Wat je even kwijt wil #39

Huh :joy: Denk dat je me verwart met een andere forummer :wink:
Oh en happy birthday trouwens!

1 like

@Zemraluani Gelukkige verjaardag! :tada:

1 like

Hahaha nee een gierige vlogger heeft een huis gekocht. En iemand heeft ooit voor de grap gezegd dat zij de helft vab dr kaassoufle bewaard zodat ze de volgende dag nog wat heeft.

2 likes

Ik heb echt een stomme dag, heel angstig de hele dag. Al 2 oxazepam geslikt. Vet moe, ongesteld, totaal geen energie. Maar ik heb beloofd om bij m’n bff te slapen vanavond en heb al best vaak afgezegd dus ik wil dat gewoon niet doen. Als ik daar ben is het vast wel leuk maar ugh.

Waar ga je heen? @monkeyslut

Happy birthday @Zemraluani :balloon: :balloon:

1 like

Solliciteer AUB op haar functie. Echt wat een idioot kutwijf. Ik heb niet alles gevolgd maar je wordt ontslagen en nu dit?? Wauuuuuuw.

Mmm lekker sushi gehaald :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

@Zemraluani gefeliciteerd!

1 like

Ik zag in de stories van Laura Brijde de mega bananenplant. En die wil ik natuurlijk NU hebben. Maar ik ga morgen op vakantie, voor een week. Hoevaak moet zo’n plant water?! Ik ben helemaal geen planten mens maar toch wil ik dit weer perse manman.

Ik kijk voor het eerst KUWTK en ik heb medelijden met die arme (toen nog bekend als) Bruce. Dat huishouden, die twee puberdochters, drie volwassen dochters en een vrouw die denkt dat ze 20 is, constant gelieg, naaktfotoshoots.

Sowieso dat hij denkt “it would be fun they said”

7 likes

Aaah ja ik ook. Zeker toen zijn foto niet aan de muur hing

1 like

En ik had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar mijn kat ligt echt te veel op mijn schoot. GIVE ME SPACE.

1 like

Omg wat. Geef hier!

2 likes

Waarom stoppen ze zoveel wortel in groente lasagne

1 like

Hoe kun je dit nou zeggen

1 like

Je mag haar wel even een dagje lenen :no_mouth:

1 like

Herkenbaar, ik heb ook zo’n enorm kleffe kat die elke keer als één bil de bank raakt meteen op me springt, een uur mijn buik masseert en bovenop me in slaap valt. Is soms nogal onhandig want dan wil ik vanalles doen maar voel me schuldig als ik opsta :pleading_face:

3 likes

Jaaaaaaaaaa :heart: kom maaaar :heart: ik pas met alle liefde een dag op

1 like

@Zemraluani Gefeliciteerd!

1 like

God ik word zo gestoord van mijn gezin dat altijd alles beter moet weten. Tijdens mijn studie antropologie wisten ze altijd alles beter en nu ik de pabo doe weten ze ineens alles over onderwijs en pedagogiek en wat ik wel en wat ik niet kan bereiken of doen met m’n klas. Niemand heeft hier ooit een dag voor de klas gestaan of een etnografie gelezen. Maar nee, denk maar niet dat ze mij serieus nemen in mijn vak.