Ik snap echt niks van die oergevoelens als er een baby tevoorschijn komt. Ik keek net Tully en heb dan zoiets van ah geef mij die baby, ik wil ervoor zorgen.
En dan toch twijfelen of ik ooit een kind wil Mijn ratio is er nog niet over uit.
Ik ben een weekendje aan zee met mn vriend, we hebben de zon zien ondergaan in de zee vanuit ons huisje, ik lig nu lekker in bad, ben om 00.00 jarig en vriend is nu slingers aan het ophangen en we gaan zo sterren kijken omdat het hier 1000 x donkerder is dan in de stad waar ik woon. Het is zo fijn. Ik kan na 8 jaar depressie eindelijk zeggen dat ik écht gelukkig ben
Ik heb dat altijd als ik op mijn telefoon op het forum zit⊠zo irritant! Weet ook niet waardoor het komt.
Na regen kwam gelukkig zonneschijn!
Erg vette film The gentlemen
Elke keer als ik hier iemand zie met een groene cirkel om zijn ava wil ik er op klikken alsof het een insta story is.
Buiten zijn jongens de naam van Peter R. de Vries aan het scanderen. Waarom?
Is misschien van dit liedje?
Het klinkt niet raar. Weet niet precies wat er gebeurd is maar iets kan âin het momentâ heel normaal voelen. En je kan dan later als je erover na gaat denken pas beseffen dat het niet zo is.
Stomm zit ook altijd op mân telefoon maar niet eerder gehad. Nu vanzelf opgehouden gelukkig
Diegene die dat gezegd heeft is een #^@^Ă·^Ă·^#&
Veel te vroeg wakker want de nijnies wilde eten hebben en braken de tent af
Ik heb geen idee, maar misschien kan je er washi tape of een sticker op plakken? Dat is meestal wel makkelijk te verwijderen!
Oh god nou het was heel gezellig maar hij is gewoon⊠klein
Ja het voelde als zoenen met je kleine broertje en ik kan me er blijkbaar gewoon niet overheen zetten
Nog flinke gekotst ook vannacht
Man
Nee
Toen ik in kledingwinkels werkte deed ik net als @GroenTakje een stickertje over de prijs, voor ruilen moet idd het kaartje er aan blijven zitten.
Ik zou vandaag brunchen met 2 vriendinnen,echter is mijn neus verstopt. Nu moet ik afzeggen
Edit: en getest worden vanmiddag
Zo toevallig, deze heb ik laatst nog gekeken. Vind dit echt de leukste Tiny Desk Concert die ik heb gezien. Die hele sfeer, ook tussen haar en haar bandleden. Love it.
Ik zit weer in een periode van slecht slapen. Ben ook weer vaak aan het praten in mijn slaap. Te laat naar bed gegaan en heb veel te kort geslapen en nu lukt me in slaap komen niet meer. Ik zou uitslapen vandaag
Wat fijn! Van harte gefeliciteerd
De zon scheen net en nu fcking regen