casten naar de tv vanaf mijn laptop. Op een gegeven moment had ik dans video’s op staan, maar was in middels weer naar Spotify geswitcht. Nu doet mijn laptop echter iedere keer verbinden met de speaker van mijn tv om de een of andere reden, en dan is het super luid. Dus die laptop was blijkbaar die dansvideo’s aan het afspelen en verbond weer met die speaker en het volume was echt KEIHARD. Was het serieus een choreografie op het nummer closer van Nine inch nails.
Dus ik probeer echt uit te vogelen wat er nou precies aan de hand was door mijn Spotify uit te zetten, tv uit te zetten etc. maar niks werkte, die muziek bleef keihard doorgaan. Ik wou het uitvogelen voordat het refrein kwam, maar dat lukte niet. Dus je hoort echt keihard galmen door de huiskamer :‘I WANNA FUCK YOU LIKE AN ANIMAL, I WANNA FEEL YOU FROM THE INSIIIIDE’. Terwijl mijn ramen open stonden en mijn vriend aan het bellen was voor werk. Ik was echt mortified. Gelukkig had ik het door voordat het couplet voor de tweede keer begon dat het mijn laptop was
en heb het echt met een rode kop staan uitzetten
Maar als je te bang bent om hem op te pakken maar hem ook niet wil laten zitten, wat dan?
Ahh ik heb vanavond spontaan mijn huis schoon gemaakt en zit nu zeer content in mijn opgeruimde woonkamer, met een biertje en stokbrood met boter achter de playstation. Mag de avond nog wat langer duren?