Wat je even kwijt wil #39

tenor (1)

2 likes

Heerlijk, hij is vrij dik geworden (geen ijs erbij gedaan, wel wat meer banaan) maar echt heel lekker :ok_hand:

1 like

Maar @Luzarl als je bang bent dat je bloedarmoede hebt (is dat alleen vanwege je oogkleur of heb je ook klachten?) dan zou ik gewoon even naar de huisarts gaan om te prikken als ik jou was, dat is toch veel makkelijker dan alleen daarvoor bloeddonor te worden (misschien wilde je dat sowieso al, maar zo lees ik het nu). Dan kan die je evt meteen iets voorschrijven als het nodig is. Anders moet je alsnog naar de huisarts als ze dat bij sanquin constateren, lijkt me een nogal omslachtige route. En bij de huisarts hoef je niet op de weegschaal voor bloedarmoede.

7 likes

Mijn moeder krijgt morgen een nieuwe knie, ze heeft daar ook al zo jaaarenlang last van maar ze vonden haar steeds te jong om te opereren?! Ik heb haar zien huilen van de pijn. Ze heeft namelijk artrose dus dat kraakbeen daar is helemaal weg en ja ik vind het heel zielig. Nu heb ik voordat ze van haar werk terugkwam gekookt en de was enzo dan weggewerkt. En ik kreeg een lief berichtje terug. Hoi (…)dat was lekker thuiskomen!!
Een heerlijke risotto stond klaar en de was was opgevouwen :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:
Het was heel erg lekker!!
We hebben genoten.
En er is nog wat over voor papa morgen.
Je bent een schat​:kissing_heart::smiling_face_with_three_hearts:

Awh, ja dat vind ik dat heel lief en ik hoop natuurlijk dat ze er eindelijk een goede knie aan overhoud.

58 likes

Pff mn les vogue was zooo zwaar. Ben helemaal doorweekt bah. Maar wel lekker hahaha

Urgh ja dat te jong krijgt mijn moeder ook iedere keer. Wat ik heb begrepen is dat ze z’n operatie max 2 x kunnen doen en het dan na 25 jaar (?) weer opnieuw moet. Hoop voor je moeder dat alle knie pijn na de operatie (en herstel) weg is! <3

1 like

Klopt zeker, maar ik wilde het doneren toch weer oppakken, dus ik dacht 1+1=2 haha

1 like

Ik wilde om 22u gaan slapen maar er gaat nu al zeker 10 minuten een brandalarm af in de straat en niemand doet iets

Ik heb vandaag (bijna, ben nog bezig) 10.000 stappen in huis gezet. :+1:t3::rofl:

12 likes

Bij mij zijn ze ook altijd super lief. Vragen altijd of ik al iets heb gegeten (vaak niet omdat ik dan haast heb en het vergeet) en dan gaan ze me helemaal moederen dat ik een broodje moet pakken en genoeg moet drinken. Tijdens het doneren vragen ze ook altijd of ik iets wil drinken en daarna bieden ze je nog een koek aan.

Clou van het verhaal, bij ons krijg je nog niet eens de kans om duizelig te worden.

1 like

Ik vind ze idd ook niet lief, zijn ook altijd alleen maar met elkaar aan het lullen, en dan piept dat ding al vet lang en dan komen ze niet. Nee, echt hartelijk vind ik ze niet. :sweat_smile:

1 like

Nee er is geen max! Gaat om je totale bloedvolume namelijk, er wordt altijd een vaste hoeveelheid afgenomen en lichtere mensen hebben minder bloed, dus voor hen (mensen onder de 50 kg) is die vaste hoeveelheid te veel om af te nemen.

1 like

Ik wil ook weer :joy:

1 like

Ik vind het ook maar wisselend. Een keer me echt rot gevoeld over mijn seksleven (wat echt niks geks is) door zo’n arts en ook een keer over mijn gewicht door stomme opmerkingen van die artsen daar. Maar dan waren die verplegers wel weer heel gezellig en zorgzaam. Verschilt ook wel per locatie heb ik gemerkt.

Volgens mij is het nu uit maar ik weet het niet zeker want ik hoor het nog in m’n hoofd omdat het zo lang duurde :dizzy_face:

Ik heb een reep chocola op en nu ben ik misselijk :sob:

Dat was niet mijn post gelukkig. Want ik zou nooit iemand een hapje van mn snackje geven. Die zou ik helemaal zelf op smikkelen.

8 likes

https://www.amazon.nl/Captain-Marvel-Flerken-Calliope-Glass/dp/1368054978
Ben ik te oud voor dit boek?
Ja
Ga ik het bestellen?
Ja!
b616b4c85f2fe9cc499408dd7690488d

5 likes

Heb gewoon sokken en een vest aan. skippen we de zomer dit jaar?

3 likes

Graag!

5 likes