Waddup bro
Ik ga niet meer te veel vertellen over mijn werk had ik besloten. Maar heb al veel dagen achter elkaar gewerkt en het is iedere avond mega druk met een client die op sterven ligt en wilde zaterdag al op de grond gaan zitten huilen; heb t uit kunnen stellen tot vandaag iig.
Maar lig nu in bad met vodka lemon
Oh lawd, ik kan wel merken dat m’n bff van carrière is geswitcht en nu in de hulpverlening werkt. Ik belde hem want ik ‘moet’ bij hem slapen. "Je praat heel snel jumpsuit (dat hoor ik nooit en doe ik niet) “laat me dit even kort samenvatten als ik het dus goed begrijp dan”. Dondert op joh. Hij was toen wel net klaar met z’n dienst dus hij zal wel ff moeten omschakelen. Normaal heeft hij de meest geweldige humor alles en dit was zo niet hem hahaha. Maargoed als hij maar blij is op z’n nieuwe werk. En ik kan slapen zonder gesnurk.
Enjoy the vodka.
( heb ineens vodka peach flashbacks… Omg ik wil dat weer nuuu)
Deze dan
Is @hvo nu weg na die toestand laatst? Dat vind ik echt heel kut…
Welke toestand
Oeeeh die kende ik niet. Ik heb zon lekkere op in italie die in een soort van wasmiddel fles zat.
Robijntje peach ofzo hehe. Ik wil die bacardi ook proberen yum.
Oh my god er viel een grote spin in de slaapkamer van de muur en nu zit hij onder mijn bed.
Edit: Heb hem dood gemept met een slipper. Yeah!
Laatste aflevering van seizoen 3 gekeken van the handmaid’s tale. Ik ben zo depri nu. Ik had echt niet in twee weken de hele serie moeten kijken want het heeft mijn humeur een beetje beïnvloed
Ik join ook the klaarwakker gang. Enige vraag is, hoe kan je deze gang weer verlaten? En snel een beetje
Ik werd ook om 3:00 wakker en ben niet meer in slaap gevallen
Ik heb ook echt slecht geslapen, elke keer wakker en was totaal niet moe. Heb echt een drukke dag vandaag hoe ga ik dit doorkomen
Veel water drinken! En proberen niet te veel na te denken dat je slecht hebt geslapen
Succes
Ik mis ook alles
Mijn kat neemt net een muis voor me mee. Top, bedankt man
Voor alle niet-slapers: kwam dit tegen tijdens m’n ‘fuck it slapen gaat echt niet meer lukken vroege ochtend wandelrondje’!
Zag er nogal dicht uit, heb gegoogled en blijkt een psychologenpraktijk te zijn die zich focust op slaapklachten. Maar wat een gemiste kans! Zet die deur tussen 4 en 6 's ochtends open en volgens mij kunnen ze dan superveel nieuwe klanten binnenhalen
Gisteren voor het eerst naar de huidtherapeut geweest voor m’n acne en m’n huid voelt nu zo zacht Hopelijk helpt het goed want het kost per keer zo’n €65,- en ik krijg maar 3x vergoed haha
God wil jou in zijn armen sluiten.