Maar als je te bang bent om hem op te pakken maar hem ook niet wil laten zitten, wat dan?
Ahh ik heb vanavond spontaan mijn huis schoon gemaakt en zit nu zeer content in mijn opgeruimde woonkamer, met een biertje en stokbrood met boter achter de playstation. Mag de avond nog wat langer duren?
Grappig, ik denk waar ken ik die tekst toch van… kennelijk zit er een stukje/parodie in een liedje van Limp Bizkit maar dat klinkt wel iets anders dan het liedje wat jij noemt haha
Mijn neefje (5) wilde dat ik bij hem in het stapelbed kwam slapen… hij boven ik beneden. Nou prima, wilde ik nu gaan slapen had hij een nachtlampje aan die de hele kamer verlichtte. Dat knopje zit dus alleen boven dus ik kon kiezen of op het stapelbed klimmen met het risico dat hij wakker werd of iets zoeken waarmee ik bij het lichtknopje kon komen. Het werd dus optie twee wat resulteerde in dat ik met een babystoel in mijn handen het lichtknopje uit heb gedaan.
Nu kan ik slapen.
Serieus? Hahaha ik kan me echt niet limp.bizkit voorstellen bij dit nummer haha, maar het zou best kunnen want het was geloof ik best een hit in de jaren 90.
Dit is Iig wat door mijn huiskamer galmde haha😅
Oh my god een WIJNKELDER wat een droom!!
——————
Ik heb ineens echt megaveel ads op instagram van allerlei gare coaches? Echt sinds vanmiddag ineens, de hoeveelheid ads is ook echt gestegen. Oprotte
I guess I’m fucked anyway
Kut. Heb een ticket een ticket naar Berlijn geboekt @ November. Wil naar Berghain
Oké fml. Vandaag onze slaapkamer een beetje opgepimpt en ik heb van die wandmanden?? Die dingen die wilentien aan de muur hebben hangen( dont judge pls) boven het bed gehangen. Ik vind het helemaal leuk maar ik hoorde net mijn vriend de slaapkamer in lopen en tegen zichzelf zeggen wtf?! Waarom hangen er placemats aan de muur?? Ik ga echt zo stuk om dit hahah
Haarlak, deo of anders zo’n elektrische mepper en dan roosteren. Maar goed dat zou ik allemaal niet durven als ik hoor hoe groot dat monster is. Dan zit je hand alsnog super dichtbij als je op de roosterknop moet drukken
Ik las wandmaden en ik dacht iehhh zijn dat beestjes in je muur? Waarom wist ik niet van hun bestaan?!?
Maar wandmanden ook geen idee overigens.
Mijn vriendinnen hebben iets afgesproken met 3 en eigenlijk zonder mij dit besproken en me pas last minute gevraagd: “wij hebben afgesproken, kom je ook?”
En ik voel me er echt kut door, want dit is niet de eerste keer dat ik me zo buitengesloten voel. En het is misschien helemaal niet zo bedoeld, maar het gaat eigenlijk al een paar weken niet echt goed met me dus misschien is dat de druppel…
Maar kut voel ik me wel
Ik moet echt slapen want morgen vroeg eruit en ik voel me zo moe. Maar het lukt gewoon niet om in slaap te vallen grrrr
Ik had Toscaanse Bruiloft gekeken want dat was op tv en ik ben ernstig teleurgesteld in mezelf omdat ik deze waardeloze 1,5 uur nooit meer terug krijg.
Ik lig op mijn oude slaapkamer bij mijn ouders thuis en het voelt zo lekker vertrouwd!
Jezus ben exht een lamme tak
Maar als je een sorry niet accepteert wat kan ze dan zeggen?
Een sigaretbrandplek in een fleecedeken?