Wat je even kwijt wil #39

Weet iemand toevallig of je op het station in Groningen ergens een mondkapje kunt kopen?

Ik moet onverwacht morgen met de trein, maar heb geen tijd vandaag om nog langs een winkel te gaan.

Heeft iemand een top vega recept met gnocchi?

Met vega spek en spruitjes!!!
Ga ik ook maken vandaag alleen vervang de spruitjes door courget en paprika want dat moet op

1 like

Oh ja die zitten hier ook allemaal op het station, dus dat zal dan vast wel! Thanks :grin:

1 like

Sterkte :heart:

Sinds ik reguliere paniekaanvallen kreeg een tijdje terug durfde ik niet meer zo goed te wandelen omdat de eerste twee aanvallen tijdens het wandelen kwamen. Nu gaat het al een paar weken wat beter en ik heb zojuist voor het eerst weer een flink stuk gewandeld en het ging gewoon goed!!! Dit klinkt raar haha maar echt een kleine overwinning weer voor mij. Jeeej

65 likes

Ik krijg de kriebels van het woord ‘lookje’ wat de influenza’s steeds vaker lijken te gebruiken.

4 likes

Ah wat fijn om te horen! Jij was toch degene die een paar dagen terug in een ander topic het hele verhaal had geschreven over die mail die je moest sturen ivm je scriptie of niet? Gefeliciteerd!!

1 like

Hey yes wat goed, gefeliciteerd!!!

1 like

Jaaa super! Gefeliciteerd!

1 like

Ik ontdek net een grijze wenkbrauwhaar :sob:

Brb even inschrijven in het bejaardentehuis

2 likes

@Ladybug en jij hebben misschien steun aan elkaar?

10 likes

Ik ontdekte laatst dat ik een random grijze haar uit m’n wang heb groeien. Ook zo leuk :sweat_smile:

3 likes

@pantalones Wat knap dat het gelukt is!
@Hatsmetflats en het zelfde geldt voor jou.
Namens deze LIO veel succes als PIO :sunglasses:

2 likes

Hahahahaha moest even zoeken maar hahaha

volgens mij zit er op dat stadsbalkon zelfs een kraampje waar ook stoffen mondkapjes verkocht worden . Tien euro voor twee, in elkaar genaaid door vrouwen met een afstand tot de arbeidsmarkt.

3 likes

I did it! :smiley:

Foto even in spoiler *verwijderd

262 likes

Staat je echt goed!

1 like

Waaauw je bent echt prachtig! Je rockt dit ook gewoon

1 like

Mooooi!

1 like