Kut ik heb een gast die ik van Tinder ken ooit verteld over mijn werk en dat ze met tijden goede mensen zoeken. Nu vraagt hij om de naam want hij wil gaan solliciteren. Maar het is echt een flierefluiter. Ik ben bang dat hij mijn naam noemt (en dan ook echt moet vermelden bij de vraag “waar kennen jullie elkaar van” “Van Tinder”
) en er een potje van maakt.
Liegen. Ivm Corona dit jaar niet.
Ik heb zo’n grote muggenbult, ik word gek.
Geen hartje voor de leuk maar voor sterkte
Oneerlijk is het soms he 
Jaaaa dat was daar inderdaad hahaha, ik had er nog nooit van gehoord maar ik ben er binnenkort te vinden 
Collega appt me privé nadat ik mijn werktelefoon niet opnam.
Wat dacht je van ff optyfen op mijn vrije dag met werkgerelateerde vragen?
Jezus wat irritant, heb je er iets van gezegd? Of anders gewoon een uur werk bij haar factureren, moet ze je maar niet lastigvallen.
@vitaminwater & @sunmoonstars
Heb geantwoord dat ik niet aan het werk ben en andere afspraak had gemaakt met het bedrijfsbureau over bepaalde zaken.
Ik zou niet boos worden op je eigen gevoelens. Ik denk dat je geen verschil in verdriet kan maken tussen verlies na een aantal weken of een aantal maanden. Wel een heel sneu verhaal, voor jullie beiden.
Omg er staat een superknappe conducteur op dezelfde trein te wachten. Als het kon had ik expres niet ingecheckt, maar helaas
Hij heeft me gecontroleerd!
Maar heeft ie je ook uitgecheckt? 
Kan de oplader van de kruik niet vinden en ik heb rugpijn omdat ik ongesteld ben.
En ik heb een haarband in met knoop en weet niet wat ik ervan moet vinden. Straks videocall van 2uur dus gaat zo weer uit.
En chocola bijna op, ook ben ik op mijn eten aan het letten.
Ugh mijn telefoon is volledig vastgelopen; kan alleen nog maar bij het ‘scherm’ aan de bovenkant waar de meldingen binnenkomen. Heb al geprobeerd om hem opnieuw op te starten want die knop kan ik wel aanklikken, maar dat werkt niet. Hier misschien handige mensen die tips hebben? 
Even google welke knoppen je moet gebruiken voor een reset.
ik heb een samsung en moet volume omlaag en de uitknop tegelijk induwen voor 10 seconden en dan start mijn telefoon opnieuw op.
Helaas 
Hij stapte ook op Delft Campus alweer uit. Er kwam ook niks uit m’n keel toen hij controleerde behalve een “J…Ja”
Ik ben hopelooooos
Thanks voor de tip! Helaas moet ik met mijn type telefoon hem eerst uitzetten om een harde reset te kunnen doen, maar ik krijg hem dus niet uitgeschakeld… Maar ik ga nog even doorzoeken!
Vrijdag fiets naar de maker gebracht want de voorband liep voortdurend leeg. Veel in de zon gestaan dus gevraagd of er een nieuwe binnenband op kon. Gebeurd en vanochtend opgehaald. Neergezet, niks meer mee gedaan. Nu wil ik naar een dorp verderop gaan fietsen (niet bijzonder ver maar voor mij wel een dingetje om alleen te doen), is die band lek. Kan ik weer terug naar de maker. 
(Ja heb geprobeerd hem op te pompen maar loopt direct weer leeg)
Jaaa echt hoor! Ik had een netje gekocht en ze zijn gewoon allemaal perfect incl. kleine pit 
Is het nog een telefoon waarbij je de batterij eruit kan halen?