Wat je even kwijt wil #39

Gisteren voor het eerst na mijn lange weekendje weg met mijn vriend weer gewerkt en ik krijg meteen weer constant stressaanvallen. Heerlijk :ok_hand:

Een vriendin stuurde een foto van pannekoeken met witte chocolade, roos/pistache mascarpone, aardbeien en geroosterde rabarber en ik kan nu aan niks anders denken :hot_face:

17 likes

Ik schreef al eerder over mijn omakwaaltje ā€˜opgezette enkels’. Sinds drie weken heb ik na het opstaan echt pijn in mijn heup, strompel echt de trap op naar werk. Gekke is dat ik wel nog gewoon kan hardlopen etc., het zijn echt opstartproblemen. Ik ga de rollator maar alvast bestellen

Hij zit in een hoekje bij de vloer. Dus een bak eroverheen gooien zou nog lukken maar hoe dan verder? Het idee hoe snel dat beest waarschijnlijk kan rennen :sob:

1 like

Ja denk ook dat ik misschien te krampachtig in slaap val ofz., lig ook nooit netjes recht. Misschien maar eens op letten. Matras is op zich prima maar kan natuurlijk dat het niet voldoende meer voor me is.

1 like

Verdoven met deo of haarlak en dan doodmaken? Heb ik wel vaker gedaan met hoornaars XD. Je zult iets moeten! Geen vriend of kennis die in de vrije tijd amateur spinnenvanger of verdelger is :crazy_face:?

Same here, succes vandaag!

1 like

kun je niet gewoon in je eigen appartement blijven wonen maar daar wel vaak gaan chillen?
weet niet of het dichtbij is, maar je kan toch net zo goed mee gaan stappen, misschien thuis slapen en dan daar samen uitbrakken ofzo?

14 likes

Het idee is natuurlijk heel mooi. Maar hoe leuk ik het ook vind met mijn huisgenoten, ik zou niets liever willen dan weer mijn eigen huis terug. Het is inderdaad gezellig en fijn om mensen om je heen te hebben, maar ik denk dat de kans dat je weer iets voor jezelf kan vinden voor een goede prijs best wel klein is.

7 likes

Wow nee waarom zou je dat doen? dat idee lijkt totaal niet uit jezelf te komen en je hebt het al goed voor elkaar met je eigen plek

27 likes

Ik zou het echt never doen

5 likes

Eerlijk gezegd zou ik het adhv jouw berichtje ook niet doen, maar ik snap je dilemma wel. 22 is jong, maar aan de andere kant vond ik het heerlijk toen ik ā€˜eindelijk’ mijn eigen studio had op die leeftijd en als jij een appartement hebt al helemaal fijn! Ik snap wel dat je het voor jullie vriendschap zou overwegen, maar ik heb wel gemerkt dat op het moment ik met vriendinnen ging wonen je dezelfde irritaties krijgt als met huisgenoten. Met een vriendin ben ik daardoor zelfs geen vriendinnen meer, dus denk er in ieder geval heel goed over na!

3 likes

Ze moeten eerst uberhaupt nog een huis vinden toch? Het is toch niet alsof je morgen moet intrekken?

Ik zou het absoluut niet doen! Je hebt nu een leuk plekje voor jezelf, waarom zou je dat opgeven?

En je geeft aan dat je vriendschap zal veranderen als je niet meegaat maar die zal ook veranderen als je wel meegaat. Dat je goede vrienden bent betekent niet automatisch dat je ook goed overweg kunt als huisgenoten. Ik zou gewoon lekker vaak langs gaan maar je eigen appartement houden

7 likes

Echt niet doen. Samen in 1 huis wonen met 4 vriendinnen klinkt heel leuk maar je hebt al ervaren hoe het is om alleen te wonen. Bovendien zullen die andere 3 pas echt op zichzelf wonen in dat nieuwe huis. Wassen, afwas, schoonmaak, badkamer… allemaal onderwerpen die in een studentenhuis voor gedoe kunnen zorgen. Ik denk dat het allerleukste zou zijn voor jou om gewoon 1 vaste avond per week af te spreken dat jullie samen eten en bijv erna op stap gaan. Bijv donderdag vriendinnenavond.

2 likes

Bak erover en dan een kartonnetje eronder schuiven, dan kan je hem zo buiten zetten.

Edit: wat @Papegaaiduiker zegt dus.

Ik heb allemaal beginnende puisten op mijn wang bij mijn neus. Nu weet ik niet of het door de retinol komt of door het mondkapje die ik een week geleden op had :expressionless:

Oke jongens het wordt de diervriendelijke optie denk ik. Morgen ben ik vrij en morgen komt de kast dus jullie horen nog van me (of niet :skull::joy:)

2 likes

Omg dit klinkt echt als de pannenkoeken van dignita

dit heb ik ook! ik heb zowel mijn zusje als beste vriendin al genomineerd om zwanger te raken :joy: lijkt me echt zó leuk! van die vriendin weet ik dat haar spiraaltje er volgend voorjaar uit moet na 5 jaar en mijn zusje heeft gezegd dat zij zich over een jaar of twee wel met een kindje voor zich zien. zo leuk :heart_eyes:

@Panda zoals de rest ook al zegt: niet doen. denk dat je echt spijt gaat krijgen als je er eenmaal zit. altijd anderen om je heen valt echt zo tegen als je een tijd alleen hebt gewoond (spreek uit ervaring) dus denk dat het geen goed idee is.

2 likes