Morgen lekker vrij ‘doe lekker rustig aan’. WILL DO. Nu al zin in ontbijt met croissantjes uit de oven
Oke ja dan niet vergelijken met sperma maar over poep, plas en braaksel wil ook niet iedereen praten. Ik vind het zelf een beetje overdreven om dat dan meteen seksistisch te vinden.
Weet iemand een leuk spel? Mijn kinderen gaan een weekendje weg met hun oma en ik wil ze een leuk spel meegeven. Ze zijn 6 en 4
De betoverde doolhof was toen echt mijn jam
Ben helemaal geintrigeerd door die martelkamer containers
Ok ik lees zulke verschillende verhalen HELP
Ik heb een 100% polypropeen vloerkleed waar bij staat dat je het niet chemisch mag reinigen. Mag ik er wel met een stoomreiniger overheen? Is een stoomreiniger überhaupt chill om zoiets schoon te maken (huisdierenvlekken etc)? Of andere tips iemand?
Oh jaaaaa dat was vroeger echt super leuk! Ik hoop dat ze daar een beetje geduld voor hebben want mijn dochter gooit bij het minste of geringste hét spelbord door de kamer (ze kan niet tegen haar verlies) op vakantie had ze alle ganzen van ganzenbord in het zwembad putje gegooid
jouw dochter
Nog zes dagen vrij en ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet gelukkig morgen sporten en vrijdag naar een cactus oase.
Haha ja achteraf wel grappig maar de oudste zegt nu al laten we haar maar gewoon winnen hè!! Die ganzen zijn dus pas na een tijdje gevonden.
Ah dat schijnt heel pijnlijk te zijn! Hoe is het nu?
Ja als dit het inderdaad is kan ik dat bevestigen haha. En wat lief dat je het vraagt Het gaat nu best oke, nog niet weer zo’n gekke aanval gehad gelukkig!
Ik at net een raketje maar hij was raar bevroren waardoor het vastzat aan mijn tong. Het plakte niet, het zat echt vast. Maar het ging wel weer los. Tot ik het wilde laten zien. Ik riep met dat ijsje in mijn mond iets dat op ‘kijk’ moest lijken. Dat was al grappig. Maar toen bleef het aan mijn lip vastzitten en toen moest ik heel hard lachen. Dat was niet echt bevorderlijk en het ijsje begon te smelten maar ik kon niet slikken. Ondertussen was ik zo hard aan het lachen met dat ijsje vast aan mijn lip dat de tranen over mijn wangen biggelden en mijn man vroeg of ik aan het lachen of huilen was.
Nou uiteindelijk dat ijsje los gekregen onder de kraan en nu heb ik een bloedlip.
Dus vandaag ben ik erachter gekomen dat ijsjes je dood kunnen zijn.
wanneer gaan we
ahahahah idd opbokken
Ik heb niet eens een werk tellie
Echt kut. Ik negeer iedereen gewoon op vrije dagen. Maar wel kut als je t eenmaal gelezen hebt.
Haha ik speel dit nog steeds echt een topspel
Wanneer kan je
Hahaha wat een sukkels. Ik zou een rode tampon op hun bureau leggen morgen.
Verkas lekker naar India waar ongestelde vrouwen in een schuur moeten hun tijd moeten doorbrengen. Bok op over ongesteldheid. Zo;n hekel aan dit soort lui. BAH!! Dit gedrag is pas goor. Stelletje tarrels
Mijn vriend heeft m’n zoontje van 4 het woord tarrel geleerd dus ik word dood gegooid met tarrels op het moment