Wat je even kwijt wil #39

Ja echt leuk als je in de dierentuin loopt en het woord van de dag tarrel is

Iemand enig idee hoe het met die vrouw van 't nos journaal gaat? Ze werd net onwel ofzo tijdens het weer, heel sneu

Ahh gelukkig! Ik was wel ff bezorgd haha, schrok er zelf ook best van.

La vida in nieuw leussen

1 like

Ik werd wakker en dacht “ik heb trek in een bagel” en nu wil ik er zoooooo graag een. Lidl verkoopt ze niet he?

1 like

afbeelding

5 likes

Hebben mannen meer speeksel ofzo?! Jezus zo vies als ze zo’n dikke klodder uitspugen. Moet er in 1 keer aan denken omdat ik op zo’n bord no spitting zag staan. En ook die voetballers altijd met hun gore klodders. En m’n bff spuugde een keer een mega klodder speeksel uit in m’n oma’s tuin op de tegels. Werd echt boos :sweat_smile:. Ja heel random bericht dit.

1 like

Ik heb die documentairereeks over Srebrenica gezien en ik vind het frappant dat ze geen enkele Bosniër hebben gevraagd hoe zij het ervaarden.

6 likes

Ik had mijn wekker om 7u gezet zodat ik er lekker op tijd uit zou zijn. Heb opzich niks bijzonders, maar vind dat soms wel fijn en dan is niet mijn hele ochtend weg. Ik lig nu uiteindelijk nog steeds in bed en twijfel of ik nog een uurtje zal gaan slapen
 :sweat_smile:

1 like

Yay!!! Gefeliciteerd. Toch sowieso nog een jaar zekerheid, lijkt me een fijn gevoel.

Ik was alweer vergeten dat ik wat extra had gewerkt en nu is het extra loon daarvoor dus echt een verrassing :grin:. Vergeetachtig zijn heeft soms zo ook z’n voordelen.

3 likes

Aw naar, hopelijk komt het niet terug en gaat de zeurende pijn ook vanzelf weg!

1 like

Ja eens! Zo ranzig! Ik was laatst aan t sporten (Bootcamp) en zo’n gast naast me spuugt op nog geen meter afstand van mij in het gras. Ben echt boos geworden! Hoezo spuug jij in mijn richting?? En al helemaal in deze tijden. Weet ik veel wat voor coronadeeltjes er in jouw spuug zitten. Viespeuken zijn het. Het is nog nooit in me opgekomen om mn speeksel uit te spugen, dat slik je toch gewoon door?? :o_o:

3 likes

Sinds ik ben opgestaan vanochtend ben ik al duizelig. Bij elke beweging tolt de kamer en ik heb moeite om mijn evenwicht te bewaren. Ik snap er niks van :confused:. Heeft iemand tips om er vanaf te komen?

Moet je even op Thuisarts zoeken op BPPD!

1 like

Ik ga zo wandelen met mn lievelingshond :heart_eyes:

Ze is net een teddybeer en zo lief

26 likes

Onze oude bank wordt zo opgehaald dus we maakte hem nog even snel schoon, nou zoooo veel gorigheid komt er tussen de kussens vandaan :nauseated_face: We kunnen gewoon een tweede kat creëren met al het haar wat er uit tevoorschijn komt

7 likes

@anon42392789 Ik luister nu door jou dat Limp Bizkit-album, en wow, krijg er echt een beetje een weeïg gevoel van in m’n buik, ik was toen 14-15 in de tijd van dat album, m’n hormonen gingen alle kanten op, was super onzeker, altijd verliefd of boos, arghhh! Ik kijk altijd wel prima terug op die tijd, maar als ik me echt weer verplaats in mezelf toen, tering wat een moeilijke leeftijd. :scream::sweat:

5 likes

Net weer voor het eerst in ongeveer een jaar weer in een sportschool geweest. Was echt heel fijn, zie er nu uit als een zwetende tomaat.

1 like

Ja heeeel lekker!!! Maar het is wel persoonlijk want ik haat balsamico azijn dus natuurlijk vind ik de balsamico bonbon goor, maar dat is logisch

1 like

Aww. Ik ben deze week ook erg aan het teenage angsten. Gisteren een Evanescence-dagje gehad en eerder al Limp. Ben benieuwd wat vandaag brengt. :upside_down_face:

2 likes