Wat je even kwijt wil #39

Ah wat vervelend dat dat net toen gebeurde. Misschien kan je een mailtje sturen met uitleg en of je een nieuwe afspraak kan maken? Of heb je nog een afspraak staan?

1 like

Ik heb nu saus gemaakt van courgette, aubergine, champignons, Cherry tomaatjes, passata en balsamicoazijn. En toen in de oven met mozzarella erover. En verse basilicum natuurlijk

Maar heb alle tips opgeslagen. Ik eet eigenlijk nooit gnocchi maar is mega lekker

5 likes

@jeg @Honey @Trenchcoat Yes wimpers plakken lukt. Nu ben ik bijna net zo sexy als jullie!!

5 likes

Ik voelde me vanmiddag heel down, verveeld en een beetje alleen (ben ik niet, maar het is gewoon zo’n stomme nostalgische dag, ik had vannacht een droom waarin een vriend die er niet meer is in overkwam, meh). Ik ben toen na weken weer eens op facebook ingelogd, waar ik een vriendschapsverzoek had van een willekeurige gast uit TunesiĆ«, met alleen Tunesische teksten op zijn profiel en 0 gemeenschappelijke vrienden. Ik vraag me altijd af hoe die buitenlandse mannen je weten te vinden en accepteer die verzoeken nooit, maar ik verveelde me zodanig dat ik hem een berichtje heb gestuurd met ā€œHey, kennen wij elkaar?ā€ en ben nu al 4 uur met hem in gesprek!!! Hij heeft een tijdje in mijn stad gewoond en spreekt ook best goed Italiaans, en het is gewoon echt gezellig om met hem te chatten, niet ongemakkelijk ook. Dit voelt heel erg als 2010-internet ofzo, had het echt nodig!

En OMG @ZusjevanJoost ZO FLIPPING MOOI!

22 likes

Oh thanks voor de tip! Die ga ik proberen te kopen.

1 like

Morgen is mijn broertje jarig en eet ik weer taart van Piece of Cake! Mijn schoonzusje heeft besteld, maar het is sowieso een red velvet!

Als die 1,5 meter weer opgeschort is moeten we een FF Piece of Cake meeting houden waarna we met zijn allen geiten op de kinderboerderij gaan knuffelen!

6 likes

Show us!

1 like

Deze maak ik altijd, super simpel. Sowieso gnocci bakken i.p.v. koken maakt het veel lekkerder!

1 like

OMG ja!!

1 like

Dit staat je echt belachelijk goed!

1 like

Oke sorry voor deze rare schele roofvogel ogen foto maar mn telefoon had er geen zin in.
En ze zitten vgm nog niet helemaal gelijk en shit. Maar oke het waren 3 paar wimperd voor 1 eu hahaha.

Samenvatting

Deze zijn anders dan die dr boven.

18 likes

Mooooi die onderste!

1 like

Lief,dankje!! Kan hem gelukkig nog bewegen/strekken maar erop leunen gaat nu met pijnscheuten.Morgen maar even een rondje overslaan denk ik.
En super vet van je haar!

Ja die binnenste ooghoekjes zijn altijd lastig!

1 like

Vanavond weer De Slimste Mens :partying_face:

6 likes

Jaa vreselijk!

Goedzo, lekker flaneren!

@Blush ik ā€˜knijp’ altijd mijn nepwimpers even extra aan met mijn pincet (van binnen naar buiten). Dan weet ik 100% zeker dat mijn wimpers het een avond/nacht overleven

2 likes

Oja heb trouwens vandaag een luxe high tea gewonnen bij Teds. Je moest een reactie achter laten wat jouw favo lunch gerecht van de kaart was. Ik ā€˜de mimosa’s natuurlijk’ :joy:

46 likes

Ik kreeg vandaag van een collega te horen dat ik een goeie bil heb :sunglasses:

7 likes

Ik sliep de afgelopen week non stop bij mijn vriend en nu wil hij niet meer zonder lijkt het. Zo schattig. :heart:

1 like