Wat je even kwijt wil #39

Sigarettenburn in mijn hoodie

4 likes

Ja klopt, alleen hou ik er niet van om dit soort dingen via de app te bespreken. En helemaal niet als zij samen zijn terwijl ik app. Misschien dat ik morgen wel even app

Mezelf denk ik. Helaas

3 likes

Geef om dit kind. Stort giro 888 trenchcoat

18 likes

Was mijn laptoptoetsenbord eerst een beetje dood… Nu heeft iemand hem vanavond helemaal naar de tering geholpen en ik kan echt wel janken.

Typ dit vanaf mijn oude laptop dus als je denkt hey je typt nog gewoon, dat klopt hehe maar ja gebruik liever mijn andere laptop want sneller etc.

1 like

Oke hoe doe je dit zonder te kwijlen?
Het voelt wel lekker schoon.

1 like

Ik lig al 2,5 uur wakker van de overburen die zitten te ouwehoeren en steeds harder gaan praten waaronder een wijf met een stem als een ballon die je langzaam laat leeglopen met een dichtgeknepen tuitje. Heb al aantal x iets gezegd maar ze praten zo hard dat ze me niet horen. Dus heb nu als een viswijf gekrijst dat de overkant op de hoek twee hoog z’n bek moet houden of het raam moet dicht doen. Hoor ik hem zeggen: ugh je moet zelf je raam dichtdoen. Dat heb ik natuurlijk allang geprobeerd, kneus. Maar dan hoor ik je gelul nog steeds Dus ik antwoord dat. Volgens mij schrok hij van hoe goed ik hem kon horen. Raadde me nog even aan oordopjes in te doen. Nee houd je gewoon gedeisd. Het is fakking bijna een uur.

6 likes

Gvd, schilder komt om 9 uur en ik heb eindelijk een dag vrij.
Wil gewoon in mijn nest meuren tot 12, een weg kunnen wanneer ik wil.

Bleh ik haat ochtenden waarop ik gaar wakker word en mn ogen steeds dicht vallen.

Heb vannacht weer onder iets dikkers geslapen dan alleen mijn dekbedovertrek :smiling_face_with_three_hearts: zo fijn!!!

Heb echt mega spierpijn en het is gisteravond ook nog eens in mijn onderrug geschoten. Kan serieus mijn bed niet uit denk ik, ben thanks god vrij. Even takelwagen service bellen

[

11 likes

Jeetje, sterkte!!!

1 like

Aaaay, je kan voorzichtig je gezicht koelen als het echt veel zeer doet.
En paracetamol erin mikken!
Hoop dat het snel wegtrekt

1 like

Ohhh ik ben echt compleet uitgeput, ongesteld en misselijk. Deze dag wordt overleven.

Ah pijnlijk, beterschap!!

Omg zo chill ik dacht dat ik niet op vakantie/weg zou gaan deze zomer want het was moeilijk te voorspellen vanwege dingen thuis of en wanneer dat zou kunnen dus durfde niets te boeken, maar nu nodigden een vriendin en haar vriend me uit in hun huis in Duitsland en later deze zomer ga ik met een andere vriendin in Nederland even chillen in het huis van haar familie dat aan het water staat :sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face: wat een fijne vooruitzichten ineens

34 likes

Collega probeert me te bellen op mijn werk telefoon.
Ajuus, heb een vrije dag. Gelijk maar even het geluid uitgezet

9 likes

Hahaha kut ik heb gister uit het raam gekrijst dus en zij zagen niet waar het vandaan kwam want ik had m’n rolgordijn naar beneden nadat ik geroepen dat of ze stil konden zijn. Dus ik dacht hij weet toch niet waar het vandaan kwam en door een boom je kun je ook niet goed uit en in hun raam kijken. Doe ik net m’n rolgordijn open, lijkt die kerel me direct in m’n ogen aan vanaf de zijkant van het huis uit een erkertje ofzo :grimacing:

18 likes

Ooh ik heb precies hetzelfde! Ik heb over een kwartier rijles en ik word nu ook steeds zenuwachtig wat ook totaal niet helpt.

1 like

Heb ik net een klein traantje gelaten omdat de logeerpoezen zo worden opgehaald?

24 likes