Ik ga vanavond voor het eerst sinds maart weer echt fatsoenlijk uit eten en ik kan aan niets anders meer denken.
Hahahaha ik hou van dit soort dingen, net het begin van een sketch
Ik geef heel veel om interieur als ik een woning heb. Maar ik heb een eclectische stijl en vind het ook veel leuker als iemand met iets apart komt aanzetten en je er iets mee kan maken, dan een ontzettend strakke dertien uit een dozijn keuken met bijvoorbeeld 1 kleuraccent.
Franse keuken!
@anon42392789 ja oeps, ik bedoelde niet dat zoiets per se lelijk is. Maar blijkbaar vindt haar vriend het niet in het interieur passen.
Doe siroop bij de melk voor dat je het opschuimt
Omdat een KitchenAid loeizwaar is, is echt geen doen om die elke keer op te bergen. En ik vind hem sowieso mooi genoeg om neer te zetten als key piece
Same ik heb een blender van 200 eu omdat ik die mooi vind en er een schoonmaak knop op zatā¦
Ahw wat naar van die breuk. Je klonk zo gelukkig!
Nooit gedacht dat mijn vraag zoveel discussie op zou leveren haha. Ik weet niet wie ik allemaal moet taggen, maar iedereen bedankt voor de inzichten Ik vind een roze KitchenAid niet per se spuuglelijk @Nefertiti , maar smaken verschillen natuurlijk
. Ik begrijp de argumenten van beide kanten. Op dit moment hebben we een afgesloten keuken en heeft een roze kitchenaid in de keuken niet zoveel invloed op ons interieur. Maar ooit zullen we verhuizen en wellicht hebben we dan wel een open keuken. Ik vind het alleen lastig om vast vooruit te lopen op de toekomst. Mijn vriend heeft ook een gamekamer die hij mag inrichten zoals hij wil (ook niet mijn smaak). Maar een game kamer is natuurlijk iets anders dan een denkbeeldige toekomstige open keuken waar een roze kitchenaid zou staan. Ik ga sowieso het gesprek weer met hem aan, wil hem ook niet op de stang jagen.
Sorry, laat het duidelijk zijn dat ik zoān roze Kitchenaid echt supervet vind! Bij spuuglelijke apparatuur dacht ik aan bijvoorbeeld een grote gaming console of iets midden in de woonkamer. Dat is waarschijnlijk wat jouw vriend vindt van de Kitchenaid.
Je kan t ook zo bekijken als het ooit uit gaat zit jij met een saaie kitchenaid ipv een mooie roze.
( Ja ik weet dat ik vaak dump tips geef maar fuck mannen enzo haha)
Hahahaaha zo waar
Hahaha ja leuk he
Wow lifehack. Eerst die siroopjes ergens scoren wel
Maar is die in het echt roze? Ik vind dit meer poeder en nou niet bepaald een flitsende kleur. Ik zou zelfs zeggen dat deze kleur neutraal is.
PREMASTER IN THE POCKET!!! En dat na dit verschrikkelijke jaar. Nu alleen nog twee dingen doen voor mijn bachelor, en dominee Hatsmetflats komt steeds dichterbij (vanaf september ben ik dan officieel predikant-in-opleiding)
Gefeliciteerd!!
Het is echt een fucking maandag he. Slaperig en totaal geen zin in werk
Oke wimpers plakken is moeilijker dan ik dacht. Mja ben ook ongeduldig en eigenwijs dus heb dat crappy lijmpje gebruikt heheh. Maar even oefenen dan lukt het wel.
Daar heb ik zeker over nagedacht! Daar moet je ook wel over nadenken als je zoveel geld wil uitgeven. Maar ik vind die kleur poederroze dus prachtig, en ik denk niet dat ik er op uitgekeken zal raken omdat ik vind dat het heel erg bij me past. Op mijn roze kamer uit mijn jeugd ben ik ook nooit uitgekeken, evenals de roze skibroek die ik al 5 jaar heb. Mijn keuken is verder heel basic en ik wil in de toekomst ook geen gek gedoe met kleuren aan de wand oid in mijn keuken. Maar 1 roze kitchenaid in verder een basic keuken zou ik echt top vinden (ook als ik 40 ben denk ik dus)
Edit: Ja er zullen vast mensen zijn die hun wenkbrauwen fronzen bij het idee dat een volwassen vrouw dol is op de kleur roze⦠haha