Wat je even kwijt wil #39

Ik snap wel dat mensen op vakantie alleen Nederlands eten bij Friet van Piet en kaas en hagelslag meenemen. Ik heb in het buitenland zo’n lekker gerecht op maar hier in Nederland vind ik het altijd maar tegenvallen. Dat heb ik bij wel meer gerechten (waar blijft de goede California roll) maar nu heb ik zo’n specifieke craving.

2 likes

Ja klopt! Had al zoiets gelezen op nos maar die meneer zei dat idd ook

1 like

Ik vind het best ironisch dat een jongen met een vogel naam een boomhut heeft gebouwd.

6 likes

Jaloers. Laf bachata dansen

1 like

Me 2. Heb t alleen al een paar weken niet gedaan dus ik hoop maar dat ik geen ongelukken veroorzaak.

(Dit zou ook de titel van mn sextape kunnen zijn)

1 like

Hahahah

Ik heb weleens dat ik de verkeerde kant opdraai ofzo en met kizomba heb ik al op meerdere tenen gestaan :frowning: Maarja toch doorgaan he

1 like

En @Ladybug, ik dacht gelezen te hebben dat dit alleen bij zonsondergang was? :thinking:

Ik snap de link niet, waarom vind je het logisch dat mensen in het buitenland Friet van Piet van eten terwijl je zelf juist ook zegt lekker van buitenlands eten te kunnen genieten?

Ik ben zelf overigens gek op buitenands, exotisch en “raar eten” maar heb in Cambodja ook een keer Patat Oorlog gegeten bij een Nederlandse snackbar. Beste frietje van m’n leven hoor (had ik ook wel behoefte aan na 2,5 maand alleen maar rijst)

1 like

Best goeie tactiek inderdaad. Ik mis bepaalde gerechten echt heel erg en die eet je hier nooit meer zo lekker als daar :broken_heart:

Omdat je dan nooit helemaal verliefd wordt op gerechten die je daarna nooit meer kunt eten.

1 like

Oooooo

Ik snap m

Heeerlijk! In mijn familie durft niemand weg te gaan met vliegtuig of trein. Ik heb voorgesteld te rijden maar dat idee werd ook afgewezen. Ik heb hetzelfde voorgesteld bij mijn vriend maar hij wil ook niet. Misschien ga ik wel alleen weg haha. Waar ga je heen met jouw moeder? Beetje inspiratie opdoen :sweat_smile:

1 like

Ik heb het al vaker gezegd maar ben zo focking blij met mn vriendengroep. Begrijp niet waar ik het aan verdiend heb maar ze accepteren me en ondanks mn borderline (wat ik pas sinds kort weet) zijn ze super geïnteresseerd en willen ze weten hoe het met me gaat en met mn therapie. Stuk voor stuk. Deze mensen echt :heart::heart::heart::heart::heart:

32 likes

Heel slim om hotels te kiezen die geannuleerd kunnen worden. Super goede tip. Hoe lang kun jij rijden achter elkaar? Ik heb nooit meer dan 2.5 u gereden aan 1 stuk :sweat_smile:
Je zult het vast fantastisch vinden, Oostenrijk en Duitsland zijn zo mooi :heart_eyes: Ben zelf helemaal verliefd op Heidelberg.

1 like

Gelukt :+1:t2:

Oh ja😍 zovaak geluisterd!

1 like

Rustig aan doen dan vandaag. Sterkte!

Nooit verwacht dat ik op zondag ochtend weer blij kon worden van een gereserveerd sportmoment. Met een uurtje mag ik weer :partying_face:
Na sporten (eerst douchen) en dan een leren tasje ophalen bij iemand :partying_face:

4 likes

Eerst (zittend) douchen, dan heel veel vet eten en cola drinken + 2 paracetamol. Daarna weer slapen tot het over is haha

3 likes

Ja, ik ga ook zo sporten!

Ik heb gisteren de hele dag plat gelegen met 3 vriendinnen omdat we een kater hadden. Ondanks de kater, vind ik katerdagen meestal echt heel gezellig!

1 like