Geen idee meer
Ja ik heb haar laatst ook ontdekt! Love haar, hele duidelijke videoās inderdaad en leuk om naar te kijken ook Het ging ook al een stuk beter na een paar van haar videoās, moet alleen gewoon veel meer oefenen
Ik had vandaag een soort kennismakingsgesprek op mijn nieuwe afdeling en ik heb dan altijd het idee dat niemand me dan leuk vind en het totaal niet klikt
Mijn instelling verhuurt ook aan jullieā¦wie weet kom je ooit daar terecht
Ohh ja leuk! Ga ik zeker in gedachten houden
Ik ben zo de host van een BBQ voor 20 mensen maar ik kan wel een paar uur slaap gebruiken⦠Laat de wijn maar komen.
Linken jullie wel eens op linkedin met mensen die je niet kent? Ik zie wel eens mensen voorbij komen die bijvoorbeeld interessante vacatures delen en dan de recruiter bij dat bedrijf zijn. En dan denk ik oh even in mān achterhoofd houden en dan stuur ik een connectieverzoek zodat ik mijn 10 miljoen ideeĆ«n niet vergeet, want je ziet ze dan steeds in je feed natuurlijk. Maar nu las ik net een klaagpost van een vrouw die erover ging dat er altijd, maar dan ook altijd een bericht bij je verzoek moet zitten, anders is het raar en/of gaan mensen boos op je worden. Allemaal reacties ook met āja laatst ook een verzoek van iemand die ik helemaal niet ken, geen bericht, geen idee waarom hij wil linken???ā Dus nu heb ik het idee dat ik heel raar bezig ben hahaha. Heb overigens nooit berichten gehad met kind wat doe jij nou en wie ben jij. En ik vind het andersom ook niet raar als een onbekende met mij wil linken, want dat zijn of recruiters of mensen die dezelfde richting doen qua studie en werk
Ik ben freelancer (en krijg dus best vaak connectie-verzoeken of berichten) en vind het eigenlijk wel irritant als mensen met mij willen linken, zonder er iets bij te zetten. Ik wil mijn LinkedIn niet vervuilen, dus vaak accepteer ik ze niet, of als ik ze wel accepteer dan wacht ik een paar dagen of ze me alsnog een berichtje sturen en anders verwijder ik ze weer.
Maar, ik denk dat recruiters het alleen maar fijn vinden om veel mensen in het netwerk te hebben, dus die zullen er vast geen probleem mee hebben. En anders zullen ze misschien wel hetzelfde doen als ik haha
Mijn moeder kan dus nooit ergens op tijd komen, echt irritant. Ze is vandaag 50 geworden en we hadden als verrassing een etentje gepland met haar beste vrienden en ons erbij. Het was al moeilijk om zich aan de coronaregels te houden door het maximum aan gasten te beperken tot 50. Daarvoor hadden we een MUA geboekt die haar in haar studio ging schminken zodat we dan rechtstreeks naar het restaurant kunnen.
Vandaag D-Day en gaat ze naar de kapster. Ik bel haar en om iets na 2 was de kapster bijna klaar en zou ze nog een halfuurtje werk hebben. Ik zeg haar dat ze zeker op tijd terug moet zijn. Long story short, ze besloot om even op haar beste vriendin te wachten (die ze vnv ook zal zien) en ze is pas om 16u20 uit Brussel vertrokken.
Nu is eigenlijk het moment aangebroken dat wij terug onderweg naar Brussel zouden moeten zijn en is mijn ma nergens te bespeuren.
Ik ga haar straks wel zeggen dat ik zelfs geen verrassing voor haar kan plannen, aangezien ze nooit ergens op tijd kan zijn.
Als je de vacature of het bedrijf wil onthouden kun je toch beter een printscreen maken? Ik ontvang ook liever een berichtje bij een uitnodiging ja. Of het moet van een medestudent komen, dan snap ik wel dat diegene wel wil lijken. Maar een recruiter of iemand die werk zoekt, dan is een tekst wel handig ja.
Screenshots deed ik eerst, maar dat werd echt een onoverzichtelijke troep haha
Maar krijg je nu dan niet dat je door je connecties scroll en dent āoja die had een leuke vacature. Oh wacht dat is van een maand geleden. Is wel verlopen nuā. Ik vind zomaar een uitnodiging zo random. Zeker als je geĆÆnteresseerd bent in een vacature of bedrijf, dan zou ik er meteen een berichtje bij doen. Dan onderneem je meteen actie.
Ja maar ik studeer nog, dus dat zijn vacatures waar nu op reageren geen zin heeft. Maar ik bedoel meer dat ik het dan een handig overzicht vind voor als ik straks wel kan gaan solliciteren. Dan heb ik de mensen die interessante vacatures delen/plaatsen bij elkaar
Heeft iemand ervaring met deze site?
Alles ziet er leuk uit en veel korting. Wil alleen geen miskoop doen haha.
https://www.sklum.com/nl/11129-kopen-aanbiedingen-verlichting
Ja waarom wil je linken zonder echt Nu Nu Nu interesse te hebben. Die mensen verwachten dan toch iets?
Pff aan het einde van de middag nog een slopend videogesprek, waarin iedereen er even snel doorheen wilde gaan maar er iemand steeds begon met: maar misschien ook wel leuk om te vertellen en dan een heel verhaal die slechts deels relevant is, en dezelfde persoon ook steeds: maar mag ik nog wat vragen? En dan met iets komen wat al uitgebreid besproken is. En maar klagen dat ze het zo druk heeft. Ja laat ons er dan snel doorheen fietsen.
Gelukkig is het vrijdag en ga ik lekker eten vanavond
Geen idee, als iemand mij een verzoek stuurt verwacht ik ook geen bericht. Dacht dat heel linkedin hier juist voor bedoeld was en heb nooit een rare reactie op een verzoek gekregen. Link er ook geen 10 per dag hoor, bij lange na niet
Kun je dan niet beter de bedrijfspaginaās volgen van de betreffende bedrijven? Die plaatsen de vacatureās ook meestal en dat voelt wat neutraler dan een echt persoon te linken.
Ik krijg zelf ook heel vaak verzoeken van mensen die ik niet ken (ben zelf geen recruiter oid) en die accepteer ik niet omdat ik ze niet ken.
Misschien kun je even googlen op reviews van die site. Als er niet veel geks staat is er weinig aan de hand.
Ik vind nep wimpers zo mooi. Maar ben een make up klunsje. Ga binnenkort maar eens een setje halen en mezelf verminken haha