Wat je even kwijt wil #39

Ben net bij de huisarts geweest voor mijn stressaanvallen, onzekerheden en andere mentale issues. Hij was heel begripvol en ben nu echt blij dat ik deze stap heb genomen. Krijg ook een verwijzing naar de Poh-er dus hopelijk kan ik nu echt met mijn issues aan de slag!

29 likes

Mijn slaapritme is echt verrot maar volgens mijn fitbit word ik al 3 dagen achter elkaar om 10:44 wakker, dat vind ik dan wel weer leuk.

En nu heb ik een ijskoffie nodig.

1 like

Ik droomde over een vriendin van vroeger. Dat ze zei dat haar vader was overleden. Ondanks dat het een droom is, denk ik nooit aan haar en zat het mij niet lekker. Dus voor de zekerheid wilde ik checken of er een overlijdensbericht was of iets. Kijk ik op de website zie ik bovenaan een overlijdensbericht van een oud collega, nog super jong. Dit had ik niet verwacht.

Kan deze werkdag aub voorbij zijn? Alsjeblieft, dankjewel

4 likes

awh dat is echt heel fijn dat hij er zo begripvol voor was. ook ontzettend knap van jou dat je er mee naar de huisarts bent geweest! <3

1 like

Thanks! Ik vond het ook ontzettend lastig om te doen haha, heb het bellen zo lang uitgesteld tot het echt niet langer kon wachten. Maar hij was zo begripvol en gaf me het idee dat het niet raar was en dat het wel echt weer beter zou worden, dat was zo fijn! Voel me ook echt een stuk beter en trots op mezelf nu :grin:

2 likes

Ugh ik heb een toets niet gehaald waar ik totaal niet voor geleerd had dus no surprise there, heb een 5 wat ik nog best netje vind. Maar anderen hebben m wel en die gaan dat allemaal delen in de app en daar word ik chagrijnig van.

Oke, iedereen is thuis. Cake time!

1 like

Dit was ook mijn eerste gedachte toen ik het las: wordt je verbinding beter met een raam open? Dus je bent niet gek, of wij zijn allebei gek :sunglasses:

3 likes

Pffff een bedrijfsnaam bedenken is echt een stuk moeilijker dan verwacht. Hoop vandaag op een geniale ingeving maar denk dat ik daar lang op kan wachten haha

1 like

Na 5 maanden wachten kunnen we eindelijk bij Picnic bestellen, meteen besteld voor morgen. Heel benieuwd!

4 likes

Ik snap de situatie niet helemaal, maar als het een verkeersregelaar was die jou de weg wees, dan ben je gewoon verplicht die aanwijzingen op te volgen. Kut als je om moet rijden, maar toch ook geen ramp?

5 likes

Ik verveel me echt de pleures :tired_face: heb echt acht weken vakantie of zo

Ik kan gewoon opruimen, uitzoeken, aan m’n studie werken, netflixen, lezen, schrijven, puzzelen, wandelen … maar ik vind het gewoon allemaal saai omdat ik er te veel tijd voor heb

Ik wil alleen maar de deur uit, onder de mensen zijn, drukke dagen hebben maar dat kan natuurlijk niet altijd

Super first world problem dit, I know :raised_back_of_hand:t3:

3 likes

Nouja er stond een bordje met ā€˜voetgangers links oversteken’. Dus dat mocht sowieso. Daarnaast was de verkeerssituatie zo vanwege werkzaamheden rechtdoor (op het fietspad) niet links of rechts. Die man haalde er ook allemaal argumenten bij die helemaal niet waar waren (inrijverbod, terwijl daar gewoon auto’s en fietsers mochten rijden). Zoals ik al zei snap ik het normaal wel, maar deze man dacht gewoon helemaal niet mee. Ik snapte heel goed dat als iemand rechtdoor moest, rechts een betere (en veiligere) optie was, maar ik moest al links op het desbetreffende kruispunt. Er stond nergens aangegeven dat linksaf niet mocht, alleen dat fietsers voor doorgaand verkeerd rechtsaf moesten. Alleen die man had vast van zijn baas te horen gekregen dat hij fietsers rechtsaf moest laten gaan en niks anders, vooral omdat bijna niemand daar linksaf gaat.

1 like

Jeeeeeeeeeeeeeeeeezus ik had letterlijk 1 fout teveel. Fuck me lefe

Ik had precies hetzelfde! Nu heb ik een ochtend zitten werken en opeens sporadisch weer zin om m’n borduurwerk af te maken :sweat_smile:

1 like

Herkenbaar, ik heb dit elk jaar weer! Zo uitkijken naar de vakantie en je dan meteen al vervelen. Het is ook nooit goed :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik ben echt de meeste luie fitgirl ever. Ik zit al hele ochtend in pyjama en badjas. Dan ga ik om 14:00 keihard sporten, wrs 90 min oid. En daarna weer op de bank. Ik haal mn stappen doel vaak niet eens (6000 per dag) maar sport wel bijna elke dag.

9 likes

Oh no! Ik hoor eigenlijk alleen maar positieve verhalen…

Ik ben zo goed in plannen maken en aan dingen beginnen. Helaas lukt het afmaken niet helemaal. Vooral sinds corona is het veel erger geworden, en heb ik ook veel meer klusjes binnenshuis. Ik wilde mijn kledingkast opruimen, dat heb ik halverwege opgegeven. De logeerkamer aanpakken, ook dat heb ik nu half gedaan. Het huis is een bende door mijn onafgeronde plannen, ugggh.

1 like