Ik wil mijn pakket gaan afhalen bij het PostNL pakketpunt (die door de bezorger niet is thuisgebracht). Ik vind dat legitimeren dan voldoende is, want mijn naam op de kaart komt overeen met de naam op het pakket. Zij willen echter ook het documentnummer invullen, wat ik dus overbodig vind (en ook dat ze er geen reden tot hebben).
Dit doen ze altijd. Weet niet of dat het beter maakt maar is niks nieuws iig
Dat is inderdaad de normale gang van zaken daar en vroeger stond ik daar niet zo bij stil, maar tegenwoordig steeds meer.
@Banananana dat ze het al langer doen weet ik, maar dat maakt het inderdaad niet beter haha. Vooral nu ik er niet zelf voor heb gekozen dat het moet.
Ik heb vanaf nu gewoon zo veel vrije tijd dat ik gewoon niet weet wat ik ermee moet. En dat voor zes weken. Een extra baan zoeken mag niet.
Ik wilde niks doen aan mn verjaardag maar nu heb ik onbedoeld een soort verjaardagsweekend omdat mn vrienden weigeren geen feestje te doen.
Eerst avond sushi vreten, dan een avondje garnalen en daarna een avond singstarren en zuipen. Echt helemaal wat ik wil.
Misschien een leuke hobby uitzoeken? Puzzelen, borduren, diamond painting, verven, muziek maken. Iets leren wat je al heel lang wilt leren?
Maar dat is als je ervoor moet tekenen en met de laatste 3 cijfers zou ik ook 0,0 problemen hebben. Maar het volledige kaartnummer van welke kaart dan ook voor het afhalen van een pakketje waar niet voor getekend hoeft te worden terwijl ik niet om een pakketpunt levering heb gevraagd vind ik iets totaal anders.
Ik heb allemaal boodschappen in huis voor moeilijke Ottolenghi recepten en nu lig ik op de bank en heb ik echt geen zin om te koken.
Ik denk dat ik een niersteen heb Werd gister midden in de nacht wakker met pijn die echt niet grappig meer was, zat nog te twijfelen of ik de hap moest bellen maar daar was ik ook niet echt toe in staat. Uiteindelijk wel weer afgezakt en in slaap gevallen maar nu begint het op dezelfde plek weer te zeuren ):
Of ik moet maar iets ludieks gaan doen een kort verhaal schrijven waarin ik alle gebruikersnamen die op FF worden gebruikt verwerk. Al zal dat wel niet kunnen ivm privacyregels
Wat me het zwaarste valt sinds ik fulltime werk is dat ik amper tijd heb om 's avonds het forum bij te lezen
Ik heb net 10 euro gedoneerd aan wikipedia. Als dat ooit stopt met bestaan ben ik echt mn leven kwijt
Ik wil daar ook niet mee geassocieerd worden⦠ben ik nu gen z.
Dan beginnen we gewoon onze eigen wiki met bettygate als eerste entry.
Ja en aub ALLE paginaās over vermiste en vermoorde mensen
Ik heb echt tering lekker gegeten. Morgen naar mn ouders dus er moesten wat dingen op. Geroosterde roseval aardappeltjes, oesterzwammen met shoarmakruiden (bomb diggity), sugar snaps en 3 little willies van de veg slager. En nu heb ik zin in roomijs but no have
Ik ga volgende week weer naar een bachata feestje gebeuren. Kan wel janken. Het is wel met veel minder mensen maar goed da gif nie.
Jongens dit is toch de melodie van zon Nederlands nummer. Kom er alleen niet op welke gvd.
Ik kan je niet laaaaaten gaan. Die
Mijn spaans is slecht maar vgm zingen ze ook nog eens hetzelfdeā¦
Omg there is a god er rijdt een ijscoman langs
Ah die had ik niet gevonden, dankjewel!
Uiteindelijk maakte het niet uit, want ik hoefde me niet eens te legitimeren. Dat is dan weer het andere uiterste