Wat je even kwijt wil #39

Vandaag Vinted ontdekt en meteen 7 items bij één verkoper besteld haha :see_no_evil::see_no_evil:

6 likes

Jaa. Ik leef niet in een wereld zonderrr jou! En als mijn vrienden mij dan vragen, zeg ik dat het beter gaat, blalabla, alleen in een wereld zonder jou. Zoiets

2 likes

Hahaha jaa die!

1 like

Zo blij dat we uit ons huurhuis gaan eind deze maand. Weer een onterechte betalingsherinnering zonder toelichting. Waarschijnlijk huurverhoging vanaf juli die ze niet hebben doorgegeven, was vorig jaar ook maar dan pas in december. Kregen we ineens een incassobureau op ons dak zonder ooit eerder iets te hebben gekregen

Ik heb weer gereageerd op een leuke vacature en ik hoop echt dat het wat wordt. Ik maak denk ik wel een goede kans. Wel karig salaris (verdiende bij mijn vorige bijbaan op fulltime basis meer haha), maar voor mij wel een goed opstapje voor in mijn vakgebied en alle werkzaamheden spreken me aan.

Begin nu ook een beetje stress te krijgen, want mijn spaarrekening begint echt uit te dunnen en ik ben gewoon bang dat ik op een gegeven moment niet meer rond kan komen? Heb nog nooit in zo’n positie gezeten (langere tijd werkloos) en het maakt me wel bang.

Zijn er hier toevallig mensen met een Samsung galaxy watch active 2 die ik iets mag vragen?

#askingforafriend

Yes! Vraag maar raak.

1 like

Oh wauw dat was snel haha.
Nou komt ie:

• Hoevaak moet je hem opladen bij normaal gebruik? Dus zonder workouts.
  • Heb je er toevallig mee gezwommen? En zo ja ging dat goed (las op internet dat het weleens mis gaat met zwemmen)
  • Telt hij de stappen/trappen/etc een beetje accuraat?

Een vriendin van mijn moeder overweegt er eentje aan te schaffen. Nu heb ik vanmiddag samen met haar zitten googlen en gekeken wat verdere opties zijn, maar veel reviews zijn een beetje tegenstrijdig. De één zegt dit, de ander dat. En vrijwel alle reviees zijn gebaseerd op dagen met minstens 1 workout per dag en dat is ze dus niet van plan, eerder 1x per week. Dusja niet echt iets waar je zo 1,2,3 wijs uit kunt worden.

Ik heb me zondag misdragen terwijl ik dronken was. Kan iemand een enkeltje warm zonnig land voor me boeken?

1 like

Ben zo moe dat ik zojuist in slaap ben gevallen op de wc :sleeping:

4 likes

Net ontdekt? Ben jij er niet mee doodgegooid op youtube enz?

1 like

Ja dat wel idd, ik wist wel al van het bestaan maar het is de eerste keer dat ik zelf eens een kijkje ben gaan nemen, vandaar!

1 like

Opladen hangt er heel erg vanaf of je een workout gedaan hebt. Maar ik gok dat ik om de dag oplaad. Ik doe dat meestal als ik in bad lig of onder de douche sta.

Zwemmen heb ik nog niet gedaan. Maar heb hem dus ook niet onder de douche om. Vind ik persoonlijk ook niet fijn.

Stappen telt hij goed. Trappen niet, omdat die dacht ik met 2.5 meter rekent en zo hoog is mijn trap niet.

Ik heb hiervoor een fitbit gehad met met de Samsung ben ik echt heel blij!

Fitbit heeft ze nu ook, maar die mist wat functies die ze toch graag zou willen. Ik heb zelf een Garmin maar dat is natuurlijk helemaal niet te vergelijken. Vond zelf de fitbit versa ook altijd wel fijn, maar die is lang niet zo uitgebreid als andere watches. Alleen heeft fitbit natuurlijk wel een hele goede batterijduur wanneer je het met andere merken vergelijkt…

Is hij trouwens helemaal leeg als je hem oplaadt of heeft ie dan wel nog gewoon stroom? En laadt hij een beetje snel op?

De moed van imperfectie

1 like

Ik had een fitbit charge 2. Is natuurlijk een slechter scherm dan Samsung. De versa ken ik niet.

Ik laat hem altijd wel eerder op dan echt leeg leeg.

Vind ook heel fijn dat ik mijn telefoon kan opnemen via het horloge. Want mijn telefoon slingert vaak ergens in huis.

Nee is niet raar vind ik eigenlijk… Stel je voor zij zouden het hebben over sperma of iets anders mannelijks dan zouden er misschien ook vrouwen zijn die dat niet fijn vinden misschien.

2 likes

Dat is inderdaad wel een hele vooruitgang haha.
Ohja opnemen had ik nog geeneens over nagedacht, lijkt me ook wel echt heel fijn. Dat mis ik ook wel een beetje. Zeker als het warm is en mijn telefoon ergens onderin mijn rugzak zwerft. Denk dat dat voor haar ook wel ideaal is want als ik haar bel duurt het ook vaak lang voordat ze haar telefoon heeft gevonden :sweat_smile:

Thanks voor je antwoorden! Ik ga ze doorgeven, denk dat het hiermee wel doorslaggevend wordt. Ze was al bang dat ze iedere dag zou moeten opladen, maar om de dag klinkt al een stuk beter!

1 like

Ik word geeek. Ze geven die diploma uitrieiking gebeuren buiten. Dus het is jalaalaala en we zwaaien jullie de toekomst tegemoet 3x op een dag.

En nu zijn ze weer aan het tuuteren alsof turkije nummer 1 is geworden.

3 likes

Ik vind er nog wel een verschil tussen zitten of je gewoon meldt dat je ongesteld bent of dat je uit den doeken doet hoe het er allemaal uit ziet oid, vind ook niet dat je de eerste situatie kan vergelijken met praten over sperma

3 likes