Het moment dat je dacht nog popcorn in huis te hebben en je erop verheugde maar dat niet zo blijkt te zijn en ik zit al in m’n badjas dus kan/wil niet meer naar de winkel.
Bij mijn lieve oma was een tijdje terug kanker vastgesteld, ze had laatst de operatie goed doorstaan en is nu weer schoon.
Ik werk normaal meestal in de avond en nu heb ik de ochtend gewerkt en nu lig ik met de verwarming aan met een reep chocolade op de bank en dat is toch ook wel echt heerlijk
Heb net echt een lekkere smoothie gemaakt, smaakt naar binnenkant van een snicker
- 250 sojamelk
- 1 bevroren banaan in plakjes
- ijsblokjes
- kaneel
- 1 grote eetlepel pindakaas
You’re welcome
Klinkt goed! Wat zat erin?
Haha had net mijn bericht gewijzigd
Ik heb mezelf helemaal wappie gesport en vind dat ik nu wel een snackje heb verdiend maar heb natuurlijk weer niks Waarvoor doe je het nog als het niet voor de beloning van een snackje is
Moet je het geen snackje noemen. Karma.
Stuur ff wat rijstevla naar me op dan jarige zuurpruim.
PS gefeliciteerd
Schrijf je in bij Sanquin, dan krijg je telkens een check
Voor de mensen die nog mee willen doen aan de quiz: de polls zijn nog een uurtje open!
Linkje?
Ik zat er serieus aan te denken maar dan moet je ook wegen enzo en dat wil ik niet
Ze hebben mij alleen de allereerste keer gewogen (jaar of 8 terug?) en daarna nooit meer. Denk dat het zelfs wel kan als je vraagt of je het niet hoeft te zien en ze het niet hardop zeggen.
Omgggg wat chill ik heb echt zin in een toetje maar niet te ongezond en dit heb ik ALLEMAAL in huis!!
@luzarl bij mij vragen ze ook elke keer hoeveel ik weeg. Was een maand geleden geweest en ging echt naar +4 kil, was best confronterend.
Ik wil misschien een hondje. En ik wil een asielhond of een hond uit het buitenland maar word helemaal naar van alle ellende en zielige verhalen. Ik wil gewoon een lieve lelijke kleine hond
Maar is er een max grens? Ik weet dat je niet mag doneren onder een bepaalde kilogrens maar ik weeg het dubbele, dus ik snap niet waarom ik dat moet bewijzen. Maar jullie hebben wel gelijk met dat ze lief zijn!
Wat vond je ervan? Smaakt naar meer
Nou ik wil @Luzarl niet afschrikken maar bij mijn Sanquin waren ze echt niet lief, lol, super chaggie vrouw toen ik voor de 1e keer ging doneren.
Heeft me echt niet gemotiveerd om nog eens terug te gaan, werd ook onwel/dizzy erna en had dat gevoel (van bijna flauwvallen) nog nooit ervaren, maar was er ook totaal niet voor gewaarschuwd.
Overigens @Luzarl las ik steeds dat je geen overgewicht mocht hebben of zo om te doneren dus ik was ook zenuwachtig bij de intake … maar ik hoefde niet te wegen??? Terwijl ik eerder tegen obesitas aan zit dan tegen gezond gewicht