Klinkt leuker dan Ja laaaaa lalala la la ja laaaaa lalala la la… en dan een of ander zelf verzonnen tekst er tussen.
Niet als je weet dat het op het deuntje van ‘Wij houden van Oranje’ is
Al heeft het wel meer inhoud dan dat ja
Hahaha nee oke dat is idd ook volkomen kut ahhaha.
Ik ga volgende week kamperen in Friesland, in de buurt van Leeuwarden. Heeft er iemand nog leuke tips voor dingen om te doen/zien/eten?
de UB heeft m’n boete van 10 ekkies kwijtgescholden ivm corona😎
Weet iemand wie precies ‘mijn cavia is doder’ op het forum heeft verzonnen. Ik zei dat nl. op de middelbare heel veel tegen een klasgenoot (lekker roddelen over anderen) en vraag mij opeens af of diegene van het forum mijn klasgenoot is geweest.
Volgens mij is dat ergens begonnen toen Nommie van mascha dood ging. Waarom het toen cavia is geworden weet ik ook niet.
Aan tattoo artist die ik volg, heeft vanavond open plekken.
Soooooo tempted
Er viert hier iemand een balkonverjaardag en nu staan er steeds mensen onder zijn balkon om te feliciteren. Prima hoor, heel leuk ook, maar er kwam net toch een overdreven meid voorbij. ‘Gefeliciteeeerrrrrrrrrrrrrd met je meeeeisjeeee, wat zie je er leuk UUUUIITTTT, wat mooooi je balkon, wat leuuuuk, moooooooi’ en dat was het en nu is ze alweer weg
Heh. Maakt Lize Korpershoek nou reclame voor zo’n vinger priktest voor vrouwen die zwanger willen worden!?
RIP Nommie
Ja?!? Ik snap het niet. Of is het een sociaal experiment, omdat haar vriend zich erin verdiept met BOOS?
Echt elke keer als ik naar de wc ga volgt mijn kitten mij en wil ze per se op schoot. GEEF ME PRIVACY.
Ik had net een vrij intens (als in erg goed maar ook erg serieus) gesprek met een collega en een kat ging er doorheen krijsen, de ander besloot toen nummer 1 aan te vallen. Sloop naar de slaapkamer maar toen gingen ze aan de deur krabbelen en krijsen. De hele dag ze niet gezien, tot dat moment. Punt van het verhaal, je privacy komt niet meer terug.
Weet iemand hier of het invullen van het documentnummer van je ID-kaart/paspoort/rijbewijs in strijd is met de AVG wet?
Ja pfff zo’n meid die ik ken en ineens een matige feministische influencer is zat hier ook al reclame voor te maken op insta inclusief kortingscode
Jaa ik zat ook al te kijken van is dat niet precies zoiets als wat annic doet…
Ik ben weer dom bezig. Als je de telefoon opneemt hoor je je muziek uit te zetten maar ik ben zo dom om dan zsm de kamer uit te lopen maar dan hoor je natuurlijk nog pokkeherrie op de achtergond.
Ik ga morgen voor de eerste keer m’n haar laten laseren incl complete bikinilijn wat ik al vrij ongemakkelijk vind maar nu ben ik ook nog eens ongesteld geworden Ze zei zelf al dat het geen kwaad kan als ik gewoon een tampon in doe maar ohhh baal er echt van dat ik net nu te vroeg ongesteld ben
Hahaha iemand had dit idd gedaan waardoor de poll niet meer eerlijk was. Hij is weggehaald maar de roetveegpieten stonden zwaaaar voor