Gaaf!!
Vanavond begint slimste mens weer ik ben zooo gelukkig.
Edit: en een huis vol ook
bombshellzusjevanjoost
Vet!
Ik zou dit ook zo graag willen.
Maar mezelf wijsgemaakt dat het mij niet staat + veel littekens op m’n achterhoofd
Beauty!!
TE cool dit
Oh wauw heel mooi!
En @Blush, thanks! Wist niet dat de slimste mens alweer op tv zou komen, maar is 1 van mijn lievelingsprogramma’s, dus vanavond lekker kijken
Godver mijn goal van de dag: €0,- omzet halen. Wat doe ik, hoogste omzet van Nederland en Belgie gehaald
Ja dat vraag ik me dan ook vaak direct af.
Wij hebben een roze smeg, roze stoelen en allerlei gekleurd spul. Ben zelf echt anti wit/ grijs/ zwart/ gaaaap. Mn vriend vind het allemaal leuk en prima.
Echt een kutactie van je.
Voor de meiden die ook millieu bewust willen zijn maar papieren en metaal rietjes kut vinden. Ik heb net bij de action dikke jelly achtige rietjes gehaald. Met zon schoonmaak borsteltje erbij.
Vast te laat maar ik heb net gnocchi gegeten met een saus van kleingesneden paprika, tomaat, kappertjes, oregano, basilicum, beetje chili en passata. En een bergje grana padano erop. Was heerlijk!
Ik; verdorie ik verveel me helemaal de pletter laat me gewoon weer werken aubbbbbbbbb
ik morgen waarschijnlijk; was ik maar weer vrij. * krabt ogen uit hoofd*
Ik had vandaag een online afspraak met de slaap psycholoog. En ik dacht: dat doe ik op het werk want dan hoef ik geen vrij te nemen. Dus gevraagd of mensen me een half uurtje met rust konden laten. En er gebeurt nooit echt niets maar juist NU breekt tijdens dat gesprek de pleuris uit en alarmen af enzo. Zat echt in tweestrijd maar uiteindelijk heb ik tegen die psycholoog gezegd: oh ik heb een probleem en toen heb ik opgehangen omdat ik moest rennen. En nu voel ik me super lullig hierover en vraag ik me echt af hoe ik dit op moet lossen. Super kut van mij.
Ja heb mezelf gestraft door 6 uur lang niet te eten. Kon niet eens pauze houden . Om 10 voor 6 kwamen er nog mensen de zaak in en ik heb mezelf verstopt onder het mom dat ik op het toilet zat
Sgat, dat is niks nieuws toch
Hahaha ik ga stuk dat is waar. Mijn favo werkplek
Wowowowow Dat staat je fantastisch!
Wat ben je mooi