Wat je even kwijt wil #39

@Panda
Ik begrijp wel heel goed dat je bang bent om dingen te missen / achter te blijven. Er worden gewoon tig nieuwe herinneringen gemaakt zonder jou. Dat kan best ff slikken zijn. En als je daar heel graag deel van wilt uitmaken, dan zou je mee kunnen verhuizen.

Maar ik wil wel één ding zeggen, wat je waarschijnlijk wel weet maar goed: realiseer je aub hoe fucking kut de huizenmarkt tegenwoordig is en ‘t wordt iedere dag erger, de kans dat je opnieuw een groot appartement vindt in je eentje is echt zo klein, behalve als je miljonair bent en goeie contacten hebt in de vastgoedwereld :joy:
Maar gewoon een normaal appartement in een goede buurt dat betaalbaar is voor een 22-jarige … zo schaars.

8 likes

Ik heb dus binnenkort een herkansing waar ik echt bang voor ben en ik heb daarom bijna €100 uitgegeven aan een tentamentraining. Er zijn meerdere organisaties die die geven en er was er een die maar een halve dag overlapping had met mijn werk. Mijn werk is met dit soort dingen echt heel flexibel en heb er gewoon vrij voor gekregen, echt super fijn. Dus ik heb nu die €100 uitgegeven en ik krijg echt meerdere mails dat die tijden van die training weer zijn aangepast en ben het helemaal beu inmiddels. Ik moet me nu steeds in allerlei bochten wringen om bij de hele training te kunnen zijn door de hele tijd op mijn werk aan te geven ‘de tijd is aangepast’ ‘oh nee toch niet’ ‘oh toch weer wel’. Die training begint verdomme morgen en ze blijven de hele tijd die tijd aanpassen. Ik weet gewoon niet meer wanneer die training nu begint, want eerder toen ik mailde zeiden ze dat de tijden nu echt vast staan, om het vervolgens alsnog aan te passen en dan ook nog op zo’n korte termijn. Op mijn werk vinden ze het echt helemaal prima, maar ik vind dit echt super vervelend en krijg hier ontzettend veel stress van. Bedenk een tijd en laat het daarop staan. Mensen kopen zo’n training niet als ze maar de helft kunnen, mensen kopen dat als ze alles kunnen gezien de prijs. En dan gaan ze de hele tijd met die tijden zitten kloten

Kut ik heb een gast die ik van Tinder ken ooit verteld over mijn werk en dat ze met tijden goede mensen zoeken. Nu vraagt hij om de naam want hij wil gaan solliciteren. Maar het is echt een flierefluiter. Ik ben bang dat hij mijn naam noemt (en dan ook echt moet vermelden bij de vraag “waar kennen jullie elkaar van” “Van Tinder” :sweat_smile:) en er een potje van maakt.

Liegen. Ivm Corona dit jaar niet.

2 likes

Ik heb zo’n grote muggenbult, ik word gek.

Geen hartje voor de leuk maar voor sterkte
Oneerlijk is het soms he :frowning:

1 like

Jaaaa dat was daar inderdaad hahaha, ik had er nog nooit van gehoord maar ik ben er binnenkort te vinden :ok_woman:

1 like

Collega appt me privé nadat ik mijn werktelefoon niet opnam.
Wat dacht je van ff optyfen op mijn vrije dag met werkgerelateerde vragen?

14 likes

Jezus wat irritant, heb je er iets van gezegd? Of anders gewoon een uur werk bij haar factureren, moet ze je maar niet lastigvallen.

@vitaminwater & @sunmoonstars
Heb geantwoord dat ik niet aan het werk ben en andere afspraak had gemaakt met het bedrijfsbureau over bepaalde zaken.

Ik zou niet boos worden op je eigen gevoelens. Ik denk dat je geen verschil in verdriet kan maken tussen verlies na een aantal weken of een aantal maanden. Wel een heel sneu verhaal, voor jullie beiden.

1 like

Omg er staat een superknappe conducteur op dezelfde trein te wachten. Als het kon had ik expres niet ingecheckt, maar helaas

3 likes

Hij heeft me gecontroleerd!

16 likes

Maar heeft ie je ook uitgecheckt? :sunglasses:

31 likes

Kan de oplader van de kruik niet vinden en ik heb rugpijn omdat ik ongesteld ben.
En ik heb een haarband in met knoop en weet niet wat ik ervan moet vinden. Straks videocall van 2uur dus gaat zo weer uit.

En chocola bijna op, ook ben ik op mijn eten aan het letten.

Ugh mijn telefoon is volledig vastgelopen; kan alleen nog maar bij het ‘scherm’ aan de bovenkant waar de meldingen binnenkomen. Heb al geprobeerd om hem opnieuw op te starten want die knop kan ik wel aanklikken, maar dat werkt niet. Hier misschien handige mensen die tips hebben? :innocent:

Even google welke knoppen je moet gebruiken voor een reset.

ik heb een samsung en moet volume omlaag en de uitknop tegelijk induwen voor 10 seconden en dan start mijn telefoon opnieuw op.

Helaas :pensive:
Hij stapte ook op Delft Campus alweer uit. Er kwam ook niks uit m’n keel toen hij controleerde behalve een “J…Ja”
Ik ben hopelooooos

2 likes

Thanks voor de tip! Helaas moet ik met mijn type telefoon hem eerst uitzetten om een harde reset te kunnen doen, maar ik krijg hem dus niet uitgeschakeld… Maar ik ga nog even doorzoeken!

Vrijdag fiets naar de maker gebracht want de voorband liep voortdurend leeg. Veel in de zon gestaan dus gevraagd of er een nieuwe binnenband op kon. Gebeurd en vanochtend opgehaald. Neergezet, niks meer mee gedaan. Nu wil ik naar een dorp verderop gaan fietsen (niet bijzonder ver maar voor mij wel een dingetje om alleen te doen), is die band lek. Kan ik weer terug naar de maker. :sweat_smile:

(Ja heb geprobeerd hem op te pompen maar loopt direct weer leeg)