Wat je even kwijt wil #39

Lol dit soort kutbrieven krijg ik ook vaak, en dan nog niet eens van de kerk waar ik ooit gedoopt ben want dat is heeeeel ver weg. Tief op.

1 like

Ben je gedoopt? Want dan sta je wel ergens geregistreerd en krijgt bij verhuizing de nieuwe kerk of parochie oid gewoon je gegevens. Echt bizar. Ook heel moeilijk vanaf te komen schijnt.

2 likes

Ja maar hoe? Je moet je dan uitschrijven bij de kerk? Ik negeer het gewoon maar.

Ik heb afgelopen weekend zoveel gewandeld/hardgelopen/gedanst (terwijl ik zoveel activiteit niet meer gewend ben :sweat_smile:) dat mijn kuiten nu helemaal blauw zijn??! Blijkbaar kun je blauwe plekken krijgen bij overbelasting?

@Acquiesce @Totoro

Idd, als je ooit gedoopt bent dan sta je ingeschreven en de kerk heeft toegang tot GBA dus zolang je je niet uitschrijft word je bij elke nieuwe woonplaats door de plaatselijke kerk benaderd. Uitschrijven gaat overigens via een brief die je ondertekend naar de parochie van jouw woonplaats moet sturen, het moet natuurlijk niet te makkelijk gemaakt worden. :roll_eyes: Voorbeeldbrief vind je als je googlet.

Yo, ik join het slecht geslapen groepje. Twee keer wakker geschrokken van een nachtmerrie en daarna echt klaarwakker. Heb ik nooit!

2 likes

Ik heb iets voor werk afgemaakt om 01u. Uitgestelde mail klaargezet. Maar net bedacht ik me toch iets dat ik nog aan wilde passen. Is die mail er natuurlijk al uit. Ben ook echt kapot weer. Veel te kort geslapen en vaak wakker.
Niet slim want moet dus vandaag presenteren en helder zijn en door slaapgebrek kraam ik vaak onzin uit (ik schreef net ook al pakken ipv passen en ā€œwat ik veel onzin uitā€ Ipv kraam ik veel onzin uit). Pff ik haat mezelf.

What de fuk. Terror. Lijkt hello fresh wel

4 likes

Geen idee wat er gebeurd is, maar ik vind het wel jammer dat ze weg is

1 like

Maar als je niet bij die kerk ingeschrevenen staat kunnen ze je ook niet uitschrijven heb ik geleerd! En op mijn brief naar het bisdom kwam nooit reactie… Die lui zijn echt gek…

Jongens an iced coffee a day keeps the doctor away. Nu al zin in m’n ijskoffie van rond twaalf uur.

10 likes

Huh dan is het helemaal raar. Dan zou ik uit pure interesse eens langs ze gaan haha, vragen hoe ze aan je gegevens komen.

1 like

De eerste twee uren terug op werk heb ik besteed aan allerlei mails sturen naar managers om dingen met hun klanten te bespreken. Wat een hell die is losgebarsten in die twee weken. Damn.

Moet ook nog even de tijd nemen vandaag om uitgebreid mijn functioneringsgesprek in te vullen. Las dat de baas er bij zat. Eerst zat ik zo:

Nu zit ik zo:

Tijd om eens uitgebreid te hebben over alle dingen die afgesproken zijn en niet na gekomen worden. Daarbij ook eens te hebben over de werkdruk. Tijd om zak hooi (mijn manager) aan te pakken direct. (Heb al vaak zat gesprekken met hem gehad waar ik dus niet mee verder kom. Al eerder voor bij de baas gezeten)

5 likes

Mijn plan was om vandaag een hoop te doen in het huishouden maar ik heb zo’n spierpijn :dizzy_face:

Ik ga, als ik niet zwanger ben, ook altijd naar de huidtherapteur voor peelings! Helpt zo goed! Je moet dan in december even goed googlen. Ik had bij VGZ een huidbudget van 700, dus toen heb ik alle
littekens laten laseren. Heb hem nu iets lager gezet en een budget van 500, maar ik betaal ā€œmaarā€ 20 euro pm extra. Dus kan echt schelen om je daar even in te verdiepen :slight_smile:

Was de laatste weken zoooo moe en kon vandaag einderlijk uitslapen omdat mijn peuter bij oma slaapt. Ben ik om 0630 wakker, wat, hoe en vooral waaarom?

1 like

Vandaag ga ik lekker de hele dag in bed liggen netflixen en schuldig voelen dat ik niets in het huishouden doe. Heerlijk

9 likes

Ik vind het echt leuk hoe liefdevol jij hier soms over je opa en oma post!

1 like

Nou mijn her zit erop. Het ging een stuk beter dan de vorige keer voor mijn gevoel, begreep de vragen nu tenminste. Alleen ik vertrouw die terrordocent niet met zijn manier van nakijken

22 likes

Ik heb zo’n hekel aan mensen die regeltjes van de baas krijgen en daar absoluut niet flexibel in zijn. Soms is het logisch, maar soms kan je je eigen verstand gebruiken.
Ik fietste net op een kruispunt. Ik moest links, rechtdoor kon niet meer en iedereen werd naar rechts gewezen door een man. Dus die man maar wijzen en wijzen terwijl ik me opstel om naar links te gaan. Zegt die man dat ik daar per se rechts moet. Maar waar ik heen moest was letterlijk 100 meter links aan de overkant, het omfietsen zou drie minuten duren en daar heb ik toch geen tijd voor. Dus ik zeg dat, maar die kan blijft erop hameren dat ik toch echt rechtsaf moest. Toen zei ik ā€˜okĆ© ik ben vanaf nu voetganger’ en stapte ik van mijn fiets af om die laatste 100 meter te lopen.
Maar echt denk na, ik wees waar ik heen moest en die man zei alsnog dat hij ā€˜liever had’ dat ik gewoon zijn route zou volgen, want dat is de route vandaag. Hij zei zelfs dat er een inrijverbod voor mijn route was, terwijl ik daar gewoon kon fietsen.

Maar misschien kan hij te goed tegen autoriteit en ik totaal niet.

2 likes

Ik krijg die ook en ik ben ook niet gedoopt of wat dan ook. Wordt er elke x weer chagrijnig van. Volgens ons pap krijgen ze die adresgegevens van de gemeente en dat vind ik nog erger. Laat me met rust met je god :unamused: Als je de oplossing hebt gevonden hoor ik dat graag!

1 like