Wat je even kwijt wil #39

Gefeliciteerd! :partying_face::partying_face:

1 like

Insignificant? Excuse me, dat is de enige prestatie die ik ooit geleverd heb in mijn leven. Applaus!!! :clap:

3 likes

Rafaƫl van de kaart

Liedje in mn hoofd nu

6 likes

Wtf wat zijn dat voor zure zeikerds?? Bachelor is toch een fantastische prestatie :partying_face: Gefeliciteerd

3 likes

Ik zie wel flikkeringen ja! Had gister geen hoofdpijn maar werd vanmorgen wel wakker met een heel zwaar hoofd. Ik heb zelf al migraine maar normaal niet deze variant.

Linksboven in beeld staat welke filter men daarvoor gebruikt :grimacing:

1 like

Gefeliciteerd! Ik doe het je niet na hoor!

2 likes

Dag drie na bingedrinken zonder kater wakker worden

Ik tart alle natuurwetten!!

20 likes

En bedankt he!

Ik weet trouwens niet wat het over mij zegt dat ik dit nog steeds een van de briljantste vondsten op het gebied van Nederlandse songteksten vind :+1:

2 likes

Mijn schoonzusje is aan het bevallen en ik vind het zo spannend, ook al is het de 3e keer

18 likes

9,5 maand later en mijn date is nu officieel mijn vriend. :heart::tada:

108 likes

Ik lig nog heerlijk in mijn bed. Ga er over 5 minuten uit, dan ff douchen, joggingbroek weer aan en dan lekker beetje chillen, beetje rommelen en beetje werken

1 like

Cadeau viel in de smaak dus?

2 likes

Haha ja maar dat is niet de reden, vannacht goed gesprek gehad.

5 likes

Zo ik ben jaloers man, ik ben echt kotsmisselijk lol

3 likes

Bij mij is het enige dat helpt verder slapen en als je weer wakker bent wat eten en even naar buiten. Of gewoon verder drinken.

1 like

Ja dat wordt mā€™n dood hoor

1 like

Ach tegen die tijd is de aarde al lang vergaan!!!

5 likes

Is er geen algemeen film topic? Ik heb bijna mijn filmlijst af en ben wel benieuwd aan welke filmserie ik nou kan gaan beginnen

1 like
1 like