Wat je even kwijt wil #39

Tijdens werk elk uur 5 minuutjes even opgestaan en vanavond dus al heen en weer lopend tv gekeken hahaha. I know, obsessief. Hele dag regen dus kon het niet opbrengen naar buiten te gaan. :joy:

Ik heb zo hard geprobeerd een potje open te draaien vandaag dat ik twee blaren op m’n handen heb :")

1 like

Koop deze! Life saver

4 likes

Het was een ā€œpotjeā€ van nogal klein formaat helaas (zie spoiler maar dan met een draaidop). Maar goed uiteindelijk met handschoenen aan wel gelukt dus dat moet ik de volgende keer maar meteen doen in plaats van koppig blijven proberen :")

1 like

Net een klein half uurtje thuis van werk, het is echt weer druk aan het worden :grimacing:. Maar positief punt, ik heb 18.000 stappen gezet vandaag :muscle:

4 likes

Oh nee dan werkt het idd niet :sweat_smile:

Voel me echt influenza!!

2 likes

Helemaal mee eens! Vond het vanavond echt ongemakkelijk worden toen een van de militairen begon over de 8000 mannen en jongens die ā€˜overleden’ zijn. Vermoord wilde hij niet zeggen. En de redenering ā€˜er zijn weliswaar 8000 mensen vermoord maar ook meer dan 20.000 gered’ kan ik ook niet volgen.

1 like

Yooo ja die man gaf mij ook echt de kriebels, bah

Ik begin gelukkig na 2 dagen eindelijk weer beetje te wennen aan mijn oude laptop. Mis mijn andere laptop wel maar gelukkig werkt deze ook nog. Toch fijn om nog een reserve laptop te hebben.

Oh jeetje zeg, wat heftig allemaal! :heart:
Mocht je er ooit over willen praten via PB, dan mag dat (mijn ouders zijn toen ik 21 was uit elkaar gegaan en ben daarna ook nog een paar jaar voor mijn zusje o.a. thuis blijven wonen)

1 like

ik wil de TGBBO deelnemers opzoeken op instagram maar dan weet ik wss direct wie het er ver geschopt hebben en dat wil ik niet

Heb net een semi sexy foto met een lekker filtertje erover in m’n IG story gezet en ook al weet ik dat er sowieso mensen onder mijn volgers gaan zijn die dit aandachttrekkerij en stom vinden boeit me dat echt ff helemaal niks. A girl’s gotta do what a girl’s gotta do om die zomerscharrel binnen te hengelen.

32 likes

Jaa goedzo! Lekker boeien wat mensen vinden :relieved:

1 like

Als je je profiel niet op prive hebt staat komt Rajesh zo in je dm sliden.

10 likes

Lekker smikkelberen

6 likes

Het is weer ff geleden dankzij corona, dus ik sta open voor veel dingen op dit moment :hot_face:

1 like

God ben klaarwakker

Volgens mij drink ik echt veel te weing. Besef mij net ineens dat ik in 16 uur tijd maar 3x naar de wc ben geweest, lijkt mij wel een beetje weinig. :anguished:

Zoooo bij mij ook! Het ging zo;
ā€œHoeveel denk je dat je weegt?ā€
Ik: ā€œik weeg niet vaak maar tussen de -aangepast door moderatorā€
Zij:ā€œhaha dat denk ik niet!ā€

• ik moest op de weegschaal*: -aangepast door moderator-
    Zij; " nou dan had je het biiiijna goed"

Jezus. Daarna werd ik heel vaak geprikt totdat ze een ander hadden. Waren ook echt 3 vrouwen voor nodig. Denk wel 12 keer geprikt. Terwijl mijn huisarts het in 1 keer kan.