Wat je even kwijt wil #39

Ik vind nep wimpers zo mooi. Maar ben een make up klunsje. Ga binnenkort maar eens een setje halen en mezelf verminken haha

2 likes

Komt echt helemaal goed joh, oefening baart kunst en als ik het kan met de fijne motoriek van een peuter kan jij het ook.

2 likes

Wat bij mij heel erg heeft geholpen is GOED de lijm laten drogen, niet gelijk na 10 seconden opplakken. Je nepwimpers op je wimperrand doen met een pincet is ook een fijne tip.

Oh en lijmtip: merk duo en dan de versie waar witte lijm uit komt. Ik ga zo ook weer aan slag met neppers :grimacing:

6 likes

Mijn huid is zo aan het purgen :face_vomiting:

1 like

Ik heb eten besteld tralala Indiaas. Maar via hun eigen website ipv thuisbezorgd want support your locals etc maar nu kan ik de bestelling niet volgen en dat is wel irritant eigenlijk

1 like

@Honey @Trenchcoat Thanks voor de tips en de zelfvertrouwen boost haha

2 likes

Ik heb honger en wil naar de supermarkt maar heb net zo heftig geslapen dat de helft van mijn gezicht helemaal in de kreukels ligt :neutral_face: ben al bijna een kwartier aan het wachten totdat het weer normaal wordt maar nog geen succes

2 likes

Omg kom er nu pas achter dat Brody Jenner van the Hills familie is van Kylie en zoon van Caitlinn wooo

4 likes

Haha gek is dat he! Ik denk persoonlijk niet dat veel mensen je zo goed aankijken in de supermarkt, dus dat je best al kan gaan hoor. Frisse lucht versnelt het proces misschien!

Ben echt bezig met een lekkere make-uplook en doe straks een glitterjumpsuit aan. Lekker
over de top, zal de enige zo zijn op de verjaardag maar nobody :cherries:

36 likes

Ik blijf het ook nog steeds gek vinden! Ook hoe hij naar voren komt in de Kardashians serie (seizoen 8) is anders dan ik mij kan herinneren dan tegen over the hills.

1 like

Ik ga even fucking verstandig doen. En maar weinig Indiaas eten, halve naan en maar halve naan peshwari (ja als je dit niet kent heb je niet geleefd). Ga bakje maken voor werk morgen en rest in de vriezer. In plaats van dat ik nu alles opeet en hele nacht niet kan slapen van de buikpijn

6 likes

Ik heb zulke mooie plantjes gekocht :smiling_face_with_three_hearts: Ben er helemaal in de zevende hemel mee. Maar mijn appartement is echt te klein eigenlijk voor de hoeveelheid planten die ik heb/wil

2 likes

Er zijn meerdere argumenten maar ook zodat mensen bewusten zijn dat de coronacrisis nog niet voorbij is.

1 like

Ik heb al anderhalve week vakantie en ben net terug van een midweekje weg in Nederland, maar ik heb nog steeds niet echt een vakantiegevoel. Irritant.

Ik heb weer kijkavond. :clown_face: ff leuk doen

7 likes

Succes!!

Ik had echt een chill dagje :sunglasses:
en zo een first date maar zie echt op tegen het begroetingsmoment :tired_face: :tired_face: nu met Corona nog kutter dan voorheen

2 likes

Succes!

1 like

Uiteindelijk was het na nog eens 10 minuten wachten wel wat beter. Maar daarvoor zat een kant van mijn hoofd zat echt vol vouwen en super rode plekken :sweat_smile: nu was het meer roze haha