Wat je even kwijt wil #39

Haha vriendin en ik hebben net besloten om naar een ander bachata feest te gaan omdat daar meer foute mannen zijn.
Ja moet toch wat in deze bittere tijden .

6 likes

Ok. In een wilde bui mijn twee kledingkasten leeg gegooid. En nu geen zin meer maar het ligt bezaaid. Ik vind het zo lastig kleding weg te doen. Denk elke keer, ohja draag ik vast nog wel een keer.
Liefst gooi ik alles weg maar ben dan ā€˜bangā€™ niet meer hetzelfde te kunnen vinden als ik spijt het.

Ik baal van mijn hechting aan spullen en koopdrang.

1 like

Er is een of andere kutquiz op NPO3 en een gast heeft Arnon Grunberg als zijn expertise. Hij is een heel betoog aan het houden over hoe Grunberg een ā€˜seksrabbijnā€™ is en lijkt het heel normaal te vinden dat deze man zijn vriendin ooit aan haar haren door de kamer heeft gesleept omdat hij diep van binnen een echte neanderthaler zou zijn?! :face_vomiting:

2 likes

Is het @grace?

8 likes

Ik heb nu 2 keer in 3 weken tijd even mijn zicht voor een gedeelte kwijt? De vorige keer duurde het denk ik 20 minuten en nu heb ik het weer. Diepte is ook heel moeilijk in te schatten dan. Ga maandag maar de huisarts bellen voor de zekerheid.

Zie je daarna ook een soort van kleuren/flikkeringen en krijg je daarna hoofdpijn? Ik had dit ook en blijkt oogmigraine te zijn. Verstandig om even de huisarts te bellen!

Dan ga je naar de verkeerde haha.

1 like

Hallo ik ben undercover!

1 like

Laf werken wel. Ga naar huis met gratis avondeten voor morgen vast, drie mini zakjes chips, een mini mars en milky way, twee bananen en twee appels. Skeer life.

12 likes

Net Daniƫl beddingfield / if Im not the one gekaraoked en ik vind dat als je dat nummer geheel kan doen je echt 10/10 longen hebt.

21 likes

Met de huisarts bespreken. Is heel afhankelijk van persoon tot persoon en tot de precieze problematiek.

5 likes

Was op zolder bezig de was op te vouwen en op te ruimen. Begon daarna twee losse knieschotten eruit te trekken.
Daarna het behang van de muren.
En uiteindelijk stond ik om 22.30 een koof op zolder eruit te slopen. Sorry buren.
Dat was niet helemaal het plan.
Heb het plafond nog maar even laten zitten :rofl:

1 like

Niet op recept: geen.
Op recept: temazepam en zolpidem zijn veel gebruikte en goede middelen. Maar heel verslavend dus een goede huisarts zal ook niet meer dan 2 weken voorschrijven.

Sowieso goed om bij slaapproblemen naar je huisarts te gaan, al zullen die (terecht) terughoudend zijn met het voorschrijven van dit soort middelen. En veel meer non-medicamenteuze adviezen geven.

Er zijn daarnaast wat middelen die off-label worden gebruikt voor slaapproblemen, voordeel van die middelen is dat ze langerdurend gebruikt kunnen worden omdat ze niet verslavend zijn. Maar weet eigenlijk niet goedof die ook in de huisartsenpraktijk worden gebruikt of alleen in de psychiatrie. Voorbeelden daarvan zijn lage dosering van mirtazapine (antidepressivum), quetiapine (antipsychoticum) of soms trazodon (antidepressiva). Of soms promethazine (een ouderwets anti-allergie middel). Probleem van veel van deze middelen is weer dat je er overdag nog suf van kunt zijn.

Dus, niet echt een eenduidig antwoord te geven op je vraag :wink:

3 likes

Ik ben jaloers op deze twee jongens die Wolf en Raaf heten en tijdens de lockdown een uitgebreide boomhut hebben gebouwd in de tuin van hun oma. :upside_down_face:

22 likes

@Solee :heart:

1 like

51 likes

Omdat die namen lekkerder bekken maar Sidderaal en Garnaal zou best een catchy combo zijn voor een tweeling.

16 likes

Pff meeste kleding zit weer in de kast, drie tasjes eruit, die gaan of weg ivm kapot zijn of doneren.
1 tas om wat anders van te maken.
Niet hoe ik dacht mijn zaterdagavond te spenderen maar lucht wel op.
Wil eigenlijk heel weggooien maar moet de ballen er nog voor krijgen.
Ga denk ik wel nieuw in, oud ding eruit hanteren.

Ik ging net de hond uitlaten en het was echt een avontuur. Eerst kwam ik een egel tegen. Daarna een rat en toen een man met een verrekijker? Dus ik vraag wat bent u aan het doen meneer. Zegt ie ik ben op zoek naar sterren en kometen. Nou hoe leuk zeg.

30 likes

Er is vannacht iets te zien. Neowise ofzo?