Jaaa echt hoor! Ik had een netje gekocht en ze zijn gewoon allemaal perfect incl. kleine pit
Is het nog een telefoon waarbij je de batterij eruit kan halen?
Ik was superblij met iets en toen zei mijn vriend ‘Heb je nu alles wat je wou?’ en nu heb ik gelijk een verdrietig liedje van Acda en de Munnik in mijn hoofd. Thanks maat! (Acda en de Munnik - Lopen tot de zon komt)
Nee helaas! Ik ga nu proberen om hem leeg te laten lopen en hem dan via de harde reset weer aan de praat te krijgen. Hopelijk lukt dat!
Update: ze zien het daar in ieder geval helemaal zitten! Het concept is dat je een maandbedrag betaalt en daar een schap in de winkel voor krijgt. Verder draag je niks van de omzet af, die is volledig voor jezelf. Het bedrag is ook goed te doen, zou het er met 2 a 3 kettingen in de maand uit hebben. Het enige is dat het begint met een contract voor een jaar (daarna wel maandelijks opzegbaar). Ik had eigenlijk gehoopt het eerst een paar maanden uit te kunnen proberen maar dat gaat dus niet. We hebben nu afgesproken dat ik er even over na ga denken. Ik ben eigenlijk gewoon heel enthousiast en wil ja roepen, maar ben bang dat ik dan iets doms doe? Omdat het toch best wel een commitment is op deze manier, maar aan de andere kant vind ik het ontzettend leuk en zou ik het heel tof vinden als ik het op deze manier kan blijven doen. Ook omdat ik enkel online verkopen toch best lastig vind…
Ik denk dat het een hele leuke kans is, maar het is maar net wat je eruit wilt halen. Het is wel een hele investering om je er een jaar aan vast te leggen denk ik? Heb je genoeg tijd om een voorraadje te maken? En kun je een beetje inschatten of je het leuk vind om te blijven doen op de lange termijn?
Is je ventiel wel goed dicht gedraaid? Heb ik wel eens gehad dat die nog wat openstaat
Heb mijn manager al geappt dat ik in de kreukels lig en morgen waarschijnlijk niet aanwezig ben. Joe zoek het uit
Ja dit inderdaad! Het maken van een voorraadje is geen probleem, daar heb ik de tijd wel voor en heb ook nog een hoop materiaal in huis. En het is wel iets wat ik al een aantal jaar als hobby doe, alleen nu de laatste tijd wat intensiever dus. Ik haal er ook heel veel plezier uit, het is echt tof om te zien hoe blij mensen kunnen zijn met iets wat jij hebt gemaakt. Een deel van me is wel echt bang dat het gewoon niet gaat lopen, dat ik dan een hele voorraad maak die niet verkoopt ofzo. Dan is het natuurlijk al een stuk minder leuk
Edit: @Papegaaiduiker Ja opzich zou ik het prima op kunnen vangen als het niet loopt. Zou natuurlijk wel superzonde zijn, maar het kan wel. Als ik m’n reactie op Skadi nog eens teruglees denk ik dat ik het gewoon een beetje eng vind om er echt iets serieus van te maken, nu doe ik het een beetje on the side en als het dan niet loopt is dat niet zo erg want ‘oh ja dat doe ik er gewoon een beetje naast als hobby’. Maar dat is natuurlijk een hele stomme reden om iets niet te doen
Ik probeer mn donatie bij unicef op te zeggen maar dat meisje aan de telefoon is zo lief en langdradig hahaha
Ja, snap ik hoor. Het is hoe dan ook spannend om te zien of je spulletjes gaan lopen of niet. Maar als je het leuk vind om te doen kun je er net zo goed een zakcentje mee verdienen toch? Mits de winkel op een goeie locatie zit met het juiste publiek komt het vast wel goed!
Misschien wil je wel even wachten tot de winkel echt geopend is en je zelf even kunt kijken voordat je je eraan bindt?
Ja denk dat je daar wel gelijk in hebt! Het is een soort doorstart van een winkel die er al zat en ook goed liep maar waar de eigenaar toen mee gestopt is. Nu is het overgenomen door mensen die de winkel min of meer op dezelfde manier willen voortzetten, maar er ook graag lokale ondernemers bij willen betrekken. De winkel zit ook echt op een goede plek midden in het centrum, dus denk eigenlijk dat het wel goedkomt? Wachten is wel lastig, omdat ze maar een beperkt aantal plekken hebben en de kans bestaat dat ik er dan niet meer bij pas.
Maar ik denk dat jullie gelijk hebben, ook @panda en @Papegaaiduiker! Dankjulliewel allemaal, ik ga het voor de zekerheid nog even laten bezinken maar denk dat ik het gewoon moet doen
Oh echt super leuk dat je zo een aanbod krijgt! Ik heb ook zo een contract voor mijn bedrijf met een ander bedrijf. Dus als je vragen hebt voor de meer technische dingen qua contract, uitbetaling etc mag je altijd een berichtje sturen
In dat geval zou ik het gewoon doen!
Oh god er is hier vgm op een school een soort afsluit dag ofzo. Iedereen zingt tering vals kut muziek. Echt om te janken.
Oh wat tof en dankjewel voor het aanbod! Denk dat ik je vanavond wel even een berichtje stuur
Mijn vriend is Spaans en laatst gingen we alle series langs die we als kind hadden gekeken om te kijken of we hetzelfde keken. Toen kwam ik er dus achter dat SpongeBob in het Spaans Bob Esponja heet en ik moet er nog steeds om lachen haha .
Is goed!
Ja alles gecontroleerd! Hij heeft hem er nu uitgehaald en komt gelijk lucht uit dus dies echt stuk. Niks in buiten band, niks in frame.
Weer een bijzonder geval.
Edit: lijkt er op dat die kapot is geknald, zit nu een nieuwe in.
Jezus, ik krijg door dit bericht meteen mijn oude schoollied in mijn hoofd
Uit heeeel de omtrek komen wij